حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل ریست شدن اپل واچ ۳ پس از آپدیت watchOS 7

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، مشکلات

آپدیت سیستم عامل watchOS 7 هفته گذشته برای عموم مردم منتشر شد و ویژگی های جدیدی از ساعت مچی مانند پشتیبانی از ردیابی خواب و موارد دیگر را برای اپل واچ سری ۳ به ارمغان آورد. با این حال برخی از کاربران Apple Watch Series 3 مشکلات مختلفی را گزارش می دهند. مشکل ریست شدن اپل واچ ۳ پس از آپدیت watchOS 7 یکی از این موارد است.

مشکل ریست شدن اپل واچ ۳

 

در تالارهای گفتمان پشتیبانی اپل، موضوعی اختصاص داده شده است که دارندگان اپل واچ سری ۳ از عملکرد دستگاه از زمان نصب watchOS 7 ابراز ناراحتی کرده اند. به نظر می رسد یکی از رایج ترین شکایات این است که اپل واچ سری ۳ به طور تصادفی چندین بار در روز با watchOS 7 راه اندازی مجدد می شود.

از زمان به روزرسانی روزانه چندین بار راه اندازی مجدد می کنم، این کد عبور از من می خواهد و آمار خالی فعالیت را نشان می دهد. قبلاً در Watch OS6 یا قبل از آن مشکلی از این قبیل نداشته ام، مطمئناً برای رفع این مشکل باید از اپل یک به روزرسانی مکمل ارائه شود؟

کاربران متعدد Apple Watch Series 3 از watchOS 7 به عنوان “بدترین” به روزرسانی watchOS که اپل تاکنون منتشر کرده است، یاد می کنند.

سیستم عامل WatchOS 7 با ویژگی پایش خواب رسما معرفی شد

سری ۳ من یک شبه به روزرسانی خودکار برای Watch OS7 را انجام داد. امروز حداقل ۳ بار خود را خاموش کرده است، در حالی که 4 بار روی مچ دستم قفل شده است، قادر به بارگیری واچ فیس چندگانه (آب و هوا ، حلقه های فعالیت ، تاریخ و غیره) نیست، حداقل دو بار از تلفن من جدا شده است. این پراشکال ترین به روزرسانی است که دیده ام.

در تالارهای گفتمان MacRumors، موضوع دیگری به صاحبان اپل واچ سری ۳ اختصاص داده شده است که ابراز سرخوردگی از watchOS 7 می کنند، از جمله شکایت از ریست تصادفی، عملکرد با تأخیر و موارد دیگر.

دو مورد باعث شکایت بیشتر این شکایات می شود. اول، هیچ راهی برای لغو به روزرسانی watchOS 7 وجود ندارد و این بدان معنی است که این دارندگان اپل واچ سری 3 نمی توانند دوباره به سیستم عامل watchOS 6 تغییر دهند. watchOS 7.0.1 این هفته به عنوان یک به روز رسانی رفع اشکال منتشر شد، اما کاربران گزارش می دهند که مشکلات آنها حل نشده است.

ثانیاً، اپل همچنان Apple Watch Series 3 را به عنوان بخشی از سری Apple Watch خود به فروش می رساند، حتی اگر به نظر می رسد سخت افزار قدیمی ممکن است تلاش کند تا با ویژگی های جدید watchOS 7 همگام شود، این امر همچنین می تواند در دسترس بودن آینده تأثیراتی داشته باشد. مثلا در به روزرسانی های نرم افزاری، مانند watchOS 8 ، برای Apple Watch Series 3.

در این مرحله، مشخص نیست که این مسائل چقدر گسترده هستند ، اما با توجه به حجم زیاد شکایات، مشکلات احتمالاً از قبل در رادار اپل وجود دارد. آیا از زمان به روزرسانی در watchOS 7 با Apple Watch Series 3 خود مشکلاتی را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تو واچ او اس ۸ برطرف میشه

The MTest MT

دوستان ببخشید هی سوال میپرسم
گوشی هایی که تسک میران تو وبسایتش گذاشته رام چینن یا گلوبال؟اگر گلوبال باشه تا گرون تر نشده یه می 10 فایوجی سفارش میدم

m.b

گلوبال

The MTest MT

ممنون که جواب دادی

m.b

❤️🌷

The Destroyer

گلوباله
فقط یه چیزی رو باید در نظر بگیری و اون هم اینه که نسخه گلوبال تک سیمکارته
اگه مشکلی نداری همینو بخر
اگر هم داری نسخه چین رو فک میکنم دیجیکالا میاره
البته الان ناموجوده

The MTest MT

نه من راحت ترم با تک سیم
ممنون از پاسخگویی

AŁɪ

دیجیکالا هم تک سیم گلوبال میاره شهداد . بیشتر کاربران اعتراض کردن به این موضوع .

The Destroyer

ئه
من دیده بودم دوسیمکارت زده بود
اتفاقا اون موقع خوشحال شدم چون دو سیم بود و رام چین😂🤦‍♂️
شاید اشتباه دیده بودم

AŁɪ

نه چرت و پرت گفتن یکی هم اگه توجه کنی عکس گوشیشو گذاشته قسمت نظرات اعتراض کرده که توی مشخصات ذکر شده دو سیم ولی تک سیم تحویلش دادن .

The Destroyer

صحیح
چه کار مزخرفی کرده دیجیکالا

TheFreeCritic

داداش گوشی هایی که گارانتی شرکتی دارن کلا گلوبال هستن
اون تسک میران هم گلوباله فقط حواست باشه نسخه ۲۵۶ گیگ سفارش بدی چون اختلاف قیمتش با ۱۲۸ گیگ کمه
مبارکت باشه

The MTest MT

256 بدم میگی؟اخه بدردم نمیخوره الان تو گوشی 64 گیگی نصفشم پر نکردم

علی رحیمی

«آیا از زمان به روزرسانی در watchOS 7 با Apple Watch Series 3 خود مشکلاتی را تجربه کرده اید؟»
من ندارم که بخوام تجربه کنم ، انشاله بعد فروش کلیه این مشکل رو تجربه میکنم😂

SHREK

این مشکل با Gear s3 داشتم که بعد از آپدیت درست شد ولی بعدش به گوشی وصل نمیشد که اونم بعد از آپدیت درست شد ولی 6 ماه طول کشید!

Milad7

مصرف باتری ios 14 یکم روی مخه زیادی بالاست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)