حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان 5G سامسونگ گلکسی A42 شاید با Snapdragon 690 ارایه شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی های Galaxy A51 و Galaxy A71 تنها تلفن های سری A از سامسونگ هستند که از شبکه 5G بهره می برند، البته آن هم در نسخه های خاص. گوشی Galaxy A51 5G با قیمت 499 دلار در بازارهای ایالات متحده عرضه می شود. گزارش های اخیر نشان می دهد که تلفن Galaxy A42 5G می تواند یکی از ارزان ترین تلفن های 5G این شرکت باشد. نسخه جهانی گلکسی A42 5G که دارای شماره مدل SM-A426B است، در بنچمارک Geekbench با مشخصات اصلی ظاهر شده است. گفته می شود که گوشی ارزان 5G سامسونگ گلکسی A42 شاید با Snapdragon 690 ارایه شود. این می تواند برای طرفداران سامسونگ که از دست تراشه های قدیمی میان رده اگزینوس خسته شده اند، نویدبخش باشد.

گلکسی A42

گلکسی A42

گلکسی A42

لیست Geekbench 5 نشان می دهد که گلکسی A42 5G در تست تک هسته ای امتیاز 615 و امتیاز 1799 را در آزمون چند هسته ای ثبت کرده است. نام رمزگذاری شده “lito” موجود در قسمت مادربرد نشان می دهد که این تلفن توسط پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 765G قابل استفاده است. با این حال، منبعی که لیست Geekbench را به اشتراک گذاشته است ادعا می کند GPU از تراشه مذکوز نشان می دهد که می تواند دارای چیپست Snapdragon 690 5G باشد.

این گوشی با اسنپدراگون ۷۶۵ جی با ۴ گیگابایت رم هم ثبت شده است. این تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد. اخیراً مشخص شد که شماره مدل باتری گلکسی A42 5G EB-BA426ABY است. ماه گذشته این باتری در مرکز صدور گواهینامه 3C چین مشاهده شده بود.

لیست 3C نشان داد که مقدار باتری گلکسی A42 5G برابر با 4860 میلی آمپر ساعت است و عدد بازاریابی آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

نظر شما چیست؟ منتظر ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ تا به امروز هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اگه نمایشگرش هم امولد باشه خیلی خوبه 😚

trol kosh

اگر سوپر امولد باشه و اسنپ داشته باشه همون روز اولی که میاد ایران میخرمش
راستی دوستان من یه ایپد 3 قدیمی دارم که سیمکارت خور هست بعد رو ios 5 مونده هر کاری میکنم نمیره رو ios 9 چطور باید همچین کاری رو انجام بدم؟
فقط checking for updates

Mahdi

این شد یه چیزی

HOSEIN

سام ارزوناشم گرونه حدس میزنم روزی ک تو بازار کشورمون بیاد اگر دلار همین باشه (خدانکنه)۷ت قیمتشه

ممد بمولا

حیف این چیپست که رو این باشه واقعا

Milad7

با سامسونگ فقط از گرونی حرف بزن 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)