حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه آیفون ۱۱ بدون شارژر و هندزفری را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

پس از این که شارژر و هندزفری از جعبه آیفون ۱۲ حذف شد، برای شما نوشتیم که حذف شارژر و هندزفری از جعبه آیفون ۱۱ ، آیفون XR و آیفون SE 2020 هم صورت گرفته است. امروز می توانید جعبه آیفون ۱۱ بدون شارژر و هندزفری را ببینید. این جعبه باید بسیار شبیه به جعبه آیفون ۱۲ باشد. یک جعبه بسیار کوچکتر که قرار است فضای کمتری اشغال کند و در حمل و نقل تعداد بیشتری جابه‌جا شوند تا انتشار آلودگی های محیط زیستی کمتر شود، آ … البته، اپل هم از فروش شارژر و هندزفری به صورت مجزا پول قابل توجهی کسب کند.

جعبه آیفون ۱۱ بدون شارژر و هندزفری

مقایسه جعبه جدید آیفون با نسل های قبلی

مقایسه جعبه جدید آیفون با نسل های قبلی

همانطور که در مقایسه جعبه جدید آیفون با نسل های قبلی (اینجا جعبه جدید آیفون ۱۱ در مقایسه با جعبه آیفون ۸) می بینید، این جعبه جدید بسیار لاغرتر است. به این ترتیب اپل می تواند بگوید که این تغییر به دلایل محافظت از محیط زیست بوده است. البته که صحبت بیراهی نیست اما هزینه اضافی ۳۸ دلاری برای خرید شارژر (۱۹ دلار) و هندزفری (۱۹ دلار) موضوعی است که کاربران را خیلی خوشحال نمی کند. هر چند که می بینیم پیش خرید آیفون ۱۲ دو برابر آیفون ۱۱ است و این احتمالا یعنی کاربران همچنان راضی اند!

اجازه بدهید ویدیو آنباکسینگ جعبه آیفون ۱۱ بدون شارژر و هندزفری را با هم ببینیم:

 

لینک ویدیو برای حمایت از تولید کننده محتوا

سوالی که برای من وجود دارد این است که وقتی اپل با نگاه محیط زیستی این جعبه را طراحی کرده است، چرا روی جعبه آیفون یک پلاستیک اضافی کشیده است؟ این خود یک ضایعه پلاستیکی اضافی است که باید حذف شود. نظر شما چیست؟

درون جعبه فقط یک کابل USB C با لایتنینگ است. این یعنی شارژر یا پاوربانکی که می خرید هم باید خروجی USB C داشته باشد، البته در صورتی که بخواهید از این کابل اپل استفاده کنید. این یعنی اکثر شارژرهای قبلی آیفون که اپل ادعا می کند کاربران اکثرا آن را دارند هم بی استفاده می شود و این خود یک دورریز دیگر است.

همچنین اگر هندزفری سیمی بخواهد باید یک هندزفری با پورت مخصوص لایتنینگ بخرید یا با تبدیل از هندرفری با جک ۳.۵ میلی متری صدا استفاده کنید. این دوباره یعنی تولید یک ابزار فقط به دلیل پورت لایتنینگ آیفون.

اگر اپل واقعا به فکر محیط زییست می بود باید پورت USB C را روی آیفون هایش قرار می داد تا همه کاربران از لوازم جانبی با یک پورت یکسان استفاده کنند. این چیزی است که اتحادیه اروپا هم از اپل خواسته اما این شرکت از آن سرباز می زند. حال آن که آیپدهای جدید این شرکت هم پورت USB C دارند.

جعبه آیفون ۱۲

جعبه آیفون ۱۲

نظر شما درباره سیاست جدید اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

((هر چند که می بینیم پیش خرید آیفون ۱۲ دو برابر آیفون ۱۱ است و این احتمالا یعنی کاربران همچنان راضی اند!)) 😃 من خودم روز معرفی گفتم خدا کنه اپل فروشش کم تر بشه ولی مثل اینکه نشده. خب اینایی که پیش خرید کردن میشه گفت ۹۰ درصدشون الان آیفون دارن و توی اکوسیستم ios هستن.ویژگی هایی مثل 5G و طراحی و رنگ های زیبا (انصافا رنگ طلایی آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس با اون لبه صاف فولادی خیلی خیلی خیلی قشنگه!) و این افراد رو به سمت آیفون ۱۲ جذب میکنه.البته من فکر کنم خیلی هاشون نمیدونن داخل جعبه شارژر نداره وقتی جعبه رو باز کنن تازه میفهمن🤣

OnePlus_Fan

با این وجود بنده تا به حال مجذوب هیچ آیفونی نشدم
و ترجیح میدم که یه گوشی اندرویدی داشته باشم
و فک میکنم هستند کاربرانی که بر همین عقیده هستند ولی احتمالا انگشت شمارند.

Mahdi

رنگ آبی و سفید پرومکس خیلی خوشگله

amer

اگه اپل به فکر محیط زیست هست و نقل و انتقال کالاهاش با سوخت دیزل و نشر گاز دی اکسید کربن هست و میترسه لایه اوزون محو بشه(با اینکه الان هم چیزی ازش نمونده) بهتره که از سوخت زیستی یا برقی هم میتونه استفاده کنه
یا به جای کوچک کردن جعبه از ماشین های با ظرفیت دو برابر فعلی استفاده کنه
هزارتا راهکار هست

SHREK

ظاهرا بعد از حذف آداپتور از جعبه آیفون آلودگی هوا کاهش پیدا کرده! خودمم باورم نمیشه ولی الان میدونم اپل میتونه معجزه کنه.

amer

دقیقا هوای خوزستان بهتر شده نگو که منشاء الودگی کره زمین تو این مدت جابجایی زیاد کامیون های شرکت اپل بوده
طبق امار نزدیک 50درصد الودگی اتمسفر زمین اپل بوده
ولی خدا رو شکر با حذف شارژر و هندزفری رفت و امد کاهش پیدا کرده و الودگی خوزستان منچستری شده

S AH

چی لاغر

Mohammadr

جعبه ش واسه ی کابل و خود گوشی، تازه قطورم هس:/

OnePlus_Fan

اقای عطایی اگه مقدوره یه راهنمای خرید هدفون بزارید
معمولا خیلیا به همچین مقاله ای نیاز دارند

Taha

قبلاً گذاشتن

OnePlus_Fan

هر کاری هم کنه باز کاربرای خاص خودش رو داره
ولی من به شخصه از آیفون x به اینور کلا ازش نا امید شدم😔

Mahdi

دو تا دلیل داره یا اینکه خریدارا رو احمق فرض میکنه یا اینکه واقعاً گاوه

V800B

دلیلش تو این برهه زمانی غیر قابل باور
برای حذف شارژر و هندزفری
ی جورای طرفدارن اپل رو یکم ابلح حساب کرده خوب الان دیوایس ها همه قوی هستن
باتری خوب دارن
و ۵ جی هستن
شاید تنها برتری ایفون تو اکو سیستم و کیفیت ساختش باشه
و چرا باید اینکارو کنه
حال نکردم با این کاراش حس میکنم زود حذف کرد این وسایل رو از جعبه

Mb.Pcr

(درون جعبه فقط یک کابل USB C با لایتنینگ است. این یعنی شارژر یا پاوربانکی که می خرید هم باید خروجی USB C داشته باشد، البته در صورتی که بخواهید از این کابل اپل استفاده کنید. این یعنی اکثر شارژرهای قبلی آیفون که اپل ادعا می کند کاربران اکثرا آن را دارند هم بی استفاده می شود و این خود یک دورریز دیگر است.)
خسته نباشی اپل واقعا چقدر به فکر محیط زیست بودی دست مریزاد

Milad7

اینا کجای دلمون بذاریم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)