حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 3.0 سامسونگ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

یک ساخت (بیلد) UI 3.0 در این مرحله در نسخه بتا عمومی قرار دارد. دستگاه های خانواده Galaxy S20 هم در ایالات متحده و هم در آلمان، برای این برنامه به سیستم وارد شده اند، این دستگاه ها رام های آزمایشی اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.0 را اجرا می کنند. یک توسعه جدیدتر نیز وحود دارد، بنابراین دستگاه های Note20 ایالات متحده نیز در حال اجرا هستند. اکنون یک صفحه جدید در وب سایت رسمی مالزی این شرکت قرار گرفته است که برخی از عمده ترین تغییرات جدید در رابط کاربری One UI 3.0 را برجسته می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویژگی های جدید One UI 3.0 سامسونگ را ببینید.

رابط کاربری One UI 3.0

احتمالاً بزرگترین خبر در آنجا، چاپ کوچک در زیر تصاویر است که نویدبخش آبان ماه برای One UI 3.0 است. سامسونگ هنوز رسما لیستی از دستگاه ها، مناطق و نقشه راه پشتیبانی شده را رونمایی نکرده است. با توجه به برنامه بتا فعلی، تنها می توانیم فرض کنیم که خانواده S20 اولین خانواده در خط خواهند بود. از آنجایی که صفحه معرفی ویژگی های جدید مورد نظر به طور برجسته ای از Galaxy Fold قدیمی و Z Fold2 جدید و همچنین دستگاه های Galaxy Tab اشاره می کند، ما انتظار داریم یک نسخه اولیه نسبتاً گسترده داشته باشیم.

رابط کاربری One UI 3.0 سامسونگ و تمام تغییرات آن

برخی از ویژگی های هایلایت شده جدید شامل یک صفحه سریع (Quick Panel) است که شامل کنترل های چندرسانه ای اندروید ۱۱ است و به کاربران امکان جابجایی آسان بین منابع و کنترل های مختلف پخش چندرسانه ای را می دهد.

رابط کاربری One UI 3.0 همچنین تعداد دسته بندی تصاویر تعویض شونده را در صفحه قفل Dynamic دو برابر می کند و انتخاب را تا ۱۰ دسته می رساند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، در بین این مشخصات، ویژگی های مربوط به گوشی های تاشو از جمله، Galaxy Z Fold 2 نه یک بار بلکه چند بار به چشم می خورد. پنجره چندتایی با تقسیم نمایشگر سه طرفه چیز جدید نیست و از زمان ارایه در Z Fold2 وجود دارد. با این حال، اکنون اصلاحات جدیدی برای اندروید ۱۱ و One UI 3.0 به دست آمده است که به Galaxy Fold اصلی و همچنین Galaxy Tab S7 و S7 + نیز ارایه می شود.

ویژگی Dual Preview و دوربین عقب Selfie نمونه دیگری از ویژگی های موجود در Z Fold2 است که با استفاده از فرم دهنده منحصر به فرد، قابلیت انعطاف پذیری دوربین را افزایش می دهد. این ویژگی که در Galaxy Fold اصلی جایش حسابی خالی بود، با به روزرسانی One UI 3.0 به آن اضافه می شود.

در اشاره دیگری به Galaxy Z Fold2 سامسونگ ظاهراً در حال برنامه ریزی برای تغییر تنظیمات نمایش نرم افزارها است، روشی که که از صفحه نمایش بیرونی به داخل نمایشگر می رود و بالعکس. در حال حاضر  Z Fold2 از قبل گزینه خوبی برای استفاده از تنظیمات DPI مانند تبلت ها و انواع برنامه های رابط کاربری در صورت وجود دارد، اما در حال حاضر مسلماً کمی مبهم است. ظاهراً سامسونگ در حال برنامه ریزی برای تغییر آن و تبدیل آن به رفتار پیش فرض است.

