حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی اس ۲۰ اف ای سامسونگ شاید ۶۹۹ یورو باشد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

دیروز در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی گلکسی S20 FE سامسونگ مشخص شده و ۲ مهر ۹۹ خواهد بود. امروز اما می شنویم که قیمت گلکسی اس ۲۰ اف ای سامسونگ شاید ۶۹۹ یورو باشد.

قیمت گلکسی اس ۲۰ اف ای

ما چندین هفته است به این نکته اشاره می کنیم که Samsung Galaxy S20 Fan Edition نزدیک به زمان عرضه است. آخرین گزارش اطلاعات از اسلواکی گرفته شده است، جایی که یکی از اپراتورهای تلفن همراه این کشور قبلاً قیمت نسخه جدید “مقرون به صرفه” Galaxy S20 را تأیید کرده است.

به نظر می رسد گوشی جدید سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition با قیمت ۶۹۹ یورو برای خرید در دسترس خواهد بود. اپراتور تلفن همراه اسلواکی Orange قبل از راه اندازی احتمالی تلفن، که انتظار می رود هفته آینده، در تاریخ ۲ مهر یعنی زمانی که سامسونگ میزبان رویداد جدید Galaxy Unpacked For Every Fan است، قیمت تلفن را در وب سایت رسمی خود قرار دهد.

پس از مدتی این لیست حذف شد ، اما در صورت کنجکاوی همچنان می توانید آن را دنبال کنید. تصویر ذکر شده در وب سایت Orange حتی یک ارائه رسمی نبود ، زیرا این یک رندر قدیمی بود که قبلا توسطevleaks منتشر شده بود. این لیست همچنین برخی مشخصات سخت افزاری تلفن را که شامل نمایشگر ، دوربین و باتری هستند را تأیید کرد.

اکنون ، اگر با مشخصات احتمالی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن آشنا نیستید، ما شما را به روز می کنیم. انتظار می رود این دستگاه شامل یک نمایشگر 65.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 2400 × 1080 و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باشد که در آیفون ۱۲ پیدا نخواهید کرد. همچنین شیشه مقاوم Gorilla Glass 3 را برای محافظت آن دارید.

دو پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون برای مناطق مختلف دنیا ارایه می شود. اولین تراشه Qualcomm Snapdragon 865 برای نسخه آمریکایی خواهد بود ، در حالی که نسخه بین المللی چیپست Exynos 990 را شامل می شود.

سامسونگ Galaxy S20 FE همچنین با انتخاب های 5G و LTE با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. مشخصات دوربین سه گانه این گوشی شامل یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی ، یک تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک تله فوتو 8 مگاپیکسلی است و بزرگترین سنسور را در جلو خواهید یافت ، زیرا یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که امیدوارم تلفن خود را در طول روز نگه دارید.

نظر شما درباره گلکسی اس ۲۰ اف ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
coazimodo

کورینگ گوربلا گلس 3؟؟؟

lovenokia

واقعا سامسونگ چی با خودش فکر کرده گوریلا گلس 3 ، اگزینوس ، بدنه پلاستیک !

699 یورو ! به همین خیال باش …..

Dr.Nazer

اگه گوریلا گلس ۵ / ۶ و البته البته البته (!) تو تمام نسخه‌ها اسنپ ۸۶۵ داشت میشد بهش فکر کرد، ولی الان دیگه همون اگزینوس ۹۹۰ کافیه تا باهاش خداحافظی کنیم، چه برسه گوریلا گلس ۳!

The MTest MT

حتی فن سامسونگ هم عارش میاد اینو بخره!یاد زمان اس 4تا 9 بخیر…

Mb.Pcr

سلام آقای عط. ایی
پوشش بدید لطفا

https://www.gizmochina.com/2020/09/15/samsung-galaxy-f-camera-focused-smartphone-series-coming-soon-could-be-galaxy-f41/
به سری f سامسونگ سلام کنید 😂
که اصلی ترین دلیل سامسونگ برای این سری تمرکز روی دوربین میباشد
آیا این سری می تواند رقیب خوبی برای می نوت شیایومی باشد؟

Mahdi

فوق العاده ارزان

Taha

عجب!!🤔

Milad7

بالای 500 دلار ارزش نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)