حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۶۵ وات برای وان پلاس 8T تایید شد

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس قرار است تلفن هوشمند سری T خود یعنی OnePlus 8T را در ۲۳ مهر ۹۹ به بازار عرضه کند. بخشی از مشخصات و طراحی این دستگاه لو رفته بود. امروز اما شارژر ۶۵ وات برای وان پلاس 8T تایید شده است.

وان پلاس 8T

مشخصات اصلی دستگاه نیز درز کرده است. همچنین در یک ویدیوی ۳۶۰ درجه بصورت آنلاین ظاهر شد. این شرکت مشخصات خود را تیزر کرده است. اکنون، صفحه رسمی OnePlus 8T 5G به وجود فناوری شارژ سریع ۶۵ وات اشاره دارد.

وان پلاس 8T

وان پلاس 8T

این صفحه یک نماد گرافیکی از شارژ همزمان دو باتری را نشان می دهد. این جا دکمه “آن را بررسی کنید” است که تصویر بعدی می آید. با کلیک، یک نمای AR از قسمت داخلی تلفن از جمله باتری های دوتایی نشان می دهد. به نظر می رسد وان پلاس برای پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات یک باتری دو سلولی را انتخاب کرده است. برای یادآوری، مجموعه مشابهی از باتری های دو سلولی ۲۱۳۰ میلی آمپری در OPPO Find X2 دیده می شود که از فناوری شارژ ۶۵ وات SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می کند.

وان پلاس 8T 5G همانطور که توسط خود پیت لاو تایید شده است از یک صفحه نمایش تخت برخوردار خواهد بود. این نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ۶.۵ اینچی ارائه می شود. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش انعطاف پذیر 2.5D استفاده خواهد کرد که گفته می شود نفوذ پذیری نوری را بهبود می بخشد و می تواند حداکثر روشنایی را تا 1100 نیت برساند. علاوه بر این، این گوشی با نسبت نمایشگر به بدنه 91.9٪ همراه خواهد بود که بالاترین میزان در گوشی های هوشمند وان پلاس است.

این گوشی به عنوان Snapdragon 865 و نه جدیدترین Snapdragon 865 Plus کوالکام مجهز شده است. در بخش اپتیک، شایعه شده است که OnePlus 8T 5G از یک دوربین چهارگانه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین با زاویه دید 16 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. این ممکن است یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در خود جای دهد. علاوه بر این، می تواند یک باتری 4800 میلی آمپری را با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 وات ارایه کند. احتمالا با OxygenOS 11 بر اساس اندروید ۱۱ ارسال می شود.

به گفته یک نکته سنج OnePlus 8T 5G در دو گزینه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به اروپا وارد می شود. گفته می شود قیمت این انواع به ترتیب 799 یورو و 899 یورو است.

نظر شما درباره وان پلاس 8T چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

نظر سنجی

گلکسی اس 20 فن ادیشن
یا
پوکو اف 2 پرو

کامنت کنید

_V_

Mi 10

TheFreeCritic

اگر فقط این دو تا باشه پوکو اف 2 پرو
اما اگر ازاد باشم mi 10 pro رو برمیدارم

ramin123

S20 FE
صرف قیمت دلاری پایین تر شیائومی دلیل بر ارزونتر بودش تو بازار ایران نیست، از اونور هم گوشی های سامسونگ ارزونتر از قیمت دلاریش تو ایران میاد!!

pedram_01

The MT برای من به دلیل قابلیت ضد آب و رابط کاربری وان یو ای و قیمت بسیار مناسب تر در ایران . توجه داشته باش که الان وان پلاس نورد هم قیمت اس بیست پلاس هست در ایران . و پشتیبانی بهتر سامسونگ در ایران. کلا انتخاب صد درصدی من اس بیست اف ای هست . اگ اگ نسخه 8 گیگ رم با 256 گیگ حافظه داخلی و اسنپ دراگون وارد ایران بشه دیگ اصلا حتی اس بیست الترا هم رقیبش نیست اگ قرار باشه انتخاب کنم اف ای ولی از اونجایی که نسخه اسنپ نمیاد و اگزینوس هست معادله عوض میشه

The MTest MT

ضد اب و رابط کاربری رو جدا قبول دارم،اما در مورد وان پلاس نورد،نباید نورد رو مقایسه میکردی چون اصلا وارد کننده نداره چه بسا همون دوتایی هم که توی مغازه ها هستش مسافرتی اورده باشن…پس شما باید با پوکو اف 2 پرو با قیمت 16 میلیون یا می 10 با قیمت 13 میلیون مقایسه بکنی که سامسونگ از جیب نمیزاره گوشی 700 دلاری رو بزاره 13 میل و حداقل 19 میل قیمت میخوره تازه اگر ریجیستریش هم کادو بده بهت و سود هم نگیره روش که عقلانی به نظر نمیاد و در اخر پشتیبانی سامسونگم قبول دارم خیلی مونده تسک میران برسه بهش اما گارانتی گارانتیه و تسک میران هم اغلب قطعات اصل میاره…در هر حال منم اگر یه ذره اولویت ها م فرق داشت سامسونگ میگرفتم

TheFreeCritic

داداش f2 pro شونزده ملیونه
mi 10 نوزده ملیون

The MTest MT

چقدر گرون شده😐😶
همین 5-4 ماه پیش 13 میل بود😒

Mb.Pcr

اون می 10 ایی که میگی 13 میلیونه منظورت می 10لایت 5 جیه؟
چون می 10 از همون اول گرون تر از پوکو اف دو پرو بوده و هست و خواهد بود

Mb.Pcr

وان پلاس تو که طراحی واسه خودت بود چرا رفتی از سری ای سامسونگ طراحی کردی؟
همیشه طراحی مال خودت بود که رفتی طراحی دوربین ال دوربین سامسونگ رو گذاشتی؟ 😐

Mb.Pcr

اصلاح
تو جمله دوم
که»چرا

Mb.Pcr

ین گوشی به عنوان Snapdragon 865 و نه جدیدترین Snapdragon 865 Plus کوالکام مجهز شده است
آخه چرا!؟!؟! چرا پلاس نمیذاری؟
وان پلاس آخه چرا تو کم کاری میکنی؟ از تو بعیده

Mani

ایهلگایز من برگشتم

TheFreeCritic

خدارو شکر دیروز برنگشتی … ببخشید شدیدا اشتباه شد

Mani

دوباره حماسه؟!

Mahdi

عاشقتم

Milad7

چه رنگ خوشگلی داره 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)