حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز تعمیرپذیری سرفیس دو / Surface Duo توسط iFixit منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، مایکروسافت

دستگاه های تاشو عموما ساخت سختی دارند. تعمیرپذیری این دستگاه حتی در تصور اولیه ما هم موضوع راحتی نیست. با این حال سرفیس دو به دلیل طراحی ساده تر خود شاید بتواند از این قاعده مستثنی باشد. امتیاز تعمیرپذیری سرفیس دو / Surface Duo توسط iFixit منتشر شده و به پاسخ خواهد داد که اینطور است یا نه.

امتیاز تعمیرپذیری سرفیس دو

تبلت تاشو Surface Duo مایکروسافت از طرف سایت تعمیرات iFixit رتبه تعمیرپذیری کمی را کسب کرده است. اما منظور ما از “کم” چیست؟ خب، ۲ از ۱۰.

iFixit در یک بیانیه مطبوعاتی گفت Duo، که با قیمت پایه 1399 دلار برای خرید در دسترس است: “چیزی نیست که بخواهد تعمیر شود، حتی مایکروسافت هم نمی تواند آن را تعمیر کند”. دو سال پیش همین نتیجه برای سرفیس لپ تاپ ۲ و سرفیس پرو ۶ مایکروسافت گرفته شد. امتیاز پایین به دلیل کابلهای شکننده Duo، “تله های چسبنده” و تعویض باتری است.

نکات منفی دیگر که بر اساس کالبدشکافی iFixit عنوان شده است، پورت USB-C است که به صفحه اصلی لحیم می شود، پیچ های غیرمتعارف سه نقطه ای و “صفحه های ظریف OLED” که فاقد محافظت در برابر “فضولی های تصادفی” هستند. iFixit خاطرنشان کرد که تعمیر دستگاههای Surface اخیر بسیار آسانتر بوده است. با این حال، پروسه جایگزینی باتری Duo “چنان نامرتب است، ما مطمئن نیستیم که مایکروسافت اصلاً آن را در نظر گرفته باشد”.

تنها نکات مثبت این گوشی نمایشگرها و قاب پشتی آن است که بدون از بین بردن سایر اجزا قابل تعویض هستند. جالب است بدانید که کالبدشکافی سرفیس دو نشان داد که باتری سمت چپ Duo شبیه به iPad مینی است.

نظر شما چیست؟ تعمیرپذیری فاکتور مهمی در خرید شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

عوه عوه عوه

Mahdi

دور از ذهن نبود

Auroro

ی بنجل به تمام معنا. هم قطعات به کار رفتش، هم ظاهرش، هم فلت هاش هم قیمتش.

MohammadFarhaadi

خوب این همه هزینه نباید یه راه میزاشت برا تعمیرش اونم با این قیمت.

Milad7

به معنای واقعی افتضاحه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)