حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن Shazam هم دست از پشتیبانی ویندوز برداشت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Windows، ٌٌWindowsPhone، اطلاعیه‌ها، نرم‌افزار

پس از آن که سرویس پیام‌رسانی سریع وایبر عدم پشتیبانی خود را از ویندوز ۱۰ اعلام کرد، اپلیکیشن محبوب Shazam نیز اعلام کرد که دست از حمایت از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز برداشته است.

بنابراین اپلیکیشن Shazam دیگر در قسمت نتایج جست‌وجو در بازار برنامه‌های ویندوز یا همان Windows Store ظاهر نخواهد شد چون شرکت حمایت کننده از این اپلیکیشن تایید کرده است که دیگر با این پلتفرم کار نخواهد کرد.

با این همه، آن دسته از کاربرانی که اپلیکیشن Shazam را اکنون به صورت نصب شده روی دستگاه خود دارند همچنان قادر به استفاده از تمامی قابلیت‌های آن خواهند بود اما در صورت حذف نصب این اپلیکیشن نصب دوباره آن امکان‌پذیر نیست.

تصمیم بر حذف اپلیکیشن Shazam از هفتم فوریه ۲۰۱۷ (۱۹ بهمن ۱۳۹۵) قطعی شد اما امکان استفاده از این نرم‌افزار برای کاربرانی که پیشتر آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند و نیز بهره‌برداری از همه ویژگی‌های آن همچنان فراهم است.

چه اتفاقی موجب اتخاذ چنین تصمیمی شد؟ شرکت حامی اپلیکیشن  Shazam در این باره می‌گوید که از زمانی که ارتباط این اپلیکیشن با ویندوز استور قطع شده یعنی در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ دست از پشتیبانی این نرم‌افزار در این پلتفرم برداشت و اکنون در صورت جست‌وجوی اپلیکیشن  Shazam در Microsoft App Store هیچ نتیجه و گزینه‌ای برای دانلود آن برای کابران نمایش داده نخواهد شد.

خبر خوب اما این است که تا زمانی که اپلیکیشن  Shazam بر روی گوشی ویندوزفون نصب باشد امکان استفاده کامل از آن وجود دارد. با این تفاوت که دیگر به روزرسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد و نسخه کنونی اپلیکیشن Shazam برای سیستم عامل ویندوز در واقع نسخه نهایی محسوب می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

فکر نکنم از ادوبی و فیسبوک و اینستاگرام و توئیتر و تلگرام . نتفیلیکس.فتوشاپ.اتوکت بزرگتر باشن این در نهایت مجبور شدن با تمام قدرت به استور اکوسیستم ویندوز ۱۰ با برنامه های یونیورسال برگردن و اگرم برنگردن جاشون رو نرم افزار های دیگه تصاحب می کنن چون همچین تک هم نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار