حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی K92 با اسنپدراگون ۶۹۰ و پشتیبانی از 5G در بازه قیمتی ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

در بازه قیمت ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار یعنی چه!؟ آ … اجازه بدهید همین جا بگویم، یعنی فعلا در امریکا و تحت اپراتور معرفی شده و اپراتورهای مختلف قیمت های مختلفی دارند. بسیار خوب! بیاید به دستگاه بپردازیم. ال جی K92 با اسنپدراگون ۶۹۰ و پشتیبانی از 5G فعلا عنوان ارزان ترین گوشی 5G ال جی را دارد. دوربین چهارگانه و طراحی خاص از دیگر جذابیت های آن برای من است.

ال جی K92

پشتیبانی از 5G در سال ۲۰۲۰ کم و بیش به جریان اصلی تبدیل شده است و اکنون سازندگان گوشی های هوشمند در حال رقابت هستند تا دسترسی به آن شبکه های نسل بعدی را ارزان تر کنند. نکته درخشان امروز این است که ال جی به تازگی اسمارت فون جدید K92 خود را معرفی کرده است که قول پشتیبانی 5G را با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار می دهد.

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

این واقعیت که ال جی موفق به ارایه چنین تلفن ارزان قیمت 5G شده است، همه به لطف کوالکام است، یعنی به لطف چیپ ست ارزان قیمت Snapdragon 690 5G که در تابستان معرفی شد و اکنون به آرامی راه خود را به دستگاه های جدید باز می کند. تا کنون، ما شاهد آن هستیم که فقط در یک دستگاه دیگر استفاده شده و آن میان رده جدید وان پلاس Nord N10 5G است. البته که درباره گلکسی A42 5G هم همین تراشه شایعه شده است. لازم به ذکر است که K92 فقط با شبکه های 5G زیر ۶ گیگاهرتز کار می کند و دسترسی به mmWave 5G هنوز هم بیشتر در تلفن های گران قیمت تر موجود است.

به غیر از این چیپست، گوشی ال جی K92 همچنین دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ با سوراخ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در بخش سخت افزار، تراشه مذکور را همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارایع

برخلاف برخی دیگر از تلفن های 5G گران تر دیگر، می توانید با کارت microSD تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافه کنید. مجموعه ای از بلندگوهای استریو مجهز به موتور صدای سه بعدی ال جی، اسکنر اثر انگشت جانبی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را نیز به مشخصات آن اضافه کنید. این ها ال جی K92 را به یک گوشی اقتصادی دوست داشتنی تبدیل می کند.

در کنار ویژگی دوست داشتنی 5G اما یک ویژگی جذاب دیگر هم این جا هست و آن دوربین چهارگانه اصلی است که LG آن را با طراحی متفاوت و خوبی ارایه  کرده است. ستاره نمایش یک دوربین استاندارد 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.78 است و در اینجا با یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی که یک میدان دید 115 درجه را ارایه می کند، به علاوه ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی که عمق سنج و ماکرو در دسترس است.

همچنین تا حدودی کنایه آمیز است که یکی از تلفن های ارزان قیمت ال جی یکی از زیباترین گوشی های آن شده است. پرچمداران این شرکت – به استثنای ولوت و وینگ بال عجیب و غریب – تمایل به طراحی های نرم، بی ادعا و کم استعداد بصری دارند. در همین حال، K92 دارای دوربینی چشم نواز دورنگ است که خوشه دوربین را از بقیه بدنه گوشی جدا می کند. متاسفانه اطلاعات کاملی درباره فلاش عجیب و غریب جذاب آن نداریم.

یک ویدیو کوتاه درباره ال جی K92 با هم ببنیم:

 

 

این گوشی ممکن است گزینه خوبی برای خریدارانی باشد که 5G ارزان قیمت می خواهند. اگر جذابیت بودجه تلفن با شما صحبت می کند، موارد زیر را بخاطر بسپارید: فروش K92 در تاریخ 6 نوامبر از AT&T آغاز می شود، جایی که برای شما 395 دلار هزینه دارد. در همین حال ، کریکت متعلق به AT & T این گوشی را به قیمت 359 دلار به فروش می رساند و US Cellular با فروش K92 با قیمت 350 دلار هنگامی که در 19 نوامبر در آنجا به فروش می رسد.

نظر شما درباره ال جی K92 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

پشمای کی سی الترا با دیمن 1000 پلاس ریخت
خسته نباشه

S AH

سلام اُخی قدیمی

Taha

خبر خودکشی مدیر عامل شیائومی اومد از پس که این گوشی مقرون به صرفه بود 😂😂😮😯

SHREK

فعلا که توی گلوبال نیست. اگرم بیاد با این قیمت نمیاد.

S AH

اگه کی سی اولترا گلوبال بیاد شرکتهای دیگه ……..

Mahdi

خب عزیزم کی۳۰الترا گلوبالش تا ۴۰۰ دلار هم میاد

Taha

من که میگم ۳۲۰ دلار میشه

علی ستاری‌فر

به نسبت بقیه گوشی های ال جی خیلی خوبه.
اوایل با اون پانچی که داره خیلی مشکل داشتم چون بنظرم زیادی پایین بود ولی کم‌کم داره ازش خوشم میاد
دوربین اولترا واید هم ای کاش نداشت ولی قیمت گوشی یکم کمتر میشد چون الان من یه ۸ مگاپیکسلی دارم و تا حد زیادی غیر قابل استفاده است دیگه ۵ که جای خود

Taktaz

باتری ضعیف….

amer

طراحی خوب و سخت افزار عالی و قیمت خوبی داره
هر چی باشه به نظرم هم از نظر طراحی و نمایشگر و هم از نظر قیمت بهتر از وان پلاس N10هست
حافظه اش هم عالی هست
طراحی قاب دوربین هم جدید و خاص هست (تکراری نیست)

Mahdi

بنظرم قیمتش واسه برندی مثل الجی خیلی خوبه ، اسنپ ۶۹۰ و طراحی منحصر به فرد

Milad7

به نظر من به جز باتری نسبتا ضعیفش بد نیست
اما کلا چینش دوربین هاش خیلی خاصه هرکسی باهاش ارتباط برقرار نمیکنه!

Icecream

🤮🤮خیلی زشت و نکبت.

Soheylz

الجی جی۲ ۳ و۵ داشتم.از نظر نرم افزاری یه تیکه آشغال هر کدومشو داشتم بعد از هر اپدیت یه سری چیزا مثل جی پی اس یا حتی سنسور اثر انگشت از کار میافتاد.فوث العاده از نظر نرم افزاری ضعیفه.از نظر کیفیت هم خیلی بده.پولتونو نریزید سطل اشغال.من سامسونگ پرچمدار میخریدم قبلا عالی بود.ایفون دارم تا حدودی راضی ام شیائومی دارم ازش راضی ام ولی تو تمام گوشی هایی که عوض کردم الجی و هواوی از همشون بدتر بوده

Finch

عزیزم خجالت نکشا
بیا پانچ‌هول رود بزار وسط صفحه نمایش 😐

LOOL

ال جی هیچی بارش نیست . یکم نمیفهمه ردمی k30 ultra با آنر 30 اس اين گوشیو میخورن . کایرین 820 و اسنپ 768g
این پردازنده را میخورن . تازه همه هم شیائومی و هواوی رو حتی به خاطر مارک بیشتر دوست دارن . ال جی هر چقدر هم زور بزنه نمیرسه به هواوی و وان پلاس و شیائومی . فعلا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)