حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت WatchOS 7 برای کدام اپل واچ ها ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

در ترنجی خوانیدم که سیستم عامل WatchOS 7 با ویژگی پایش خواب رسما معرفی شد. سوالی که پیش می آید این است که آپدیت WatchOS 7 برای کدام اپل واچ ها ارایه می شود؟ خب باید بگویم اینجا هم همانند لیست دستگاه هایی که iOS 14 را دریافت می کنند عده زیادی خوشحال خواهند بود.

آپدیت WatchOS 7

آپدیت WatchOS 7

آپدیت WatchOS 7

اپل سیستم عامل WatchOS 7 را پیش از عرضه در اواخر سال جاری، به ما نشان داد اما دو مدل از اپل واچ که دارای watchOS 6 هستند، بروزرسانی نرم افزار را دریافت نمی کنند. اپل واچ سری ۱ و اپل واچ سری ۲ از دریافت بروزرسانی های مهم نرم افزاری WatchOS 7 محروم و با watchOS 6 متوقف می شوند.

پیش از watchOS 7، اپل فقط پشتیبانی نرم افزاری اپل واچ اصلی را کم کرده بود. اپل واچ سری ۱ آن را در ترکیب با تراشه ای سریعتر در کنار اپل واچ سری ۲ به WatchOS 6 آپدیت کرد اما دیگر به نسخه هفتم آپدیت نمی شود.

با شروع آپدیت watchOS 7 در اواخر سال جاری ، این موارد برای بروزرسانی های قابل توجه نرم افزار مورد نیاز است:

  1. ۱- اپل واچ سری ۳
  2. ۲- اپل واچ سری ۴
  3. ۳- اپل واچ سری ۵

یک نکته مهم و مستتر دیگر این است که برای WatchOS 7 باید حداقل iOS 14 داشته باشید و این یعنی حداقل آیفونی که از آن پشتیبانی می کند می شود آیفون 6S و آیفون SE نسل اول.

سیستم عامل watchOS 7 پشتیبانی از ردیابی خواب داخلی، ردیابی تمرین رقص و موارد دیگر را ارائه می دهد. شما اپل واچ دارید؟ آپدیت جدید WatchOS را دریافت می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایول 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)