حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم هواوی FreeBuds Pro با ویژگی intelligent dynamic noise cancellation به قیمت ۱۹۹ یورو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

هواوی امروز ۲ هندزفری بی سیم معرفی کرده است. اولی که در این مطلب با آن آشنا می شویم در دسته TWS یا هندزفری های کاملا بی سیم استریو قرار می گیرد و دومی هندزفری بی سیم دورگردنی (هر دوگوشی به یکدگیر با سیم متصل هستند). هندزفری بی سیم هواوی FreeBuds Pro با ویژگی intelligent dynamic noise cancellation به قیمت ۱۹۹ یورو رسما معرفی شده است و علاوه بر ویژگی ها، طراحی جمع و جورتر آن شاید شما را به یاد راهبرد اپل با ایرپادز پرو بیاندازد.

هواوی FreeBuds Pro

پیش از این در مورد هندزفری های بی سیم دارای ویژگی نویزکنسلینگ شنیده اید، اما طبق گفته هواوی هندزفری FreeBuds Pro نوعی از فناوری “ابتکاری و منحصر به فرد” در ANC (حذف نیوز فعال) را دارد که انتظار می رود این شرکت “مشتریان را خوشحال کند”.

این اولین نویزکنسلینگ دینامیکی هوشمند در جهان در واقع پاسخ غول فناوری به عملکرد کنترل صدا تطبیقی ​​بر روی سونی WF-1000XM3 است و برای تغییر در چند حالت مختلف برای تنظیم محیط اطراف خود و “تجربه شنیدن مناسب” برای محل کار خود، مسافرت های طولانی مدت و سایر محیط هایی که ممکن است بخواهید با درجه بالاتر یا پایین تر “آگاهی” به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.

هدفون TWS (استریو بی سیم واقعی) دارای دو میکروفون رو به داخل و رو به بیرون است، دقیقاً مانند AirPods Pro که این برای تشخیص نویز باقیمانده خارج از گوش و رسیدن به اثر نویز کنسلینگ فعال تا 40 دسی بل است. با ویژگی لغو نویز فعال، هواوی FreeBuds Pro می تواند موسیقی را برای حداکثر 4.5 ساعت ادامه دهد، نمره استقامت که در صورت خاموش کردن ویژگی تا ۷ ساعت ادامه می یابد.

این از آنچه AirPods Pro در بخش باتری ارایه می کند بهتر است، هرچند که به اندازه وعده سامسونگ در مورد جدیدترین گلکسی بادر لایو نیست.

از نظر طراحی، مطمئنا دیدن چیزی متفاوت از AirPods و AirPods Pro بسیار زیبا است، به ویژه که رنگ Silver Frost به طور منحصر به فردی جذاب به نظر می رسد و رنگ های Carbon Black و Ceramic White از تنوع مورد استقبال برخوردار است. با وزن حدود 6 گرم در هر گوشی، FreeBuds Pro قرار است ماه آینده با یک جعبه شارژ بی سیم با وزن 60 گرم و با قیمت 199 یورو به بازار بپیوندد.

بنابراین، بله، این به هیچ وجه ارزانترین گزینه برای رقایت AirPods Pro دنیا نیستند، اما اگر به هواوی گوش دهید، ممکن است از نظر فنی “پیشرفته ترین” باشد. نظر شما درباره هندزفری جدید هوآوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

از این محصولش و ساعت هوشمند GT2 Pro به شدت خوشم اومده👌👍 چند روز قبل از رونمایی هم با فرستادن رندرهاشون اشتیاق خودمو برای معرفیشون نشون میدادم.

Mahdi

رنگ نقره ایش فوق‌العاده است

AŁɪ

چقدر قشنگه

online_wireless

خیلی گرونه، یکم از قیمت های شیائومی یاد بگیره

AŁɪ

هر وقت شیائومی تونست با این فناوری های پیچیده نویز کنسلینک که هواوی استفاده می‌کنه بزنه بعد حرف از قیمت کمتر بزن .

نیما عرفانی

عزیز شیائومی هدفون بیسیم تو این سطح داره؟🙂

Taha

زیبا است👍

Milad7

الان 200 یورو ارزانه ؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)