حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی مجوز فروش حسگر تصویر به هواوی را دریافت کرد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | هواوی

سه روز پیش برای شما نوشتیم که سامسونگ مجوز فروش نمایشگر به هواوی را دریافت کرد. دیروز هم درباره خبر خوب برای بخش موبایل هواوی یعنی مجوز فروش تراشه به این شرکت نوشتیم که البته هنوز قطعی نیست. امروز هم می شنویم که سونی مجوز فروش حسگر تصویر به هواوی را دریافت کرد.

هواوی پس از قرار گرفتن این شرکت در لیست تحریم در سال گذشته توسط ایالات متحده محدود شده است. دو ماه پیش، تحریم های جدیدی علیه غول چینی اعمال شد و دسترسی او به چندین مولفه ضروری از جمله چیپست ها را قطع کرد.

اما اکنون، شرکت های بیشتری برای ادامه تجارت با Huawei از دولت ایالات متحده تأیید می شوند. در آخرین تحولات، سونی و Omnivision مجوز تأمین قطعات هواوی را دریافت کرده اند.

طبق این گزارش، سونی و OmniVision ، دو شرکت برجسته جهان که سنسورهای تصویربرداری دوربین را تهیه می کنند، از ایالات متحده تأیید دریافت کرده اند و اکنون می توانند محصولات را به Huawei Technologies ارسال کنند.

سونی پیشروترین تامین کننده سنسورهای تصویربرداری دوربین در جهان است در حالی که Omnivision سومین تأمین کننده بزرگ بعد از سامسونگ است. در حالی که دفتر مرکزی Omnivision در کالیفرنیا است، این شرکت در سال 2014 توسط یک صندوق مستقر در چین خریداری شد.

این پیشرفت می تواند برای هواوی یک تسکین اساسی باشد زیرا عملکرد دوربین پیشرفته یکی از عوامل موفقیت گوشی های هوشمند برتر سری Mate و سری P در سطح جهانی است. با این پیشرفت، هواوی می تواند به ارائه تلفن های هوشمند با ویژگی های پیشرفته دوربین ادامه دهد.

از آنجا که دولت آمریكا تحریم های جدیدی را علیه غول چینی ایجاد كرد، سونی طرح هزینه سرمایه خود را برای مدت سه سال اصلاح كرد، زیرا محدودیت ها باعث ایجاد فاصله چند میلیارد دلاری فروش از تهیه سنسورهای تصویر به هواوی شد.

جدا از این دو شرکت ، اینتل ، AMD و سامسونگ دیسپلی نیز برای ادامه تجارت با هواوی از ایالات متحده تأییدیه دریافت کرده اند. در حالی که Samsung Display قادر به تهیه پنل های OLED خواهد بود ، AMD و Intel این غول چینی را با چیپ ست هایی برای تجارت لپ تاپ خود تهیه می کنند.

شرکت های زیادی برای ادامه تجارت با هواوی از جمله شرکتهایی مانند سامسونگ الکترونیک و SK Hynix درخواست مجوز ویژه با دولت ایالات متحده را داده اند. به تازگی ، مشخص شده است که ایالات متحده مجوزهایی را اعطا می کند به شرطی که جز اعضا عرضه شده مربوط به تجارت 5G این شرکت نباشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی بتواند از این طوفان مصنوعی ایجاد شده توسط امریکا به سلامت عبور کند؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

#حباب
#هواو
#هواوی_هنوز_زندس

S AH

هنذفری در حد شیصد تومن چی بخرم!؟
از کجا!؟

Taha

اُخی .
مدرسان شریف 😂😜

AŁɪ

ایرفون های اصلی و فابریک آیفون و سامسونگ الان ۴۰۰ تومنه .
کیفیت صداشون هم عالیه .
ایرفون شیائومی مدل BRE01JY هم هست که اونم ۴۰۰ تومنه اونم کیفیتش خوبه

LOOL

هواوی عشقه 😍😍😍 و عشق هم میمونه 😍😍😍

Mahdi

این وسط فقط گوگل بیچاره نمیتونه مجوز دادن سرویسهای گوگل رو به هواوی بگیره

نویسنده آزمایشی

دقیقا که از همه هم مهم تره 😞

Dr.Nazer

به به، ببینیم واسه سری پی ۵۰ چی داره رو کنه…

V800B

ب گمونم نباید مجوز میداد
وقتی کسی ب ضد ما مردم ایران باشه
چه دلیلی داره ازش حمایت کنیم
البته تو سایت همسایه براش رگ میزنن
و میگن 5g هواوی پاکه یا پاک توسعه پیدا کرده
جک قرن گفتن😂

Dr.Nazer

برای دفاع از شخص شاید شخصیت و جبهه مهم باشه اما وقتی قراره یه کالا رو از یه کمپانی خریداری کنی بعید میدونم شخصیت و رفتار و اعمال مدیرعاملش برای کسی اهمیت داشته باشه!

Milad7

اسم سونی تضمین کننده ی کیفیت محصول هست 🙂

amer

دقیقا اقا میلاد گل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)