حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به پلی استیشن ۵

سونی از تعدادی از نشریات ژاپنی و YouTubers دعوت کرده است تا از نزدیک به پلی استیشن ۵ نگاه کنند. این اولین بار است که سخت افزار PS5 را خارج از تصاویر لو رفته از کمیسیون ارتباطات ملی تایوان می بینیم. در حال حاضر انواع مختلفی از انتشارات تصاویر و ویدئوهای عملی مفصلی از PS5 منتشر کرده اند که با واقع بینی بیشتری به بزرگی کنسول و گیم پلی عناوینی مانند Astro’s Playroom و Godfall می پردازد. در ادامه با هم نگاه نزدیک به پلی استیشن ۵ خواهیم داشت که در آن خود دستگاه، دسته دوال سنس و گیم پلی برخی بازی ها برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد.

نشریه 4gamer عکس هایی از PS5 را که به صورت عمودی و افقی ایستاده منتشر کرده است و نحوه عملکرد پایه را در هر دو موقعیت برای نگه داشتن کنسول در جای خود نشان می دهد. برخی از عکس ها همچنین نشان می دهد که PS5 چگونه خود را خنک می کند و 4gamer خاطرنشان می کند که در مدت زمان محدود با سخت افزار قادر به شنیدن فن داخل کنسول نبوده و یا احساس خروج گرمای زیادی از آن نبودند.

اگرچه این پیش نمایش های پلی استیشن ۵ به وضوح در یک محیط بسیار محدود قرار دارند، اما یکی از عکس های 4gamer نشان می دهد که یک قفل یا پیچ و مهره نقره ای مرموز پنهان شده در قسمت سمت راست و بالای PS5 وجود دارد. سونی گفته است که دارندگان PS5 می توانند فضای ذخیره سازی را با درایوهای SSD معمولی در این کنسول جدید گسترش دهند، اما ما هنوز نمی دانیم که این در واقعیت چگونه کار خواهد کرد.

این قفل می تواند نحوه دستیابی شما به توانایی گسترش فضای ذخیره سازی PS5 باشد که احتمالا اجازه می دهد طرف کنار آن برداشته شود. هیچ راهی آشکار برای جای دادن SSD به PS5 وجود ندارد، اما ما هنوز منتظر هستیم تا سونی نحوه استفاده از فضای ذخیره سازی قابل ارتقا را تأیید کند.

فضای خالی قابل استفاده پلی استیشن ۵ حدود ۶۶۴ گیگابایت است

ما هفته ها می دانیم که PS5 بزرگترین کنسول در تاریخ معاصر است و Dengeki Online با یک شات از PS5 در کنار یک تلویزیون بزرگ به ایده پردازی کمک می کند. واضح است که اگر می خواهید PS5 به صورت عمودی در پایه تلویزیون قرار بگیرد، ممکن است لازم باشد برخی از لوازم درون اتاق را حذف کنید یا از کنسول به صورت افقی استفاده کنید. صفحه مسطح PS5 به نظر می رسد که باید زیر اکثر پایه های تلویزیون جای گیرد.

بیشتر ویدیوها PS5 را با جزئیات زیادی نشان نمی دهند، زیرا بیشتر روی گیم پلی تمرکز دارند. یکی از کانال YouTube Famitsu نگاهی کوتاه به سخت افزار از نزدیک دارد.

در کنار خود کنسول، این نشریات ژاپنی و YouTubers همچنین از نزدیک شاهد کنترل کننده جدید DualSense بودند. این طراحی جدید شامل بازخورد لمسی (جایگزین فناوری قدیمی Rumble) و محرک های سازگار است که می تواند مقاومت محرک ها را برای جلوه های مختلف گیم پلی تنظیم کند. سونی حتی یک میکروفون در کنار USB-C قرار داده است.

قیمت پلی استیشن ۵ بین ۳۹۹ تا ۴۹۹ دلار و عرصه آن از ۲۲ آبان ۹۹ خواهد بود

ما قبلاً چندین بار دیده ایم که سونی بازی بسته PS5 یعنی Astro’s Playroom را به نمایش می گذارد و این شرکت برای برجسته کردن ویژگی های کنترل کننده DualSense، مجدداً طی این فیلم های عملی از آن استفاده کرده است. AV watch همچنین گزارش می دهد که دکمه تأیید در PS5 به جای اینکه O به جلو برود، X خواهد بود، این بدان معناست که بازیکنان ژاپنی مجبور هستند حافظه عضلانی بدن خود را دوباره آموزش دهند تا به آن تغییر مهم عادت کنند. هنوز چیز دیگری برای گزارش در مورد کنترل کننده وجود ندارد، اما 4gamer نگاه خوبی به LED های رنگارنگ مختلف در DualSense می کند.

دسته دوال سنس پلی استیشن ۵

دسته دوال سنس پلی استیشن ۵

متأسفانه، هیچ یک از فیلم های منتشر شده قادر به نشان دادن داشبورد یا عناصر رابط کاربری PlayStation 5 نبودند. علی رغم اینکه سونی تجربه بوت یا داشبورد اصلی PS5 را در ماه ژوئن به نظر می رساند، این یک موضوع ناشناخته است. سونی همچنین قول داده است که داشبورد کاملاً جدید PS5 با “بدون پیکسل دست نخورده” (یعنی تمام جزئیات تغییر می کنند) دوباره طراحی شود.

ما هنوز منتظریم ببینیم که سونی با رابط کاربری جدید PS5 دقیقا چه کاری انجام می دهد و امیدواریم قبل از تاریخ عرضه ۲۲ آبان نگاه اجمالی به آن داشته باشیم.

