حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی Mi 10T Pro مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شیائومی، عمر باتری

تقریبا ۲ هفته پیش بود که شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شدند. این دستگاه ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند. مثلا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژر ۳۳ واتی یکی از آن هاست. نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز اما از جهتی می تواند برای بخش باتری یک چالش محسوب شود. امروز عمر باتری شیائومی Mi 10T Pro مشخص شده است و می خواهیم با هم نگاهی به آن داشته باشیم.

عمر باتری شیائومی Mi 10T Pro

فقط با توجه به اندازه باتری، ما انتظار داشتیم زمان عملکرد بسیار خوبی روی کاغذ و در عمل داشته باشید. اما به نظر می رسد که بهینه سازی کلی سیستم می تواند حتی خروجی بهتری از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را دریافت کند.

بیشتر این بهینه سازی مربوط به کنترل رفرش ریت در حالت های مختلف است. در حقیقت در اکثر اوقات پنل نمایشگر روی رفرش ریت ۱۴۴ هرتز نیست.

عمر باتری شیائومی Mi 10T Pro

عمر باتری شیائومی Mi 10T Pro

ما نتوانستیم تست مرور وب را با رفرش ریت 144 هرتز اجرا کنیم، زیرا به طور پیش فرض به 50 تا 60 هرتز می رسد و البته، تست زمان پخش ویدئو 144 هرتز هم فایده ای ندارد. متاسانه Gsmarena توضیحات بیشتری ارایه نکرد.

به صورت کلی با رفرش ریت پایین تر در حالت های وبگردی و پخش ویدیو مدت زمان های حدود ۱۹ و ۱۷ ساعت عملکرد خوبی است.

این گوشی به همراه یک شارژر اختصاصی با توان 33W ارائه می شود، اما Mi 10T Pro با استاندارد Power Delivery 3.0 نیز سازگار است. به لطف شارژ موازی به اصطلاح MMT ، شارژ باتری 5000 میلی آمپری فقط در 58 دقیقه به اتمام رسید که برای یک سیستم شارژ 33 وات قابل احترام است. در زمان 30 دقیقه، تلفن 61٪ را نشان می دهد.

نظر شما درباره عملکرد باتری شیائومی Mi 10T Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

می 10 خیلی بهتره از نسخه تی ش تو همه موارد

Taha

تقریباً آره چون خیلیا آمولد ۹۰ هرتز رو آی پی اس ۱۴۴ هرتز ترجیح میدن.
ولی من توی صفحه نمایش میگم نسخه تی بهتره

UnderTaker

در حقیقت کنترل رفرش ریت این گوشی که شیائومی ازش با عنوان Smart AdaptiveSync یاد میکنه، یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌های حال حاضر توی گوشی‌ها هست که Gsmarena هم توی بررسیش به این موضوع اشاره کرده.
این تکنولوژی بیشترین نرخ تطبیق‌پذیری رو از 30 تا 144 هرتز با توجه به محتوا فراهم میکنه.

تکه‌ای از صحبت‌های Gsmarena در رابطه با این فناوری 👇

این شاید یکی از پیشرفته ترین پنل های LCD باشد که در دفتر کار ما قرار می گیرد ، بیشتر به دلیل پشتیبانی همگام سازی تطبیقی.

این سیستم می تواند تصاویر ثابت و انیمیشن ها را تشخیص دهد. به محض اینکه تعامل با نمایشگر را متوقف کنید ، نرخ تازه سازی به 60 هرتز و گاهی 50 هرتز تنظیم می شود و وقتی صفحه را لمس می کنید ، بسته به تنظیمات شما تا 144 هرتز یا حداکثر مجاز عکس می گیرد. بله ، ما بررسی کردیم ، در Chrome نیز کار می کند.

Mahdi

خیلی عالی

OnePlus_Fan

نسبت به رفرش ریتی که داره واقعا فوق العادس

sina1111

چرا پوکو با وجود ظرفیت کمتر و سرعت شارژ یکسان دیرتر شارژ میشه؟

MohammadFarhaadi

خیلی چیزا تو سرعت شارژ و حتی مصرف باطری مؤثره.از سخت افزار گرفته تا سیستم عامل و نسخه سیستم عامل و حتی ریجن.ریجن رو چون تو ریجنهای مختلف برنامه عا متفاوتن حتی تو بکگراند برنامه های مختلفی رو ران میکنن.البته اختلاف ناچیزه ولی جمع این موارد میتونه قابل توجه باشه.

Milad7

با این رفرش ریت بالا عملکرد خیلی عالیی داشته 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)