حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۱۲ گیگابایت رم وان پلاس 8T دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک، شایعات، وان‌پلاس

در تاریخ ۲۳ مهر ۹۹ وان پلاس از گوشی های هوشمند OnePlus 8T پرده خواهد برداشت. دیروز مدیر عامل وان پلاس پیت لاو تأیید کرد که این شرکت امسال گوشی وان پلاس ۸ پرو را ارایه نخواهد کرد. خبر خوب این که این دستگاه با اندروید ۱۱ ارایه می شود. همچنین این بار مدل ۱۲ گیگابایت رم وان پلاس 8T دیده شده است.

وان پلاس 8T

گوشی OnePlus 8T با برخی پیشرفت ها مانند نمایشگر پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات تایید شده است. دو هفته قبل از عرضه ، OnePlus 8T در پلت فرم معیار Geekbench (از طریق tipster Sudhanshu) ظاهر شده است.

در لیست Geekbench گوشی OnePlus 8T Pro با عنوان KB2000 برچسب گذاری شده است. این تلفن توسط تراشه تلفن همراه Snapdragon 865 تغذیه می شود که با فرکانس پایه 1.80GHz در لیست ذکر شده است.

تراشه با ۱۲ گیگابایت رم همراه است و به نظر می رسد که می تواند یکی از اولین تلفن های غیر گوگلی باشد که با سیستم عامل اندروید ۱۱ وارد بازار می شود. این تلفن هوشمند با جدیدترین رابط کاربری OxygeonOS 11 ارائه خواهد شد. در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench ، این گوشی به ترتیب 3843 و 11714 امتیاز گرفته است.

 مشخصات OnePlus 8T (شایعه)

شایعات نشان داده اند که OnePlus 8T دارای صفحه نمایش S-AMOLED در اندازه 6.5 اینچی خواهد بود. این برنامه از پشتیبانی رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، رزولوشن  FHD + و نسبت ابعاد 20:9 پشتیبانی می کند.

تلفن مجهز به SD865 ممکن است در 8 گیگابایت / 12 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت گزینه ذخیره سازی ارائه شود. ممکن است از یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و یک دوربین چهارگانه با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با OIS ، یک لنز 16 مگاپیکسلی اولتراواید ، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی ، و یک دوربین مونوکروم 2 مگاپیکسلی استفاده کند.

ممکن است یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در آن جای گیرد. این دستگاه احتمالاً در نسخه های رنگی Aquamarine Green و Lunar Silver وارد بازار می شود.

نظر شما چیست؟ چند گیگابایت حافظه رم برای شما کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

میخواست ۱۲ نباشه؟😐

Milad7

وان پلاس کم کم داره از فلسفه ی خودش فاصله میگیره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)