پلی استیشن ۵ از نظر ابعادی بزرگترین کنسول دنیای مدرن است

در جای دیگر نیز گیم پلی زیادی از Astro’s Playroom ، Godfall و حتی Balan Wonderworld وجود دارد. ما قبلاً نیز تعداد زیادی از این تصاویر بازی را دیده ایم و به نظر نمی رسد هیچ یک از پیش نمایش ها عملکرد SSD یا زمان بارگذاری برای بازیها را خیلی عمیق کنند.

 

 

پیش نمایش صفحه بوت پلی استیشن ۵

به نظر می رسد هر سه بازی همانطور که انتظار می رود در PS5 روان باشد، اما ناامیدکننده است که بیشتر Ratchet & Clank: Rift Apart را نبینید. گیم پلی بازی با توجه به اینکه عنوان عنوان نمایشی عالی برای SSD سریع PS5 است. در هر صورت ، می توانید جدیدترین گیم پلی PS5 را در ویدیوی زیر پیدا کنید.

این پیش نمایش های محدود PS5 به تمام سوالاتی که هنوز در مورد PS5 داریم پاسخ نمی دهد و امیدواریم سونی به زودی پاسخ هایی را ارائه دهد. ما هنوز منتظر هستیم تا در مورد داشبورد PS5 ، نحوه استفاده از فضای ذخیره سازی قابل ارتقا در کنسول و این که سازگاری عقب مانده سونی برای بازی های PS4 در PS5 جدید چگونه کار می کند، بشنویم.

بیش از یک ماه تا زمان عرضه PS5 در ۲۲ آبان ۹۹ باقی مانده است، بنابراین سونی وقت زیادی دارد تا اطلاعات بیشتری در مورد کنسول نسل بعدی خود ارائه دهد. در حال حاضر، این پیش نمایش های اولیه نگاه دقیق تری را به PS5 ارائه کرده اند.

نظر شما درباره پلی استیشن ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

آقای عط. ایی
قیمتش مشخص شده؟
#اطلاعات عمومی

SHREK

با دیسک 500 دلار
بدون دیسک 400 دلار
این نسل اگر بخوام برم سمت کنسول 100 درصد میرم سمت سری X.

SHREK

11 تا دیس! 🤳😁💪❣️❣️💋💋❤️❤️🧡💛💚عشق من اونی که فیک زده…

SHREK

مرسی 17تا دیس! 🤳😎💪❤️❤️❤️❤️❤️❤️❣️❣️❣️💚💛💚بیشتر بزن عشقم عاشقتم دیس فیک…

SHREK

25 تا دیس!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❣️❤️❣️❤️❤️❣️💚💚❣️❣️💚🤎🤎❤️💜💙💛💕💗💞بیشتر بزن عاشقتم دیس فیک!

Taha

دیس شمار آنلاین😂😂

SHREK

بیشتر بزن عاشقتم دیس فیک❤️❤️❤️💗❤️💕❣️💕💚💗❤️💗❤️💕❤️💗❣️💕💗💗❤️💕💜💛💙💜💙💜💛

SHREK

27 تا دیس عاشقتم دیس فیک تا 30 برو حداقل😘❤️💗❤️💛❤️💙💜💕💕💜💙❤️💙💞❤️💙💕💜❣️💚💛💜💛

SHREK

29 تا دیس! عاشقتم دیس فیک❤️💙❤️یکی دیگه بزن بشه 30😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

SHREK

بالاخره 30 دیس فیک🎉🎉🎉🎊🎊🎊عاشقتم دیس فیک. الان یکی از کسانی هستم که کامنتم بیشترین دیس فیک تو این سایت گرفته البته که رکوردش روی 90 تا هست ولی 30 تاهم بد نیست.

Taha

اشتباه نکن😉
رکورد ۲۵۰ تا دیس فیک هست که فکر کنم به علی داده شد

SHREK

اینقدر تعداد بهم نزن 31 دیس فیک بکنش 40 تا که رند باشه❤️😘عاشقتم دیس فیک❤️❤️فقط هنوز نفهمیدم کجای کامنتم این قدر دیس داشت؟ 💋❤️❤️❤️❤️💕💜💖💚💗❤️💘

SHREK

34 دیس کمه حداقل بکنش 40 رند بشه. عاشقتم دی فیک💕💗💕💘💘💗💖💕💘💕❤️💜😍😘💗💘💗💘💕💖💕💘💗💚💕

SHREK

36 تا دیس رندش کن بشه 40 تا دیگه😘عاشقتم دیس فیک😘❤️💜❤️💜❤️💜❤️💜❤️💜❤️💜❤️💜💗💚💕💕💘💚💖💗💘💋💞💞❣️💘

SHREK

دوباره که رفت بالا بکنش 50 تا دیس ❤️💜💕💞💞😘عاشقتم دیس فیک💕💋😍💋💙💙💋💓💖💘💕💙💕💙💖💚💞😍💝

SHREK

46 تا دیس؟ رندش کن بشه 50 تا دیگه😘😍💙💕❤️عاشقتم دیس فیک💘💙💝💗💕💓💚💚💜💖❤️😍💜💞💘💚💚💗💟❣️❣️❣️

lovenokia

دوستان یه خبر خوب تاینی موویز برگشت ! مای موویز نام جدیدش هست .

Milad7

اون نیست. مای موویز همه فیلم های دوبله اش دزدی از نماوا و کینگ موویه

Mahdi

قیمتش حدود ۲۰ تومن درمیاد

SHREK

ظاهرا واقعا با Ps5 بازی نکردن چون بعد از 80 دقیقه بازی دستگاه داغ نشده و فن‌ها اصلا صدا نمیدادن نوار آبی کنار کنسولهم خاموشه!

Milad7

اوووف سلطان کرک و پر را میریزه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)