حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 8T مجهز به اندروید ۱۱ و شارژر ۶۵ وات با نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس 8T با شارژر ۶۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد. این بار دیگر هیچ ابرخودرویی (اشاره به نسخه مک لارن برای شارژ ۶۵ وات) وجود ندارد، اما نیازی هم به آنها نیست. شارژر Warp Charge 65 جدید خود گویای این موضوع است. این یکی از چندین ویژگی مهم در OnePlus 8T است که می تواند باتری را در مدت زمان ۳۹ دقیقه کاملا شارژ کند. اما شارژ 100٪ بیشتر از نیاز شما برای گذراندن روز است، زیرا یک شارژ سریع 15 دقیقه ای کافی است. این گوشی با اندروید ۱۱ پیش فرض ارایه می شود.

وان پلاس 8T

وان پلاس 8T

وان پلاس 8T

باتری کمی بزرگتر است، 4500 میلی آمپر ساعت در مقابل 4300 میلی آمپر ساعت در OnePlus 8 به همراه 12 سنسور دمایی عملکرد ایمن را تضمین می کند در حالی که تراشه های رمزگذاری هم در کابل و هم در شارژر استفاده می شود تا از مشکلات احتمالی تقلبی جلوگیری کند.

خود شارژر نیز متفاوت است، برای مبتدیان باید بگویم که دارای پورت USB-C است. علاوه بر شارژ اختصاصی Warp Charge این سرشارژر از استاندارد USB Power Delivery نیز پشتیبانی می کند و می تواند تا 45 وات قدرت تولید کند، بنابراین می توانید به سرعت یک لپ تاپ سازگار، یک نینتندو سوئیچ و دیگر ابزارها را شارژ کنید.

اگر شارژر Warp دستی ندارید، خود گوشی از Power Delivery تا 27W پشتیبانی می کند و تقریباً به سرعت OnePlus 8 و 8 Pro است. این سازگاری اضافی دنیای جدیدی از لوازم شارژ را که می توانید استفاده کنید باز می کند. شارژ بی سیم اما وجود ندارد.

تغییر بزرگ دیگر صفحه نمایش است که اکنون با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مدل ۸ پرو مطابقت دارد. این هنوز هم یک پنل 6.55 از نوع AMOLED با رزولوشن 1080p+ است، اگرچه Pro از نظر اندازه و تراکم پیکسل از مزیت برخوردار است. پنل جدید در 8T نمره A + عالی از DisplayMate به دست آورد. دارای رنگ های بسیار دقیق و حداکثر روشنایی حداکثر 1100 نیت (همراه با هوش مصنوعی جدید برای تنظیم هموار بین 8192 سطح روشنایی).

وان پلاس 8T

وان پلاس 8T

مدل 8T اولین گوشی OnePlus است که از حالت Always On Display بهره می برد. این شرکت 11 طرح مختلف را از قبل ارایه کرده است. برای شخصی سازی های بیشتر، یک الگوریتم AI بهترین عکس های پرتره را از گالری شما انتخاب می کند و پیشنهاد می دهد از آنها به عنوان تصویر زمینه AOD استفاده کنید. وان پلاس همچنین با Snapchat همکاری کرد تا بتوانید از آواتار Bitmoji خود در AOD استفاده کنید، آواتار با توجه به فعالیت های روزمره و محیط اطراف شما به روز می شود.

گوشی OnePlus 8T از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می برد. این تراشه مدل پلاس نیست، اما هنوز هم می توانید به لطف ارتقا فضای ذخیره سازی UFS 3.1 انتظار داشته باشید که برنامه ها سریعتر اجرا شوند. ظرفیت آن 128 و 256 گیگابایت است که به ترتیب به 8 و 12 گیگابایت رم LPDDR4X متصل هستند. همچنین، سیستم خنک کننده اکنون دارای یک محفظه بخار است که 285٪ بزرگتر از قبل است.

