حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش دانلود و نصب آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ (Windows 10 20H2)

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | Windows، آپدیت، آموزش و راهنمایی

دیروز برای شما نوشتیم که آپدیت ویندوز ۱۰ نیمه دوم ۲۰۲۰ (Windows 10 20H2) با استارت منو جدید ارایه شد. امروز می خواهیم آموزش دانلود و نصب آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ (Windows 10 20H2) را برای شما ارایه کنیم. این آموزش طبق معمول بسیار ساده است و خیلی راحت می توانید آن را انجام دهید. ما اینجا به صورت مرحله به مرحله و تصویری به شما آموزش خواهیم داد.

دانلود و نصب آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰

ویندوز ۱۰ آپدیت October 2020 یا (20H2) دیروز منتشر شد، البته به نوعی. طبق معمول، مایکروسافت به آرامی در آن واحد به روزرسانی تعداد اندکی از رایانه های شخصی را انجام می دهد، به افراد اجازه می دهد تا نصب آن را انجام دهند و نحوه کار بر روی رایانه های شخصی خود را ببینند. این روال برای آن است که اگر باگی گزارش شد، بتوانند پیش از عرضه گسترده آن را برطرف کنند.

اگر عجله ندارید، توصیه می کنیم صبر کنید تا Windows Update به طور خودکار به روزرسانی را به رایانه شما ارائه دهد. این تضمین می کند که به روزرسانی قبل از دریافت آن تا حد ممکن پایدار است.

ما اینجا ۲ روش دانلود و نصب آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ را برای شما آموزش می دهیم. اول اینکه به صورت عادی برای دستگاه شما ارایه شده باشد و دوم اینکه شما عجله دارید و

۱- نحوه دریافت به روزرسانی از Windows Update

از تاریخ 20 اکتبر 2020 ، مایکروسافت می گوید این به روزرسانی در Windows Update ارایه می شود، البته برای برخی از دستگاه ها.

برای دریافت آن، به مسیر زیر بروید:

تنظیمات> به روزرسانی و امنیت> Windows Update و روی «بررسی به روزرسانی ها» کلیک کنید.

دانلود و نصب آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰

دانلود و نصب آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰

اگر به روزرسانی در دسترس باشد، پیامی را مشاهده می کنید که چنین گفته است و می توانید روی “دانلود و نصب” کلیک کنید تا نصب شود. ویندوز به روزرسانی را دانلود می کند. وقتی دانلود کامل شد، ویندوز به شما اطلاع می دهد و می توانید زمانی را که می خواهید نصب را انجام دهید، انتخاب کرده و رایانه خود را ری-استارت کنید.

اگر به روزرسانی را نمی بینید ، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر منتظر بمانید – ویندوز “دستگاه محافظتی” را در دستگاه هایی با مشکلات سازگاری اعمال می کند تا قبل از رفع مشکلات ، آنها به روزرسانی را نصب نکنند.

۲- نحوه دریافت آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ به صورت اجباری

مایکروسافت توصیه می کند منتظر بمانید تا Windows Update به روزرسانی را در رایانه شما ارائه دهد. اگر به روزرسانی را نمی بینید، ممکن است رایانه شما دارای مشکل سازگاری باشد که باید قبل از نصب به روزرسانی رفع شود.

اما، اگر به هرحال می خواهید به روزرسانی را نصب کنید، این انتخابی است که می توانید انجام دهید.

هشدار: ما توصیه نمی کنیم این کار را انجام دهید، زیرا از بخشی از مراحل آزمایش صرف نظر می کنید. ممکن است باگ یا مشکلات دیگری روبرو شوید.

برای رد شدن از روند عرضه تدریجی مایکروسافت، به صفحه دانلود Windows 10 مراجعه کنید. برای دانلود دستیار به روزرسانی و اجرای فایل دانلود شده EXE ، روی “Download Now” کلیک کنید.

پیامی را مشاهده خواهید کرد که به شما می گوید کدام نسخه از ویندوز ۱۰ را اجرا می کنید. این نسخه می گوید آخرین نسخه ویندوز ۱۰ نسخه 2009 (شماره مدل است، سال نیست) است که به روزرسانی اکتبر 2020 است.

برای ادامه به روزرسانی، روی “Update Now” کلیک کنید تا نصب شود. با این کار از محدودیت Windows Update جلوگیری می کند. این به روزرسانی را دانلود می کند و در نهایت از شما خواسته می شود رایانه خود را ری-استارت کنید.

اگر با مشکلی مواجه شدید، می توانید از قسمت Settings> Update & Security> Recovery به نسخه قدیمی ویندوز ۱۰ خود برگردید. با این وجود، باید این کار را در ده روز اول پس از نصب به روزرسانی انجام دهید.

شما آپدیت جدید ویندوز ۱۰ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

می ترسم آپدیت کنم FPS Drop وسط گیم بیشتر بشه صبر میکنم تا نسخه پایدار بیاد.😊

ترنج ترنجی

ذاتا پایداره 😐 و عمومی عرضه شده ، اگه برا شما نمیاد حتما سیستم سازگار نی

SHREK

آمده ولی الان نصب نمیکنم تا وقتی یکم بگذره الان میدونم پر از باگه.

OnePlus_Fan

خیلی هم عالی
حیف که هیچ دستگاه ویندوزی ندارم😔

Mostoul

واسه من اومده تو بخش آپدیت ولی باید با تغییر آی پی دانلودش کنم 😒

Milad7

ممنون 🙂 یاد مرحوم مغفور xp را هم زنده نگه میداریم 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)