Good Lock قصد دارد برخی از ترفندهای جدید را نیز بیاموزد. حالت Wonderland به شما امکان می دهد تصاویر پس زمینه ای را ایجاد کنید که به حرکت تلفن شما منتقل می شوند و به آن پاسخ می دهند، در حالی که Pentastic به شما امکان می دهد دستورات S Pen Air ، اشاره گر و تنظیمات صدای مربوط به آن را سفارشی کنید. برخی از محدودیت های منطقه ای برای در دسترس بودن Good Lock اعمال می شود.

برای آخرین ویژگی جدید در این لیست می توان به مکالمات ویدیویی تمام صفحه اشاره کرد که ظاهراً بخشی از به روزرسانی One UI 3.0 نیز هستند.

نظر شما درباره ویژگی های جدید One UI 3.0 چیست؟ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

مهمترین ویژگی باید روش کار کنه Optimize (بهینه) بودن که قطعا روش کارکره، شایدم نه؟ 🤔

ali.reza.9821

بهینه تر از سامسونگ نداریم. بهینگی رو باید شیائومی کار کنه که نسخه ی 32 گیگی ردمی 9 ش نمیتونه دو تا اپ رو در آن واحد باز نگه داره

Dr.Nazer

عالی، منتظریم…

lovenokia

تو اینستا shakori داشت رابط کاربری A51 رو بررسی میکرد . واقعا لگ زیادی داشت .

پردازنده اگزینوس واقعاً گند اساسی زده به گوشی های سامسونگ !

Mohammad38

A50، A50s، A51 اينا همشون اينجورين. وقتي اگزينوس 9610 و 9611 اينجورين ببين ديگه سري هاي پايين تر چطورن. با اسنپ 450 روي A11 هم كار كردم من اينطوري نبود.
كلا اگزينوس 9610 و 9611 خنگوله. گوگل Duo كه تماس تصويري ميزني بخواي بري توي منوي گوشي، هم داغ ميكنه هم لگ ميزنه.

_V_

اون لگی که توی تجربه کوتاه مدت نشون میده و توی اسکرول کردن رابط کاربری و کار کردن با کیبورد هست به خاطر رابط کاربریه نه SOC

اون لگو حتی پرچمدارا هم گاهاً دارن، ولی لگ مضخرفی که توی گیم میده به خاطر همون چیپه

Milad7

لذت کار با رابط کاربری سامسونگ روی پردازنده های اسنپ دراگون حس میشه.اگزینوس واقعا فاجعه اس

من نمیتونم بگیرم نه!؟🙁🙁🙁🙁

Mahdi

اگزینوسو بزاره کنار همه چی حله

Dr.Nazer

پس هواوی هم باید ک.یرین و بذاره کنار و همه برن سراغ اسنپ!
ولی چرا ایرادی به هواوی گرفته نشد؟! چون ک.یرین ۹۰۰۰ چیپست بدی نبود و از اگزینوس ۹۹۰ خیلی بهتر بود
حالا اگه اگزینوس هم به سطح بالاتری برسه چی؟ بازم باید بذاره کنار؟! (هرچند خیلی به ۲۱۰۰ هم حتی امیدی ندارم اما منتظر می‌مونیم ببینیم چی میشه…)

Mahdi

چند ساله که گند زده ، اگه واقعا بتونه مشکلاتش رو حل کنه حتی اگه بنچمارک و این چرندیات ۱۰۰ هزار تا هم پایینتر باشه از اسنپ من مشکلی باهاش ندارم ، فقط باید مشکل گرما و افت عملکرد نداشته باشه ،‌کایرین ۹۰۰۰ هم هنوز تست هاشو ندیدم اگه بد باشه از اونم ایراد میگیرم و حتی اسنپ و پردازنده اپل هم فرقی ندارن

Pouya

یکی از بهترینا🙂👍

Taha

علی اگه هستی کارت دارم

Milad7

one ui غنی ترین رابط کاربری هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)