مدل وان پلاس 8T یکی از اولین تلفن هایی است که با Android 11 خارج از جعبه عرضه می شود. این شرکت برخی از ویژگی های سفارشی را اضافه کرده است، از جمله یک حالت کاملاً جدید Dark با طرح لایه ای برای بهبود خوانایی. برنامه دوربین نیز چند به روزرسانی داشته است.

مدل T با همان سنسور 48MP سنسور IMX586 همان مدل وان پلاس ۸ اصلی ارائه می شود. بر خلاف 7T هیچ دوربین بزرگنمایی اختصاصی روی این دوربین وجود ندارد، در عوض برای انجام زوم ۲ برابر به سنسور متکی اصلی است.

دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی دارای وسیع ترین لنز در بین تلفن های OnePlus است، نه البته خیلی زیاد، اما با زاویه 123 درجه هم از 8 (116 درجه) و هم از 8 پرو (120 درجه) بیشتر می شود. دو دوربین دیگر یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی (که به شما امکان می دهد تا 3 سانتیمتر از سوژه نزدیک شوید) و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هستند.

این دوربین فیلمبرداری به لطف الگوریتمی AI که می تواند انسان را شناسایی کرده و پس زمینه پشت آن را تار کند، حالت پرتره را به خودی خود به دست می آورد. OnePlus همچنین حالت Nightscape را برای تولید رنگهای واضح و جزئیات تمیزتر اصلاح کرد. مدل جدید Super Stable نوید دهنده بهبود ثبات تصویر برای فیلم ها نیز هست.

وان پلاس 8T در دو رنگ سبز آکوامارین و نقره ای قمری در دسترس خواهد بود. گزینه Green پایان جدیدی دارد که هنگام بازپرداخت اثر انگشت، بازتابهای پراکنده ای ایجاد می کند. مدل نقره ای نسخه جدید مات است که در وان پلاس 8 مشاهده کردیم.

قیمت وان پلاس 8T

OnePlus 8T با فروش دسترسی زودهنگام از OnePlus.in و Amazon.in در 16 اکتبر ابتدا در هند در دسترس خواهد بود ، فروش باز از روز بعد آغاز می شود. قیمت ها ۵۸۶ دلار برای 8/128 گیگابایت و معادل ۶۲۰ دلار برای 12/256 می باشد. ارزان ترین قیمت وان پلاس 8T در هند است.

ایستگاه بعدی اروپا در 20 اکتبر است، قیمت از 600 یورو / 550 پوند برای تلفن 8/128 گیگابایتی شروع می شود ، تلفن 12/256 گیگابایتی 700 یورو / 650 پوند است. این گوشی همچنین در چین و هنگ کنگ در دسترس خواهد بود.

این تلفن از 23 اکتبر در دسترس خواهد بود ، می توانید آن را در OnePlus.com پیدا کنید (پیش سفارشات امروز آغاز می شود). قیمت بدون سیم کارت برای مدل 12/256 گیگابایتی در آمریکا 750 دلار و در کانادا 1100 دلار تعیین شده است. OnePlus 8T + 5G برای T-Mobile وجود خواهد داشت ، جزئیات بیشتر به زودی دنبال می شوند.

نظر شما درباره وان پلاس 8T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

جانننننننم؟؟؟؟؟؟
DDR4X
بس
DDR5چیشد؟؟؟؟؟

Naranj

همچنین ip68 و گوریلا ۶ و اسنپ نسخه پلاس

ramin123

هدف از معرفی این گوشی چی بوده واقعا؟! فقط برای این که یه گوشی زده باشه؟!
مدل Pro بجز شارژر مشخصات بهتری داره

نیما عرفانی

با معرفی گوشی های نیمه ی دوم فعلی اگه بگم هیجان انگیزترین و تأثیر گذارترین رویداد موبایلی رو شیائومی با برگزاری مراسم ۱۰ سالگی سری mi و ویوو برای معرفی سری iQOO 5 داشتن گفته ی ناحق و بی راهی نباشه… .
گوگل و الجی که متأسفانه پرچمدار نزدن ، ویوو هم جای خالی یه پرچمدار پریمیوم از سری نکس به شدت احساس میشه، اوپو و رلمی(ریلمی) هم هنوز یه فلگشیپ فون تمام عیار با شارژر ۱۲۵ وات نزدن . اپل و سامسونگ هم با وجود اینکه در مجموع بد ظاهر نشدن اما آنچنانم چنگی به دل نزدن و نظر عوام رو جلب نکردن ، وان پلاس هم که خب …⁦🤷‍♂️⁩
حالا باید دید هواوی با کنفرانس سری میت ۴۰ چیکار می‌کنه …

Naranj

نوکیا و htc هم پرچمدار نزدن!

