حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی وان پلاس 8T رسما در تیزری منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | وان‌پلاس

حدودا یک ماه پیش بود که ما برای اولین نگاهی به وان پلاس 8T داشتیم و سلام و علیکی با آن کردیم! رندرهای اولیه معمولا دقت بالایی دارند اما همیشه صحیح نیستند. امروز طراحی وان پلاس 8T رسما در تیزری منتشر شده است و تفاوت هایی با چیزی که ما انتظار داریم را نشان می دهد.

وان پلاس 8T

امروز، در مجامع رسمی OnePlus مدیر عامل شرکت، پیت لاو پست جدیدی را منتشر کرد که در آن جزئیات بیشتری از تلفن بعدی شرکت ارائه شده است. در یک ویدیوی کوتاه از این شرکت بخشی از طراحی OnePlus 8T را نشان داد ، تلفنی که وان پلاس هنوز آن را معرفی نکرده است. به نظر می رسد شرکت ها تمایل دارند تا لو رفتن و این ها را کم کنند و اطلاعات رسمی را خودشان منتشر کنند، گویا دیگر نمی صرفد!

این ویدئو نگاه روشنی به طراحی ماژول دوربین جدید 8T می دهد. این همچنین یک رنگ جدید (ترنجی طور 😎) را نشان می دهد که OnePlus آن را Aquamarine Green می نامد.

ما ویدیوی مذکور را برای شما اینجا قرار می دهیم. یک بار دیگر، این جا هیچ لو رفتنی در کار نیست: این یک ویدیوی رسمی است که توسط مدیر عامل شرکت OnePlus منتشر شده است.

 

 

معمولاً وان پلاس کاملاً مخفیانه از همه چیز محافظت می کند با این حال، در اینجا ما با یک ویديو داریم که احتمالاً محور اصلی رویداد معرفی آینده خواهد بود. ویدیویی که تقریباً یک هفته زودتر از طریق کانال های رسمی ارسال می شود. حدس می زنم در سال 2020 هر اتفاقی بیفتد!

وان پلاس 8T

وان پلاس 8T

صرف نظر از این، وان پلاس 8T حداقل در قسمت پشتی کمی متفاوت از وان پلاس ۸ و ۸ پرو به نظر می رسد. ماژول دوربین جدید اصلاً شبیه آن تلفن ها یا حتی جدیدترین عرضه از این برند، OnePlus Nord نیست. در عوض، این بیشتر شبیه ماژولی است که در Samsung Galaxy S20 FE دیدیم.

جالب اینجاست که Galaxy S20 FE احتمالاً رقیب اصلی 8T خواهد بود. انتظار داریم این دو گوشی مشخصات بسیار مشابه و احتمالا حتی قیمت های مشابهی داشته باشند. وان پلاس به طور رسمی 8T را در ۲۳‌ مهر معرفی می کند.

نظر شما درباره وان پلاس 8T احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

به صبرانه منتظرشم
عاشقتم وان پلاس

Mahdi

چقدر بدم میاد

Tahamonesno

مهدی شجاری…

Auroro

یعنی کی میشه که دوباره شاهد برجستگی دوربین نباشیم🤔
من میگم حدااکثر تا دو سال دیگه برجستگی ها اینقدر زیادن.

Milad7

خداییش این رنگش خیلی خوشگله 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)