حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینفوگرافیک گلکسی S20 FE اکثر مشخصاتش را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که سامسونگ Galaxy S20 FE 5G جدید در کمتر از یک هفته دیگر رویداد Unpacked خود را بدست خواهد آورد، زیرا سامسونگ رویداد بعدی خود را برای ۲ مهر ۹۹ اعلام کرده است. با این حال، به نظر می رسد که برای دیدن آنچه در این دستگاه جدید می آید، نباید خیلی صبر کنید. اینفوگرافیک گلکسی S20 FE اکثر مشخصاتش را نشان می دهد.

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

شایعات مربوط به سامسونگ Galaxy S20 FE این روزها بیشتر و بیشتر شده است. ما چندین گواهینامه و برچسب قیمت احتمالی گزارش شده را مشاهده کرده ایم و اکنون، یک اینفوگرافیک جدید دریافت می کنیم که به لطف Evan Blass ، همه چیزهایی را که می خواهیم در مورد Galaxy S20 FE 5G آینده بدانیم نشان می دهد.

اینفوگرافیک جدید سامسونگ Galaxy S20 FE 5G جزئیات مربوط به دستگاه را بیان می کند. این به ما می دهد خلاصه مشخصات اصلی گوشی، نگاهی بهتر به گزینه های رنگی آن و موارد دیگر. همچنین بسیاری از شایعاتی را که طی هفته های گذشته دریافت کرده ایم تأیید می کند، بنابراین اجازه دهید به آن بپردازیم.

انتظار می رود یک نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، Exynos 990 در نسخه 4G یا Snapdragon 865 در مدل 5G پیدا کنیم. Galaxy S20 FE همچنین شامل تنظیم دوربین سه گانه با دو دوربین 12 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین ضد آب خواهد بود، زیرا دارای درجه IP68 است.

اکنون، به نظر می رسد که پردازنده تنها تفاوت بین نسخه 4G و 5G نخواهد بود. اعتقاد بر این است که مدل 5G شامل یک باتری 4500 میلی آمپری است، در حالی که نسخه LTE تنها یک باتری 4000 میلی آمپری را بسته بندی می کند که باید بیش از اندازه کافی برای تأمین انرژی تلفن باشد و شما را روز به روز کند.

اکنون فراموش نکنیم که این دستگاه می تواند با برچسب قیمت بسیار جذابی وارد بازار شود. این می تواند با قیمت 699 دلار در اروپا آغاز شود، زیرا این مبلغی بود که توسط اپراتور تلفن همراه اسلواکی Orange ارسال شده بود ، در حالی که کانادا می توانست آن را با قیمت کمتر از 1150 دلار کانادا دریافت کند، که به 876 دلار آمریکا می رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S20 FE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

بد نیست مگر اینکه 4جی شو بخری

AŁɪ

(اکنون فراموش نکنیم که این دستگاه می تواند با برچسب قیمت بسیار جذابی وارد بازار شود. این می تواند با قیمت 699 دلار در اروپا آغاز شود، زیرا این مبلغی بود که توسط اپراتور تلفن همراه اسلواکی Orange ارسال شده بود ، در حالی که کانادا می توانست آن را با قیمت کمتر از 1150 دلار کانادا دریافت کند، که به 876 دلار آمریکا می رسد.)
اصلا اینقدر قیمتش جذاب بود که کرک و پرم ریخت 😅

TheFreeCritic

نسخه 5gیش خوبه اگر بدنه مثل نوت 20 پلاستیک نباشه ولی خب قیمتش یه مقداری تنده

online_wireless

با اگزينوس بدرد لاي جرز ديوار ميخوره كه ميشه تو ساختمون ها ازش استفاده كرد

The MTest MT

حیف دیوار سیمانی نیست این پلاستیک بازیافتی رو بزاری لاش؟دوسال بعد می ریزه دیوار

TheFreeCritic

قابل توجه پماد که میگی من دروغ میگم و اگزینوس 990 خوبه
https://www.youtube.com/watch?v=7b3lB6_FYfk
انباکس گلکسی اس 20 التنرا نسخه اگزینوس و بازی کردن روش فقط ببین و کیف کن برادر من
اینجا نیومدم اگزنوسو تخریب کنم اومدم اگاه سازی بکنم دست موبایل فروشا نیوفتید
اینم آنباکس نوت 20 الترا نسخه ی اگزینوس وبازی کردن
https://www.youtube.com/watch?v=7b3lB6_FYfk

Auroro

بی ارزش ترین گوشی جهان

Dr.Nazer

آیفون اس‌ای ۲۰۲۰؟

Mahdi

فوق العاده قیمت جذابی داره اونم نسخه فورجی با پردازنده اگزینوس ۹۹۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری

The MTest MT

دوستان تا پماد سوختگی نیومده خشتکمون رو بدره :اگزینوس خوبه اول بگید ماشالا،گرماش حل میشه به لطف سامی ایشالا

Taha

سامسونگ داره منو دیوونه خودش می‌کنه 😍

The MTest MT

://

pedram_01

تو این تصاویر چیزی راجب نسخه ۴ جی و باطری ۴۰۰۰ گفته نشده . من که ندیدم . دوم اینکه اگ اگزینوس ۹۹۰ باشه خیلی هم خوبه بخاطر اینکه سری اس ۲۰ و نوت ۲۰ هم از این پردازنده استفاده میکنن و این گوشی هم باعث میشه تعداد نفراتی که این پردازنده رو دارن بیشتر بشه . و سامسونگ مجبور بشه اپدیت های خیلی خوبی بهش بده و بازی ها و نرم افزار ها مجبور میشن با این پردازنده مچ بشن و بهترین عملکرد رو بعد مدتی داشته باشن . هرچند اصلا از اگزینوس خوشم نمیاد . و امیدوارم کلا اسنپ دراگون باشه

Milad7

اکثر دنیا به اجبار باید اگزینوس زباله را بخرن! مگر اینک فایو جی گیر بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)