حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Y7a با تراشه Kirin 710a و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

با عرضه هواوی Y7a عضو جدیدی به سبد گوشی های هوشمند است شرکت اضافه شده است. هواوی Y7a با تراشه Kirin 710a و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد که با قیمت ۱۹۲ دلار ارایه می شود.

هواوی Y7a

تلفن هوشمند جدید در چندین بازار آسیایی از جمله مالزی ارایه شده است. این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعت، چیپست Kirin 710A ، دوربین های چهارگانه عقب ، نمایشگر Full HD + و موارد دیگر همراه است. در اینجا نگاهی دقیق به تلفن هوشمند Huawei Y7a می اندازیم.

مشخصات هواوی Y7a

گوشی Huawei Y7a در قاب پشتی همراه با دوربین چهارگانه و یک رنگ گرادیانت است. در قسمت جلویی یک برش سوراخ برای دوربین سلفی ارائه شده است. سمت راست دکمه های کنترل میزان صدا و دکمه روشن / خاموش قرار دارد که به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل می کند. این دستگاه با یک درگاه USB Type-C ارائه می شود که بین جک صوتی 3.5 میلی متری و پنجره مشبک بلندگو قرار دارد.

گوشی Huawei Y7a از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD + IPS با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل بهره می برد. این تلفن هوشمند توسط پردازنده هشت هسته ای HiSilicon Kirin 710A تغذیه می شود. این تراشه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. حافظه از طریق کارت microSD تا 512 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

از نظر اپتیکی، تنظیم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 ، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی با f/2.4 وجود دارد. در قسمت دوربین سلفی ، از دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می کند.

هواوی Y7a با سیستم عامل Android 10 و EMUI 10.1 در ارایه می شود. طبق معمول، این گوشی همراه با خدمات موبایل Huawei ارائه می شود و شما می توانید Huawei App Gallery را برای استفاده از برنامه های مختلف دریافت کنید.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات درون این موبایل اقتصادی جای دارد است. از نظر اتصال ، 4G LTE ، Wi-Fi 802.11b / g / n ، بلوتوث 5.1 ، BLE ، GPS ، GLONASS ، BeiDou ، AGPS ، درگاه دو سیم کارته و درگاه USB Type-C دریافت می کنید. ابعاد این گوشی 165.6 در 76.8 در 9.26 میلی متر و وزن آن 206 گرم است.

قیمت هواوی Y7a

قیمت هواوی Y7a در مالزی برابر 799RM است که تقریباً به ۱۹۲ دلار ترجمه می شود. این تلفن هوشمند در سه گزینه رنگی شامل مشکی، سبز و طلایی موجود است.

نظر شما درباره گوشی جدید اقتصادی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

گوشی‌های تکراری با چیپست تکراری 710.

Taha

طراحی 🥰😘
تراشه🤢🤬

Mahdi

عاشقتم هواوی

OnePlus_Fan

بعله😐

lovenokia

هوآوی دیگه تموم شد رفت ! بدون سرویس گوگل هیچ گوشی معنایی ندارد !

Finch

همون پی‌اسمارت ۲۰۲۱ هست دیگه
گوشی بدی نیست، نسبت به قیمتش
طراحی خوبی داره
صفحه و دوربین خوبی داره
باطری و شارژر خوبی داره
پردازندش هم بد نیست، اینو نمیدونم اما کایرین ۷۱۰اف رو اکثر گیم ها اوکی بود

Milad7

هواوی با kirin 710a همچنان میتازد 😀

LOOL

ببخشید من جواب میخوام از کسایی که میگن کایرین 710 اف بده. من خودم 1 سال و نیم است که پردازنده ی گوشیم همینه و روزی 4 ساعت باهاش کالاف میزنم. هنوز حتی یکم هم لگ نداره. از اون طرف که میگن کایرین 980 پایداری نداره من فامیلامون پردازنده ی گوشیش همین بود. رویی بالای 7 الی 8 ساعت گیم میزنه و حدودا گوشیش رو هم 8 ماه گرفته. هنوز لگ نمیزنه. تازه همیشه هم گرافیکش رو روی بالاترین حد قرار میده. هواوی شاید توی بنچمارک بد باشه ( که تازه کایرین 820 خدای پردازنده های میان رده است) اما توی عملکر عالیه. خواهشا جواب منو بدید. ممنون

SHREK

کایرین 980 روی حالت Performance واقعا پایدار نیست چون داغ میکنه ولی در حالت عادی مشکلی نداره. 710 هم چیپ بدی نیست ولی برای گوشی اقتصادی نه میانرده. فیلمبرداری 4K و…. برای گیم هم شکی نیست که خوبه و میتونه اجرا کنه ولی روی پایین ترین گرافیک که خیلی جالب نیست. چیپستش قدیمی شده واقعا قدرت رقابت نداره. من اگزینوس 9611 و حتی 9610 که فرق زیادی با هم ندارن ترجیح میدم به 710.

AŁɪ

کرین ۹۸۰ خداس تو همه تستا عالی عمل میکنه

SHREK

به لطف performance کایرین 980 خداست. بدون Performance خوبه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)