حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme C17 با Sanpdragon 460 به قیمت ۱۸۷ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ریلمی

ریلمی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت معروف به Realme C17 در بنگلادش معرفی کرده است. به صورت خلاصه باید بگویم که گوشی Realme C17 با Sanpdragon 460 به قیمت ۱۸۷ دلار رسما معرفی شده است. این دستگاه همچنین نمایشگر ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد.

گوشی Realme C17

این تلفن هوشمند بالای Realme C15 قرار گرفته و دارای ویژگی های جالبی است. این تلفن مجهز به یک نمایشگر ۹۰ هرتزی است و آن را به اولین گوشی هوشمند سری C تبدیل می کند که دارای رفرش ریت بالاتر از ۶۰ هرتز است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به Snapdragon 460 به همراه 6 گیگابایت رم، دوربین چهارگانه، باتری 5000 میلی آمپری و موارد دیگر اشاره کرد. در اینجا نگاهی به قیمت، مشخصات و موارد Realme C17 می اندازیم.

گوشی Realme C17 از یک نمایشگر 6.5 اینچی HD+ با وضوح صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل بهره می برد. همانطور که گفنیم این صفحه از رفرش ریت ۹۰ هرتز می برد و از نسبت صفحه به بدنه 90.5 درصد، حداکثر روشنایی 600 نیت و طراحی سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی پشتیبانی می کند. این تلفن از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۶۰ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 610 تغذیه می کند.

گوشی Realme C17

گوشی Realme C17

در بخش حافظه ها، گوشی Realme C17 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است، ارایه شده است. برای بخش دوربین Realme C17 از دوربین اصلی چهارگانه با ترکیبی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، لنز زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تک رنگ ۲ مگاپیکسلی بهره می برد. در جلو، این گوشی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای عکس های سلفی پشتیبانی می کند.

این گوشی با یک حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل عقب عرضه می شود و برای امنیت از قفل باز صورت پشتیبانی می کند. این یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات را پشتیبانی می کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme در بالای آن کار می کند. گزینه های اتصال شامل 4G LTE ، WiFi ، بلوتوث ، GPS ، دو سیم کارت ، جک صوتی 3.5 میلی متری و درگاه میکرو USB است.

قیمت Realme C17 در بنگلادش برابر ۱۸۷ دلار عنوان می شود. این گوشی در گزینه های رنگ Navy Blue و Lake Green موجود است. نظر شما درباره این موبایل اقتصادی Realme چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

این از ریلمی 7i به نظرم به صرفه تره

amir_galaxy

آقا سینا لطفا این خبر رو پوشش بدید
https://www.sammobile.com/news/facebook-ceo-mark-zuckerberg-big-fan-samsung-smartphones/
مارک زاکربرگ یکی از فن های بزرگ گوشی های سامسونگه

afsoon

یه کوچولو هزینه بیشتر میشه نوت ۹ اس خرید

Taha

# خود درگیری مزمن

Mahdi

خیلی گرونه با این پول میشه گوشی های بهتر از برندهای نامدارتر گرفت

Milad7

اسلحه ی مخفیی هم برای عرض اندام نداره 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)