حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعمیر آیفون ۱۲ بیشتر از آیفون ۱۱ است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

تعمیر آیفون توسط اپل هرگز امر کم هزینه ای نیست و همین امر برای سری آیفون ۱۲ نیز ادامه خواهد داشت. مشخص شده است که هزینه تعمیر آیفون ۱۲ بیشتر از آیفون ۱۱ است. این در مدل پایه می تواند به دلیل ارتقا نمایشگر به پنل OLED باشد.

هزینه تعمیر آیفون ۱۲

 

وب سایت رسمی پشتیبانی اپل هزینه جایگزینی صفحه نمایش آیفون ۱۲ را لیست کرده است و قیمت آن از 279 دلار شروع می شود. در واقع، هزینه تعویض صفحه نمایش برای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو شما را 279 دلار باز می گرداند. این به احتمال زیاد به این دلیل است که هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR یکسان هستند. با این حال، اگر برنامه Apple Care Plus دارید، جایگزینی صفحه نمایش تنها ۲۹ دلار شما را عقب می اندازد.

توجه: به خاطر داشته باشید که اینها هزینه های تعویض صفحه برای دستگاه های گارانتی نشده است.

علاوه بر این، این شرکت همچنین مبلغی را که برای جبران “سایر خسارات” پرداخت خواهد کرد، اعلام کرد. برای آیفون ۱۲ بدون ضمانت، باید 449 دلار هزینه کنید ، در حالی که هزینه آیفون 12 پرو تا 549 دلار است.

همچنین لازم به ذکر است که اپل از شیشه های سرامیکی در سری آیفون ۱۲ استفاده کرده است که ادعا می شود در مقایسه با محلول استفاده شده برای سری آیفون ۱۱ حداقل چهار برابر قویتر است. با این حال، در واقع هزینه ای برای آیفون ۱۲ پرو افزایش پیدا نکرده است. این بدان معنی است که اپل احتمالاً در اینجا حاشیه سود را متحمل خواهد شد، اما برای آیفون های ساده، هزینه های تعمیر یک سطح بالاتر را لمس کرده است که فقط با هر نسل جدید افزایش می یابد.

قابل ذکر است، اپل مبلغ یکسانی را برای تعویض صفحه نمایش در آیفون ۱۱ پرو نیز دریافت کرد. با این حال، وقتی نوبت به آیفون 12 ساده می رسد، اپل قیمت را با اختلاف زیاد 80 دلار افزایش داده است، زیرا جایگزینی صفحه نمایش آیفون ۱۱ “فقط” 199 دلار از حساب بانکی شما می سوزاند. اپل هزینه تعویض صفحه نمایش برای آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس را اعلام نکرده است، با این وجود کاملاً احتمال دارد که اپل آن را نزدیک به تاریخ پیش خرید یا فروش اعلام کند.

نظر شما درباره این هزینه ها چیست؟ فکر می کنید مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۱۱پرومکس سایر خسارات ۶۰۰ دلار 🙂

OnePlus_Fan

خیلی هم عالی

mehrdad_ma

یه دلیلش بخاطر محافظ صفحه جدید هست
احتمالا هزینه تعویض پشت سری آیفون ۱۲ خیلی بیشتر هست

نسبت به نسخه های قبل طبیعیه یه زمانی ۳۰ دلار برای پول برش ناچ اضافه می‌گرفت نسبت

یه چیزی دیگه یادتون بندازم : اگه شارژر همراه گوشی فروخته بشه به محیط زیست آسیب میزنه بعد اگه همین شارژر رو جداگانه ۲۰ دلار بخری به محیط زیست آسیب نمیزنه ؟

Milad7

کمپانی ها از خداشون هست گوشی ها یک بار مصرف و غیر قابل تعمیر بشن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)