حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به جعبه پلی استیشن ۵

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پلی‌استیشن

هنوز پلی استیشن ۵ به بازار نرسیده است اما ما اینجا برای شما نگاهی به جعبه پلی استیشن ۵ داریم. Play Station 5 برای رسانه ها ارسال شده است و در یک مطلب خیلی عجیب اما با داده های مفید می توانیم نگاهی به بسته بندی PS5 داشته باشیم.

نگاهی به جعبه پلی استیشن ۵

این مطلب بیش از هر چیز یک گالری تصاویر از یک جعبه پلی استیشن ۵ است، کف آشپزخانه سردبیر بخش بازی وب سایت arstechnica و همین.

اجازه بدهید نگاهی به جعبه کنسول نسل نهمی سونی داشته باشیم که با رزلوشن 8K می تواند تجربه گیمینگ را به شما ارایه کند.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

این تصاویر از این نظر جذاب هستند که تجربه یک آنباکسینگ بی آلایش رسانه ای را القا می کند، چیزی که شما شاید در خانه خود انجام دهید. همچنین تصاویری از بسته بندی دیگر لوازم جانبی هم قرار دارد:

در بحث سازگاری پلی استیشن ۵ با بازی های پلی استیشن ۴ می دانیم هنگامی که پلی استیشن ۵ در ماه آبان ارایه می شود، بیش از 99 درصد از 4000+ بازی موجود در PS4 در PS5 قابل بازی هستند.

همه ما می دانیم که PS5 در دو نسخه ارایه می شود؛ یک نسخه کاملا دیجیتالی و یک نسخه با درایو دیسک Blu-ray. طبق این پست، نحوه انجام بازی های PS4 در هر دو متفاوت خواهد بود.

برای نسخه دیجیتال این کنسول، کاربران می توانند نسخه دیجیتالی بازی های PS4 سازگار خود را در نسخه دیجیتال PS5 بازی کنند. این بازی ها شامل مواردی است که قبلاً خریداری کرده اند یا آنهایی را که قصد دارند از فروشگاه PlayStation در PS4 ، PS5 ، وب یا از طریق برنامه تلفن همراه PlayStation خریداری کنند.

نکته: کسانی که دیسک PS4 دارند اما نسخه دیجیتال PS5 را می خرند نمی توانند بازی های مبتنی بر دیسک خود را بر روی کنسول بازی کنند.

اگر PS5 را با نسخه با درایو بخرید، می توانید نسخه دیجیتالی بازی هایی را که خریداری کرده اید، روی آن بازی کنید.

اگر بازی های مبتنی بر دیسک نیز داشته باشید ، می توانید آنها را در درایو ظاهر کرده و بازی کنید. سونی توصیه می کند که کاربران کنسول های خود را به آخرین نسخه به روز کنند و همچنین هرگونه وصله بازی موجود را اعمال کنند. بازی های پشتیبانی شده برای هر دو نسخه PS5 شامل بازی های PlayStation VR نیز می شوند.

البته همه چیز اینجا تمام نمی شود بازی های PS4 که روی PS5 بازی می کنید تجربه متفاوتی خواهند داشت. آنها سریعتر لود می شوند (سرعت لود بازی در پلی استیشن ۵ را اینجا ببینید) و همچنین از Game Boost برای نرخ فریم بهتر و پایدارتر بهره می برند.

این پست همچنین می گوید که این بازی ها از برخی ویژگی های جدید کنسول جدید UX بهره می برند اما توضیح نمی دهند کدام یک از آنها است. همچنین کاربران می توانند با استفاده از کابل های LAN ، WiFi ، حافظه ذخیره سازی خارجی و فضای ذخیره سازی ابری برای کسانی که حساب PS Plus دارند ، ذخیره های بازی (براساس تصمیم سازنده) را از PS4 به PS5 منتقل کنند.

سونی می گوید همه بازی ها کار نمی کنند و لیستی از بازی های پشتیبانی نشده را منتشر کرده اند (در زیر). برای سهولت بیشتر، بازیهایی که با PS5 کار نمی کنند در فروشگاه PlayStation توضیحاتی دارند که می گوید “فقط PS4”.

همچنین، بازی های پشتیبانی شده ممکن است هنگام بازی در PS5 خطاها یا رفتارهای غیرمنتظره ای از خود نشان دهند و برخی از ویژگی ها مانند منوی SHARE، ویژگی مسابقات ، پخش زنده در بازی و برنامه صفحه دوم PS4 با PS5 کار نمی کنند.

بازی های PS4 که با PS5 سازگار نیستند

  • ۱- DWVR
  • ۲- Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One
  • ۳- TT Isle of Man – Ride on the Edge 2
  • ۴- Just Deal With It!
  • ۵- Shadow Complex Remastered
  • ۶- Robinson: The Journey
  • ۷- We Sing
  • ۸- Hitman Go: Definitive Edition
  • ۹- Shadwen
  • ۱۰- Joe’s Diner

بازی های PS4 را که در PS5 بازی می کنید می توانید با کنترلر DualShock 4 ، کنترلر DualSense PS5 و کنترل کننده های شخص ثالث مجاز بازی کنید. برای بازی های PS VR ، شما به هدست PS VR ، دوربین PS که باید جداگانه خریداری شود و آداپتور دوربین PS نیز نیاز دارید.

نظر شما درباره پلی استیشن ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

کامل نبود چرا

چیزای داخل جعبش مثل ps5

نیما عرفانی

#سیر صعودی و تکامل ۱۰ ساله…
هواوی سال ۲۰۱۰ ،تو سراسر دنیا یک میلیون کاربر موبایل داشته و سال ۲۰۲۰ به عدد خارق العاده ی “بالای ۱ میلیارد” رسیده …
comment image
comment image

Mahdi

خوبه نمردیم و جعبه پی اس۵ رو دیدیم دیگه غمی ندارم

Milad7

غصه نخور ایشالا خودش را هم میخری 😀

Milad7

آرزوی جوان ایرانی خرید ps5 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)