حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا معرفی اسنپدراگون ۸۷۵ و اسنپدراگون ۷۷۵ در تاریخ ۱۱ آذر ۹۹ رخ دهد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | کوالکام

به طور معمول، هر ساله و در ماه دسامبر کوالکام اجلاس فناوری Snapdragon خود را در Maui برگزار می کند، اما به دلیل همه گیری COVID-19 امسال یک رویداد مجازی است. این شرکت دعوت نامه هایی را به این رویداد دیجیتالی ارسال کرده است که در تاریخ ۱۱ تا ۱۲ آذر ۹۹ برگزار می شود. این معمولا یک رویداد سه روزه است، اما احتمالاً به دلیل قالب متفاوت، کوتاه می شود. ما انتظار داریم که احتمالا معرفی اسنپدراگون ۸۷۵ و اسنپدراگون ۷۷۵ در تاریخ ۱۱ آذر ۹۹ رخ دهد.

اسنپدراگون ۸۷۵

نکته واضحی که این شرکت احتمالا اعلام خواهد کرد، اسنپدراگون ۸۷۵ چیپست پرچمدار بعدی آن برای گوشی های هوشمند است. تراشه سری Snapdragon 8 از زمان شروع کار اصلی ترین محصول برای این رویداد است. سال گذشته، برخی از چیپ ست های سری ۷ اسنپدراگون را نیز معرفی کرد، اگرچه این احتمال فقط به این دلیل است که باعث افتخار است که 5G را به سطح پایین تری می رساند.

و بله، 5G اکنون چند سال مورد توجه اصلی قرار گرفته است. در کنار افزایش کارایی، چیزی که می توانید انتظار داشته باشید به Snapdragon 875 اضافه شده مودم 5G یکپارچه است. مدیر کوالکام، کریستیانو آمون در اجلاس Tech سالهای گذشته درباره آن صحبت کرد. وقتی از او در مورد کمبود مودم 5G یکپارچه در Snapdragon 865 سال شد، او گفت که همه ما باید سال آینده برای دیدن این مسئله برگردیم.

در مورد اینکه چه چیز دیگری ممکن است ببینیم، این حدس هرکسی است، به خصوص با توجه به زمان کوتاهتر رویداد. به طور معمول، روز اول بر نوآوری های 5G ، چشم انداز و استراتژی کلی کوالکام و مروری بر آنچه در بقیه کنفرانس خواهد آمد، متمرکز است.

روز دوم غواصی عمیق در چیپست های جدید تلفن های هوشمند است و روز سوم برای هر چیز دیگری است که شرکت می خواهد به نمایش بگذارد. سال گذشته، روز سه در مورد چیپست های رایج رایانه شخصی و چیپست جدید Snapdragon XR2 بود. سال قبل، روز سه همه چیز درباره ویندوز با ARM بود، با Snapdragon 8cx جدید.

البته تازه سازی Snapdragon 8cx فقط حدود یک ماه پیش اعلام شده بود. Snapdragon 8cx Gen 2 5G یک تازه سازی نسبتاً جزئی است و ممکن است تازه سازی قابل توجهی در راه باشد، اما کوالکام در تلاش است تا زمانی که چیپست PC را معرفی می کند و محصولات جدید را کاهش دهد. مورد دیگری که به تازگی تازه شده است Snapdragon Wear است که در ژوئن 4100 اعلام شد.

در هر صورت، در ماه دسامبر متوجه خواهیم شد. حداقل انتظار داشته باشید که درباره اخبار 5G و Snapdragon 875 اطلاعاتی کسب کنید. نظر شما چیست؟ منتظر این مراسم کوالکام هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

چی میشد سامسونگ سرش به سنگ میخورد و پرچمدارش رو فقط با اسنپدراگون عرضه میکرد😔

AŁɪ

ساخت سامسونگه ؟؟ 💩

AŁɪ

احتمال کودتا نظامی با حمایت معاون صدام( عزت الدوری) و تغییر رژیم در عراق بالاس 👇❗
http://uupload.ir/files/nbuw_2753841.jpg

pooria

عراقو ول کن بچسب به خودمون 😐

Mahdi

اژدها وارد میشود 😍😍😍

Milad7

چقدر عجول!یکم صبر کن دوایس های بیشتری از 865 پلاس استفاده بکنن

_V_

احتمالاً مثل هر نسل مقایسش با اگزینوس و کرین شوخی باشه، مخصوصاً تو عملکرد گرافیکی و گیمینگ

ولی باید ببینیم در برابر A14 چه عملکرد نشون میده

_V_

چرا این پست اومد 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)