حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی W11 با W31 و W31 Plus رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی

ال جی امروز ۳ گوشی افتصادی جدید معرفی کرده است. ال جی W11 با W31 و W31 Plus رسما معرفی شدند و هر چند که اطلاعات و تصاویر پیرامون آن ها کم است اما به نظر می رسد که در حقیقت مدل W31 و W31 Plus طبق یک رسم نانوشته ال جی فقط در میزان حافظه داخلی تفاوت داشته باشند. به این ترتیب در حقیقت ما ۲ مدل گوشی جدید داریم.

ال جی تلفن های هوشمند W11 را همراه با W31 و W31 + را تحت سری W در هند معرفی کرده است. این تلفن های هوشمند جانشین LG W10 و W30 هستند که سال گذشته عرضه شدند.

تلفن های هوشمند با مشخصات یکسان با تغییر در بخش دوربین ارائه می شوند. این دستگاه ها از نمایشگرهای بزرگ، تراشه هشت هسته ای مدیاتک Helio P22 و باتری 4000 میلی آمپری بهره می برند.

از صفحه نمایش آغاز می کنیم، این دستگاه ها از یک نمایشگر 6.52 اینچی HD+ با برند FullVision از ال جی و به معنی کم حاشیه ارایه می شود. این پنل با رزولوشن 1600 × 720 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 انتخاب شده است. همانطور که گفتیم این دستگاه ها از هشت هسته ای مدیاتک Helio P22 استفاده می کنند که با فرآیند 12 نانومتری ساخته شده است.

در این تراشه وظایف گرافیکی توسط GPU مدل PowerVR GE8320 انجام می شود که دارای فرکانس 650 مگاهرتز است. این دستگاه ها حداکثر ۴ گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی دارند (جزئیات آن را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید). اگرچه، فضای ذخیره سازی با کمک اسلات کارت micro-SD می تواند تا 512 گیگابایت افزایش یابد.

ال جی W11 به دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی مجهز می شود، در حالی که W31 و W31 + با دوربین سه گانه ۱۳ مگاپیکسلی ارائه می شوند.

سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در LG W11 با لنز فوق عریض ۲ مگاپیکسلی (حدس میزنم این اطلاعات درباره فوق عریض بودن دوربین ۲ مگاپیکسلی یا ۲ مگاپیکسلی بودن دوربین فوق عریض اشتباه باشد ولی فعلا می پذیریم) و با فلاش LED همراه است.

در حالی که LG W31 و W31 + دارای یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، همراه با دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED هستند. برای سلفی ها، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در هر سه دستگاه وجود دارد.

LG W31 و LG W31 + دارای سنسور اثر انگشت هستند که W11 فاقد آن است.  یک دکمه اختصاصی دستیار Google در دستگاه های جدید سری LG W وجود دارد. انرژی هر سه دستگاه توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود.

در بخش اتصالات، این دستگاه ها Dual Sim ، 4G VoLTE ، Wi-Fi ، بلوتوث و جک صوتی 3.5 میلی متری را ارائه می دهند.

قیمت ال جی W11 معادل ۱۲۸ دلار، ال جی W31 معادل ۱۴۸ دلار و ال جی W31 پلاس معادل ۱۶۲ دلار است.

نظر شما در مورد LG W11 ، W31 و W31 + چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

P22🙃

SHREK

comment image
😂😂😂😂

Taha

خودت درست کردی؟

SHREK

Yeah

Taha

میم خوبی بود.
سعی کن بیشتر درست کنی اگه میشه.

SHREK

قرار بود یه شکل دیگه بشه ولی به دلایلی فعلا نشد…

Mahdi

به هلیو پی ۲۲ سلام کتید

Milad7

عجب 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)