حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش پلی استیشن ۵ در اولین روز ارائه فقط به صورت آنلاین خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | پلی‌استیشن

سونی امروز تأیید کرد که فروش پلی استیشن ۵ در اولین روز ارایه فقط به صورت آنلاین خواهد بود. این یعنی در فروشگاه ها و به صورت حضوری نمی توانید Play Station 5 بخرید.

فروش پلی استیشن ۵

مدیر ارشد ارتباطات محتوای SIE آقای Sid Shuman با ارسال یک پست جدید در وبلاگ رسمی PlayStation تأیید کرد که هیچ موجودی ای از پلی استیشن ۵ برای خرید حضوری در اولین روز عرضه در دسترس نیست.

این تصمیم گرفته شده است تا گیمرها، خرده فروشان و کارمندان را از کویید-۱۹ در امان نگه دارد. پیش از این و اوایل امروز، Shuhei Yoshida تأیید کرد که هیچ موجودی ای از پلی استیشن ۵ در فروشگاه های ژاپن فروخته نمی شود، بنابراین جدیدترین اعلامیه خیلی تکان دهنده نیست.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

طی این اعلامه عنوان شد:

با توجه به امنیت کاربران، خرده فروشان و کارکنانمان در میان همه گیری COVID-19 امروز ما تأیید می کنیم که فروش روز اول از طریق فروشگاه های آنلاین شرکای خرده فروشی ما انجام می شود.

در روز عرضه (۲۲ یا ۲۹ آبان ۹۹، بسته به جایی که شما زندگی می کنید) هیچ دستگاهی برای خرید در فروشگاه موجود نخواهد بود، پس لطفاً به امید پیدا کردن PS5 قصد اردو زدن یا صف آرایی در خرده فروش محلی خود را نداشته باشید. برای خرید کنسول در امنیت باشید، در خانه بمانید و سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

گیمرهایی که در خرده فروش محلی خود سفارش داده اند، همچنان باید در زمان تعیین شده تعیین وقت خود، تحت پروتکل های ایمنی خرده فروش، این کار را انجام دهند.

پلی استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان ۹۹ در برخی مناطق امریکای شمالی و در ۲۹ آبان ۹۹ در سایر نقاط جهان عرضه می شود. هفته پیش در ترنجی خواندیم که پیش فروش پلی استیشن ۵ حدودا ۱۶۸ برابر پیش فروش پلی استیشن ۴ است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#Lenovo
گوشی گیمینگ Lenovo Legion Pro Extreme Transparent Edition در تاریخ ۱۱ نوامبر معرفی میشه …
comment image
comment image

Milad7

جوووون بیا منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)