حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل پرو وان پلاس 8T تولید نخواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس قرار است تلفن هوشمند سری T خود را از ۲۳ مهر ۹۹ در هند روانه بازار کند. این بار گفته می شود این شرکت فقط از نسخه ساده OnePlus 8T رونمایی می کند. بله و این یعنی مدل پرو وان پلاس 8T تولید نخواهد شد.

مدل پرو وان پلاس 8T

شایعاتی ادعا می کردند که هیچ مدل Pro در سری T وجود نخواهد داشت. اکنون ، مدیر عامل وان پلاس ، پیت لاو ، این موضوع را تأیید کرده است که در واقع هیچ وان پلاس 8 تی پرو وجود ندارد. این مقام شرکت برای فاش کردن جزئیات به Weibo رفت.

طبق پست Weibo پیت لاو کسانی که محصولات سطح Pro را دوست دارند می توانند OnePlus 8 Pro را خریداری کنند. او می گوید در نسخه Pro دیگر جایی برای بروزرسانی وجود ندارد. از این رو ، امسال فقط OnePlus 8T وجود خواهد داشت. وی افزود که این شرکت یک سورپرایز نیز دارد که قابل انتظار است. گمانه زنی ها برای اعلام OnePlus Bullets Wireless 3 ، OnePlus Buds Z ، ساعت هوشمند و موارد دیگر است.

وان پلاس 8T 5G همانطور که توسط خود پیت لاو تایید شده است از یک صفحه تخت برخوردار خواهد بود. این نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و اندازه ۶.۵ اینچی ارائه می شود. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش انعطاف پذیر 2.5D استفاده خواهد کرد که گفته می شود نفوذ پذیری نوری را بهبود می بخشد و می تواند حداکثر روشنایی را تا 1100 نیت برساند. علاوه بر این، این گوشی با نسبت نمایشگر به بدنه 91.9٪ همراه خواهد بود که بالاترین میزان در گوشی های هوشمند OnePlus است.

این گوشی به عنوان Snapdragon 865 و نه جدیدترین Snapdragon 865 Plus کوالکام مجهز شده است. در بخش دوربین، شایعه شده است که OnePlus 8T 5G از یک دوربین چهارگانه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین با زاویه دید عریض 16 مگاپیکسل ، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. این دستگاه ممکن است یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای دهد. علاوه بر این ، می تواند یک باتری 4800 میلی آمپری را با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 وات ارایه کند. احتمالاً با OxygenOS 11 بر اساس اندروید 11 عرضه می شود.

به گفته یک منبع قابل اعتماد ، OnePlus 8T 5G در دو گزینه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به اروپا وارد می شود. گفته می شود قیمت این مدل ها به ترتیب 799 یورو و 899 یورو است.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس 8T هستید؟ عموما طرفدار نسخه پرو هستید یا ساده؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

با وانپلاس 8T pro خداحافظی کنید! 😔

Dr.Nazer

به نظرم یه مدل پرو با نمایشگر خمیده و مشخصات ارتقاء یافته و بهتر نسبت به ۸ تی نیاز بود…

Mahdi

خوبه ، من که خریدار نیستم 😂

pedram_01

تماما مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن نسخه 5 جی رو داره با یکم تفاوت مثلا این شارژ سریع بهتری داره ولی در عوض فن ادیشن ضد ابه و… یعنی شاخ به شاخ رو به رو هم قرار دارن ولی… توی ایران این گوشی دو برابر فن ادیشن قیمت میخوره پس به هیچ عنوان ارزش خرید نداره . در کنار قیمت بسیار بالاترش در ایران . قطعات و حتی لوازم جانبی هاش به سختی و با قیمت بالا پیدا میشن . برای همین تو ایران ارزش خریدش رو از دست میده . هرچند گوشی فوقعلاده ایی هست

Mahdi

سامسونگ های امسال هم ارزش خرید ندارن چون اگزینوس ۹۹۰ خیلی گند زد امیدوارم سال بعد درست شه

Milad7

ای بابا حیف شد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)