حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنج قابلیت کمترشناخته شده گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا

نوشته

3 سال قبل | 28 دیدگاه | سامسونگ

جدیدترین اعضای خانواده گلکسی یعنی نوت 20 و نوت 20 اولترا مجهز به نوآوری‌هایی شده‌اند که می‎تواند استفاده شما از هر روزتان را به حداکثر برساند. از بهره‎وری در استفاده از قدرت گوشی تا ارائه برترین قابلیت‌ها در حوزه سرگرمی، گلکسی نوت 20 برای هر کسی یک قابلیت مناسب دارد.

هرچند درباره قابلیت‌هایی مانند نمایشگر عالی، هماهنگی ساده با خدمات مایکروسافت و قلم بروزرسانی شده S Pen بارها صحبت شده است اما هنوز قابلیت‌های بسیاری در قدرتمندترین اعضای خانواده نوت سامسونگ وجود دارد که کمتر از آنها گفته شده است.

در ادامه نگاهی به چند مورد از همین قابلیت‌های کمتر شناخته شده داریم که می‎تواند تجربه شما از گلکسی نوت 20 را تا حد زیادی ارتقا دهد.

ثبت کامل هر لحظه با Single Take

دوربین گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا دارای یک قابلیت بهینه شده Single Take است. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد تا 14 نوع عکس و فیلم را بصورت همزمان و در عرض 15 ثانیه ثبت کنید. برای استفاده از این قابلیت اپلیکیشن دوربین دستگاه را باز کرده و روی حالت Single Take از منوی گزینه‌ها ضربه بزنید. با استفاده از تایمر بالای منوی دوربین، زمان مورد نظر خود را با تکان دادن میله زمان سنج، تنظیم کنید. سپس روی دکمه شاتر ضربه زده و با چرخاندن دوربین به اطراف، گوشی بهترین کلیپ ممکن را برای شما ذخیره خواهد کرد. بعد از پایان، روی صفحه پیش نمایش ضربه بزنید تا بهترین نتایج ممکن از تصاویر ذخیره شده را مشاهده کنید.

 

حضور خود را در پرتره‌ها برجسته کنید

قابلیت بهینه شده Single Take در سری گلکسی نوت 20 صرفا زمان تصویربرداری شما را بهتر نمی‌کند بلکه به شما امکان می‌دهد تا کارهای بیشتری با آنها انجام دهید. حالت پرتره با امکان انتخاب رنگ خاص به Single Take اضافه شده تا شما بتوانید پرتره‌هایی مانند استودیوهای عکسبرداری از خودتان گرفته و رنگ پس زمینه را تغییر داده و حضور خودتان را برجسته‌تر کنید.

اشتراک گذاری WiFi

همه ما مشکلات دادن رمز WiFi خانه را به همه مهمانان تجربه کرده‌ایم. حالا گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 این مشکل را حل کرده‌اند، شما می‌توانید اطلاعات دسترسی به شبکه WiFi را از دستگاه‌های نزدیک خود و افرادی که در لیست تماس‌هایتان هستند درخواست کنید. به این ترتیب آنها می‎توانند رمزعبور را با شما به اشتراک گذاشته و کار لاگین در شبکه‌های جدید WiFi را برای شما ساده‌تر کنند.

یافتن باکیفیت‌ترین اتصال WiFi

در صورت اتصال به شبکه‌های وای فای عمومی، گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 یافتن سریع‌ترین و پایدارترین سیگنال را برای شما ساده می‌کنند. این گوشی‌ها در زمان جستجو برای اتصال WiFi، اطلاعات شرایط لاگین و کیفیت اتصال را هم زیر اسم شبکه به شما نمایش می‌دهد تا شما بتوانید پایدارترین و امن‌ترین اتصال را در هر زمانی پیدا کنید.

اشتراک گذاری موسیقی موردعلاقه با دوستان

هیچ‌چیزی مانند یک موسیقی مشترک دو دوست را به هم نزدیک نمی‌کند. سری گلکسی نوت 20 با بروزرسانی Music Share اشتراک‌گذاری جدیدترین آهنگ‌هایتان را ساده‌تر کرده است. این قابلیت که پیش از این تنها امکان اجرای موسیقی روی دستگاه‌های متصل به گوشی دوست‌تان را می‌داد، اکنون و روی گلکسی نوت 20 به شما امکان می‌دهد روی هدفون های گلکسی بادز خودتان، همان موسیقی را بشنوید که روی گوشی دوست‌تان در حال اجراست. تنها کافی است Music Share را روشن کرده، هدفون گلکسی بادز دوست‌تان را انتخاب کنید تا هردو هدفون بادز یک موسیقی را اجرا کنند.

 

کنترل ویدیو با بیکسبی

گوشی های سری گلکسی نوت 20 کنترل بیشتر روی تجربه تماشای ویدیو را از طریق کنترل‌های صوتی بیکسبی در اختیار شما می‌گذارند. زمانی که در حال استریم برنامه موردعلاقه‌تان روی گوشی هستید، می توانید خیلی ساده و صرفا با گفتن “Play This show on TV” به بیکسبی، تصویر را به تلویزیون منتقل کنید. همچنین با گفتن “Play this show on mobile again” خیلی راحت تصویر را دوباره به گوشی منتقل کنید.

اگر یک صحنه را از دست داده‌اید یا می خواهید یک بخش را جلو ببرید، خیلی ساده می‌توانید این کارها را با کنترل‌های صوتی انجام دهید. با استفاده از کنترل صوتی همچنین می‌توانید به سادگی به دنبال برنامه مورد علاقه‌تان برای تماشا بگردید، فقط کافی است اسم برنامه را به بیکسبی بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

هزار قابلیت هم داشته اگزینوس قابل چشم پوشی نیست . همینطور پلاستیک نوت 20.

