حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: سرعت لود پلی استیشن ۵ در بازی Devil May Cry 5

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | پلی‌استیشن، تماشا کنید

امروز یک ویدیوی پیش نمایش عملی جدید PlayStation 5 بصورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است که کنسول نسل بعدی را بارگذاری بسیار سریع نشان می دهد. به شکل بسیار قابل توجهی سرعت لود پلی استیشن ۵ در بازی Devil May Cry 5 بالاست. به صورت حدودی باید گفت که تا بیش از ۵ برابر سریع تر از نسل قبلی است.

سرعت لود پلی استیشن ۵

در این ویدئو جدید مدل زمان لود ماموریت های Devil May Cry 5 Special Edition در حدود 4 ثانیه است. این در مقایسه با بیش از ۲۰ ثانیه در نسخه های فعلی و رایانه های شخصی، بسیار سریع است.

ویدیوی عملی جدید پلی استیشن 5 همچنین Godfall و Balan Wonderworld را نیز به نمایش می گذارد. می توانید اینجا نگاهی به آن بیاندازید:

 

 

بازی Devil May Cry 5 Special Edition در ماه آینده در پلی استیشن 5 و همچنین Xbox Series X و S ارایه می شود. نسخه جدید آخرین نسخه از سری Capcom با Vergil به عنوان یک شخصیت قابل بازی اضافی، حالت شوالیه تاریکی و پشتیبانی از ray tracing ارائه خواهد شد.

در توصیف این بازی آمده:

از قدرت نسل بعدی کنسول ها استفاده کرده و گزینه ها را متناسب با تجربه گیم پلی مورد نظر خود تنظیم کنید. تجربه خود را با اولویت بندی جلوه های نور شگفت انگیز و فوتورئالیستی با استفاده از ردیابی اشعه، واضح ترین وضوح تصویر یا بالاترین فریم های صفحه ای که تاکنون ارائه کرده، تجربه خود را کاملاً مرتب کنید.

کافی نیست؟ شما همچنین قادر خواهید بود که با صدای باورنکردنی سه بعدی در اطراف خود اتفاقاتی را مشاهده کنید که زمان لود با یک چشمک زدن برای ادامه هیجان ها می گذرد. همه اینها با حالت های جدید و حتی شدید تر همراه است، بنابراین می توانید تجربه خود را به حداکثر برساند. و مایه کیک جهنمی؟ Vergil به عنوان یک شخصیت قابل بازی جدید به گروه می پیوندد!

نسخه PlayStation 5 حتی از محرک های سازگار کنترلر DualSense استفاده می کند تا به شما اجازه دهد در نوک انگشتان خود تنش جنگ را احساس کنید.

بازی Devil May Cry 5 Special Edition در تاریخ ۲۲ آبان در آمریکای شمالی و در ۲۹ آبان در سایر نقاط جهان همراه با PlayStation 5 ارایه می شود. این بازی همچنین در تاریخ ۲۰ آبان به Xbox Series X و S می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بازی قشنگیه فقط همین .

Farcry

روی سریز ایکس ندیدم تاحالا جایی ندیدم که سرعت لودینگش رو تست کنه ولی بازی های مشابه ( از نظر حجم و زمان لودینگ) the outer worlds روی وان ایکس 27 ثانیه و روی سری ایکس 6 ثانیه لودینگ داره.سایت ورج که بررسی کرده بود اکثر توی اکثر بازی ها تایم لودینگ 80-70 درصد کمتر شده بود.من بعید میدونم اختلاف زیادی توی لودینگ بازی ها مولتی پلتفرم بین ایکس باکس سری ایکس و PS5 شاهد باشیم و نهایت قدرت SSD پلی 5 توی لودینگ بازی های انحصاری دیده میشه.

Mahdi

عالیه سری ایکس هم تقریباً همینه

SHREK

سرعت زیاد ولی فضای کم. سری X خیلی بهتره.

Demon

واقعا فضای تخیلی و فانتزی گند زده به بازیا.
فقط رد دد ردمپشن 2👻

AŁɪ

اگه این بازیا تخیلی هست پس ردد دد ردمپشن ۲ شخمی تخیلی هست . کافیه یه موش کارت بگیره بمیری یا سر به سر یه فرد بزاری تا به چوخ بری یا بز باهات در بیوفته بزنه تو باسنت تا بری اون دنیا ، مزخرف تر و طنز تر از این بازی ندیدم

AŁɪ

کارت
گازت*

Demon

“موش گازت بگیره بمیری😵یا بز بزنه توباسنت بری اون دنیا👀”
فضاش جذابه ومن به شخصه به بازی های کاوبوی علاقه دارم ونمیتونم با فضای تخیلی به جز چندتا بازی کنار بیام🙁.

Milad7

بازی نوستالژیکی هست 🙂 سلطان هم که جای حرفی باقی نمیذاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)