حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ۸۸ درصد فروش موبایل های 5G اروپای غربی را در اختیار دارد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه 5G، عملکرد تجاری شرکت ها

سامسونگ امسال با توجه خوبی بر تلفن های هوشمند 5G تأکید دارد. و این به نظر می رسد که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به ثمر نشسته است. گزارشی از Strategy Analytics می گوید فروش گوشی هوشمند 5G سامسونگ در اروپای غربی تقریباً کل سهام را بلعیده است. در حقیقت سامسونگ ۸۸ درصد فروش موبایل های 5G اروپای غربی را در اختیار دارد.

موبایل های 5G اروپای غربی

این گزارش می گوید که سامسونگ 88 درصد تلفن های هوشمند 5G را که در نیمه اول سال 2020 در اروپای غربی فروخته شده، به خود اختصاص داده است. اگرچه کل فروش 5G تنها به ۷ درصد کل تلفن های هوشمند در اروپای غربی کمک می کند، اما در کل 4 میلیون دستگاه گزارش شده است که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ ارایه شده است. این یک رکورد است که توسط Ville-Petteri Ukonaho مدیر دستیار Strategy Analytics بیان شده است. وی اضافه می کند که تقاضا برای تلفن های هوشمند 5G در دوازده ماه گذشته به 4000 درصد رسیده است.

رنگ های گلکسی A42 5G

گلکسی A42 5G

سال 2019 برای سال 5G هنوز سال شکوفایی بود. با این حال، شرکت هایی مانند Huawei در کل فروش 5G در سراسر جهان عملکرد خوبی داشتند. این زمانی بود که سامسونگ و اپل زیاد درگیر 5G نبودند. به این اضافه کنیم، استقرار 5G مدتی طول کشید و از این رو ، تقاضا در مناطقی مانند اروپا به این اندازه نبود. این مطابق با بیانیه Ukonaho است، جایی که او می گوید تقاضا در اروپای غربی کمتر از 1٪ بود.

Ken Hyers ، مدیر Strategy Analytics می گوید سامسونگ امروز رهبر 5G در اروپای غربی است. این به دلیل مجموعه قوی دستگاه های آن مانند Galaxy S20 5G و میان رده Galaxy A90 5G است. همچنین ، از اوکوناهو نقل شده است که سامسونگ تقریبا 9 دستگاه از 10 تلفن هوشمند 5G فروخته شده در منطقه را به خود اختصاص داده است.

اما گفته می شود که این سلطه پس از عرضه سری آیفون ‍۱۲ اپل به پایان خواهد رسید. او می گوید جنگ 5G در اروپا به خوبی آغاز شده و سامسونگ با رقابت شدید اپل و سایر شرکت های چینی مانند شیائومی و اوپو برای بقیه سال 2020 از جمله نیمه دوم سال روبرو خواهد شد.

نظر شما درباره عملکرد شرکت های مختلف در زمینه 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امیدوارم از دستش بده که گوشیای درست حسابی بده بیرون

Auroro

آره موافقم

Milad7

سامسونگ اگر فقط بیخیال اگزینوس بشه یا اینکه یه تغییرات بنیادین توی چیپست هاش انجام بده میترکونه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)