حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این دایره درون مجموعه دوربین OnePlus 8T چیست؟

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

انتظار می رود OnePlus 8T در ۲۳ مهر ۹۹ معرفی شود و حضور این گوشی طی هفته های گذشته در بازار شایعات باید عادی باشد. ما اخیرا مجموعه ای از رندرها را فاش کردیم که مجموعه ای از دوربین را نشان می دهد و اکنون یک سازنده قاب تصویر دیگری به ما می دهد. اجازه بدهید ببینیم این دایره درون مجموعه دوربین OnePlus 8T چیست؟

دوربین OnePlus 8T

پس از یک اظهار سریع، ما این عکس ها را برخلاف رندرهای قبلی می دانیم اما مطمئناً به نظر واقعی می رسد. این تلفن در داخل قاب قرار گرفته است – بنابراین قضاوت در مورد رنگ دقیق آن دور از ذهن است. اما عکس ها نمای دقیق تری از سیستم دوربین به ما می دهند.

برخلاف نمای کلی ترOnLeaks، در این تصاویر می توانید مشخص کنید که چه چیزی کجاست. مانند اندازه عناصر شیشه ای، زاویه فوق العاده گسترده در بالا، دوربین اصلی در وسط. پس از آن احتمالا دوربین ماکرو زیر آنها با سنسور عمق در سمت راست است. یعنی اگر آن گزارش دیگر در پیکربندی دوربین، که به نظر می رسد وجود داشته باشد، صحیح باشد.

اما آن قسمت حلقه الماس مانند دور آنچه ما فقط دوربین ماکرو می نامیم، چیست؟ آیا می تواند یک فلش برای روشن کردن سوژه های نزدیک شما باشد؟ یا اینکه صرفاً یک نماد طراحی است؟ ما به طور طبیعی در حال ریشه یابی هستیم.

درست بالای دوربین عمق سنج، یک فلاش LED دوتایی وجود دارد، اما اینکه این عنصر بعدی چیست، همچنان نامشخص است. این می تواند به خوبی یک فلاش دوتایی LED دیگر با دمای نور متفاوت باشد. یا می تواند یک سنسور اضافی باشد که دمای نور را بخواند و به تعادل رنگ سفید کمک کند.

به غیر از این، ما شاهد هستیم که طرح کلیدهای OnePlus 8 منتقل شده است. دکمه روشن / خاموش و نوار لغزنده اعلان در سمت راست قرار دارد، دکمه تنظیم صدا در سمت چپ تلفن قرار دارد.

مشخصات شایعه شده OnePlus 8T شامل یک صفحه نمایش 6.55 اینچی ۱۲۰ هرتزی AMOLED (که یکی از آن به طور رسمی تأیید شده است)، چیپست Snapdragon 865 (غیر پلاس) و شارژ 65W است.

نظر شما چیست؟ این دایره می تواند چه چیزی باشد؟ به نظر من همان فلش منتطقی تر است و پیش از این در موتورولا One 5G دیده بودیم.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز باتری ویوو ایکس۵۰پروپلاس
۹۳ ساعت ، باتری ۴۳۵۰

Milad7

مهدی نگفتی که عاشقتم دایره 😛

Mahdi

هستم خب

Mahdi

صبر میکنم تا روز معرفی

نیما عرفانی

🙂

Mahdi

شاید یه التراواید جدیده 😐

OnePlus_Fan

AŁɪ

چیز خاصی نیست 😶

SHREK

⭕🤔⬅️📱⬅️🤓📸⬅️🤫😁🦺

The MTest MT

دوستان وی پی ان باز

apptop10

تمام وی پی ان ها مود و آنلاک و بی تبلیغات رایگان

خودم اولتراسرف و اپن وی پی ان رو پیشنهاد میدم(اپن سروراش هم از نوردن هم اکسپرس)

lovenokia

سلام
بهترین بررسی Xperia 5 مارک 2
https://www.youtube.com/watch?v=dvKr7MKk_x4

خدایی این tech spurt بررسی های عالی قرار میده .

MohammadFarhaadi

بعید میدونم فلش لاشه چون فلش اونقدر نزدیک یه لنز باعث تاری عکس میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)