The Destroyer

فک میکنم از نظر سخت‌افزاری نگاه کنیم امسال هم سری میت هواوی مثل ۲۰۱۸ کامل‌ترین پرچمداران سال اندرویدی میشن
حیف که نرم‌افزارشون به خاطر نبود سرویس‌های گوگل نقص داره

Taha

قیمتش عالیه.

UnderTaker

میشه گفت در برابر وانپلاس8 در اکثر بخش‌ها ارتقا داشته ولی در برابر 8پرو به جز پشتیبانی از شارژر 65 وات ، زیاد حرفی برای گفتن نداره.

البته که قیمت 8 پرو گرون‌تر از این گوشیه ولی خب بهتر بود مثل سال‌های قبل یه جایگزینی هم برای 8 پرو معرفی کنه که وقتی صحبت از پرچمدار نیمه دوم سالِ وانپلاس میشه ، در ذهن کاربرها سریعأ بهترین و بالاترین گوشیه شرکت تداعی بشه ، نه اینکه برای یاد کردن از بهترین پرچمدارِ شرکت، همچنان کاربرها به پرچمدار نیمه‌ی اولِ سال رجوع کنن.

Mahdi

چقدر مزخرف دوربین اصلی imx586

TheFreeCritic

LPDDR4X تو گوشی پرچمدار این قیمتی ؟؟؟
والا همین پوکو نسخه 256 گیگش LPDDR5 داره با ufs 3.1

بعد دوربین IMX586 سونی؟؟؟
بابا م..شتی من با 400 دلار imx 686 دارم بعد ….
ناامیدم کرد

Taha

شجاری با بررسی عادلانه اش بهت ثابت می‌کنه که اشتباه می‌کنی 😁😂

The MTest MT

برترى هايى هم داره كه نگفتى مثلا وانپلاس ١٢٠ هرتزه صفحش درحاليكه پوكو ٦٠ هرتزه و شارژر بهترى هم داره وانپلاس.در ضمينه دوربين هم بايد ببينيم بهينه سازى هايى كه معمولا وانپلاس انجام ميده و البته نرم افزار هم خيلى دخيله هرچند اخر خيلى عملكردش بهتر نيست .اكسيژن او اس و ٣ سال أپديت و اندرويد ١١ دربرابر ١٠ هم در نظر بگير.خلاصه بين وانپلاس و پوكو به نظرم وانپلاس بهتره.

Taha

خدا کنه با این سیستم خنک کننده کنترل دماش بهتر بشه

MohammadFarhaadi

فکر کنم وانپلاس هم یواش یواش میخاد بزنه جاده خاکی!

Dr.Nazer

این گوشی به عنوان پرچمدار تمام عیار نیمه دوم برای رقابت با گوشی‌هایی مث می ۱۰ الترا معرفی نشده و صرفاً یه فلگ‌شیپ کیلر با قیمت مناسبه. میشه ارتقاء نسبت به وان‌پلاس ۸ حسابش کرد و نباید با ۸ پرو مقایسه بشه، وان‌پلاس امسال ترجیح داد که ۸ پرو پرچمدار اصلیش باشه و نیمه دوم جایگزینی براش معرفی نکنه. پس گند زدنی وجود نداره! قیمت رو که می‌بینید، همه چیز مشخصه…

Milad7

با در نظر گرفتن قیمتش گوشی بدی نیست فقط میتونست از اسنپ 865 پلاس استفاده بکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)