علی رحیمی

پشمام
همزمان کامنت دادیم !

علی رحیمی

قابلیت ششم : قابلیت بخاری (فقط نسخه اکسینوس) : برای استفاده از این قابلیت که مناسب روزهای سرد و زمستانی است ، مقداری با گوشی خود بازی کنید و از گرمای فوق العاده آن استفاده کنید (از دیگر استفاده های این قابلیت میتوان به پخت غذا با استفاده از گوشی اشاره کرد)

TheFreeCritic

دهنت سرویس LOL !!!

Taha

ولی واقعا من دلم پیش کسایی هست که نوت۲۰ معمولی دارن .
به وقت پلاستیکش ذوب نشه؟🤔😬🥺

Auroro

یکیشو جا انداختی. داغ کردن بیش از حد

The MTest MT

بخاری هم داره اپشن 6

Mahdi

قابلیت زیاد داره ولی حیف که اگزینوسش میاد ایران ، یه چیزی که واسم جالب بود تو مقایسه فیلمبرداری این گوشی با پی۴۰پرو دست مهدی شجاری بود که با اختلاف از اون بهتر بود هر چند باید با سری میت مقایسه بشه ولی خب خیلیا میگفتن نسبت به اس۲۰الترا پسرفت کرده

AŁɪ

نکنه تو هم اون ویدیو بی کیفیت و ادیت شده مهدی شجاری رو باور کردی ؟؟؟
همش چرت بود

Demon

حالا انصافا هانر 9 ایکس سخت افزارش از نوت 9 اس بهتره🙂

Demon

؟ یادم رفت

Mahdi

دلیل نداره دروغ بگه

Mahdi

هنوز عکاسیشون رو بررسی نکرده ولی بنظر که تو عکاسی پی۴۰پرو بهتر باشه

Taha

مهدی.
خودشم گفت که در اصل باید با نسخه پرو پلاس مقایسه اش میکرد.
ولی برای من پی۴۰ پرو جذاب تر بود فیلم برداریش

Mahdi

فقط اسلوموشنش جذاب تره ولی نوت واقعاً امکانات فوق‌العاده ای داشت ، با پی۴۰پروپلاس هم مقایسش کنی همینه اونم فکر نکنم تو فیلمبرداری فرقی با پی۴۰پرو داشته باشه

Finch

طاها جان ممکنه بگید کجاش جذابتر بود؟🤔🤔🤔

Taha

از نظر من هم طبیعی تر بود هم رنگاش خیلی خوب بود

Taha

راستی ازت یه سوال دارم.
الان mi9t proچنده؟

Finch

چمدونم
نیست نوش
شاید ۱۰ ۱۱ تومن باشه
گوشی فوق العاده ای هست
مخصوصا پردازندش مخصوصا گرافیک ادرنو ۶۴۰ 😍⁦❤️⁩😐
.
هرچی با ۸۵۵ حال میکنم ، یاد این میوفتم که از جی۹۰تی اومدم به اسنپ ۷۳۰ و گریه‌ام میگیره
واقعا ک…شعره خالصه این پردازنده
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Taha

ممنونم ازت⁦❤️⁩🙏

Demon

قابلیتای فوق العاده ای داره مخصوصا ادغام شدن با مایکروسافت یه حرکت رو به جلو عالی بود جدای از اگزینوس

Finch

داداش کدوم اسکولی بهت گفته کایرین 710F از اسنپ ۷۲۰G بهتره؟
کسی تو این سایت به اندازه من از سری ۷۰۰ کوالکام نفرت نداره ، ولی واقعا حتی ۷۱۰ اسنپ رو هم به ۷۱۰اف کایرین ترجیح میدم
۷۲۰جی که تو یه سری معیار ها از ۸۱۰کایرین هم بهتره ،به کنار …
ولی از نقطه نظر گیمینگ و پرفرومنس نهایی هنوز چیپ میانرده فورجی نداریم که حریف جی۹۰تی بشه. ( البته جی۹۵ خود مدیاتک هم هست که هنوز در موردش هیچ تحقیقی نکردم)
این رو فقط به خاطر داشته باش
که ، کایرین ۸۱۰ تو کالاف نهایت گرافیک High بهت میده اما جی۹۰تی و ۷۲۰جی (حتی ۷۳۰آشغال) میتونن گرافیک Very High رو ران کنن با نهایت فریم (۶۰ فریم)

Demon

داداش ببخشید کاملا اشتباه شد من علامت سوالو یادم رفت اون پایین گذاشتم. من در اصل سؤال کردم اشتباه برداشت شد. همون مهدی شجاری تو فیلم بررسی نوت 9 اس گفت من هم برام سوال شد. گفت سخت افزارهانر 9 ایکس از نوت 9 اس بهتره اومدم پرسیدم. همین 🙂الان فهمیدم با کی طرفم.

online_wireless

اگزينوس كلا اين گوشي رو نابود كرده چون واقعا همه جوره يه پردازنده ضعيفي هست و تو گرافيك و جي پي يو هم هميشه كم مياره و تو بحث باتري هم ضعيف عمل ميكنه ولي اگه تو همه نسخه هاش از اسنپ استفاده ميكرد اونوقت نوت ٢٠ الترا واقعا فوق العاده مي شد

ممد بمولا

این گوشی قابلیت های زیادی داره
یکی از قابلیتاش بخاری بودنه
یعنی تو زمستان دیگه دستات سردش نمیشه
اما متاسفانه مردم آمریکا و چین و کره جنوبی از این قابلیت محرومن
دلم سوخت براشون…

Milad7

الان قیمتش حوالی 30 تومنه حیف که نسخه رم 8 گیگش وارد ایران شده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)