حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی هندزفری بلوتوث وان پلاس Buds Z را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس مطمئناً زمان شیرین خود را قبل از پیوستن به بازار پررونق هندزفری های بی سیم سپری کرد، اما پس از چند ماه، احتمالاً تعجب نخواهید کرد که این شرکت در حال حاضر آماده رونمایی از تلاش های رقیب خود برای AirPods است. این هندزفری با نام OnePlus Buds Z ارایه خواهد شد. شما می توانید اینجا طراحی هندزفری بلوتوث وان پلاس Buds Z را ببینید.

وان پلاس Buds Z

در صورتی که تیزرهای رسمی هفته گذشته به اندازه کافی واضح نبوده اند، رندرهای های طراحی Buds Z نشان داده شده است. این طراحی به ما گوشی های سیلیکونی را نشان می دهد. این طراحی به جلوگیری از ورود نویز کمک می کند و همچنین آن را بهتر در گوش شما قرار می دهد.

بله، این بدان معنی است که OnePlus Buds Z کمی شبیه AirPods Pro ممتاز اپل است، اما به وضوح تفاوت های طراحی به اندازه کافی وجود دارد که یان محصول با محصول اپل اشتباه گرفته نشود.

از نظر مشخصات، ویژگی ها و عملکرد کلی صدا، بعید به نظر می رسد که این دو محصول چیزهای مشترک زیادی داشته باشند، زیرا AirPods Pro با قیمت 250 دلار ارایه می شود در حالی که انتظار می رود OnePlus Buds Z شاید حتی ارزان تر از 79 دلار وان پلاس بادز اصلی باشد.

همانطور که گفته شد، مطمئناً شنیدن ویژگی هایی مانند نویزکنسلینگ ، مقاومت در برابر آب در برابر گرد و غبار IP55 ، تقویت کننده صدای Dirac Audio Tuner و Dolby Atmos و دوام باتری 20 ساعته بخشی از بسته ارزان قیمت زیر ۱۰۰ دلاری است. هدفون های بسیار کوچک باید بتوانند آهنگ های موردعلاقه شما را تا 5 ساعت با یک بار شارژ پخش کنند، که ممکن است چشمگیر به نظر نرسد ، اما دقیقاً مدت زمان انتظار AirPods Pro با لغو نویزکنسلینگ و خاموش بودن حالت شفافیت (شنیدن صدای بیرون) است.

این عدد حتی زمانی قابل توجه است که در نظر بگیرید وان پلاس بادز Z قبلاً تأیید شده اند که مقیاس ها را هر کدام به میزان ناچیز 4.35 گرم است که سبک تر از وزن ۴.۷ گرمی در وان پلاس بادز است.. تعجبی ندارد که درایورها در اصل تضمین می شوند که از 13.4 به 10 میلی متر کاهش می یابند. با فناوری شارژ سریع نوید می دهد 3 ساعت پخش بدون وقفه بعد از 10 دقیقه شارژ می تواند ارایه کند.

نظر شما درباره وان پلاس بادز زد احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

جی ال ایکس بادز

Milad7

چرا این شکلیه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)