حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی رابط کاربری EMUI 11 را رسما معرفی کرد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی امروز رابط کاربری EMUI 11 را در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد و حتی اگر مبتنی بر Android 11 نیست، اما ارتقا نسل سزاوار نام آن است. برخی از تغییرات بصری را در انیمیشن های جدید، ویژگی ها و بهینه سازی های زیرین ایجاد می کند.

هواوی رابط کاربری EMUI 11

دکتر وانگ چنگلو می گوید رابط کاربری EMUI 11 را با ظاهری تازه و ویژگی هایی معرفی می کند که شما را در قلب تجربه دیجیتال قرار می دهد.

یکی از قابل توجه ترین تغییرات در EMUI جدید ویژگی های چند پنجره و صفحه تقسیم شده است. اکنون هر دو در مرکز قرار داده شده اند تا کاربر بتواند به جای اینکه آنها را در جایی از منوها جمع کند، با ویژگی ها بیشتر آشنا شود.

اکنون یک حرکت اختصاصی برای نمایش نوار کناری Smart Multi-Window وجود دارد. می توانید آن را در هر برنامه یا منویی احضار کنید. یک پنجره کناری کوچک با برنامه های مورد علاقه شما باز می شود و با یک حرکت کشیدن و رها کردن می توانید چند برنامه را شروع کنید. البته، پنجره ها به صورت آزاد هستند و می توانند اندازه آنها را تنظیم کنند.

صفحه همیشه روشن همچنین دارای دو گزینه سفارشی سازی جدید است. سبک های جدید و حتی نمایش های همیشه روشن متحرک وجود دارد. انتخاب عکس از گالری شما نیز یک گزینه است و سیستم آن را به یک پالت رنگ مناسب تبدیل می کند.

انیمیشن ها هنگام پیمایش در منوها برای نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی بالا بهینه شده اند. Huawei می گوید که این ساعت ها تحقیق در مورد چگونگی درک کاربر از انیمیشن های در حال گذار و جایی را که معمولاً هنگام حرکت چشم شما روی صفحه می چرخد ​​، انجام داده است. با استفاده از داده ها ، این شرکت انیمیشن ها را بهینه کرده تا حتی نرمتر و سریعتر به نظر برسند.

همکاری چند صفحه ای 3.0 اکنون بخشی از EMUI 11 است که به شما امکان می دهد تا هنگامی که تلفن Huawei خود را با MateBook همگام سازی می کنید ، حداکثر سه برنامه Android را از طریق رایانه کنترل کنید. کاملاً مشابه برنامه Your Phone سامسونگ و مایکروسافت است.

بهبودهای ظریف دیگری نیز در برنامه های سیستم و نحوه کنترل سیستم با مجوزها وجود دارد. یک مثال اعلان مجوز در نوار وضعیت است. اگر برنامه ای در پیش زمینه از میکروفن ، GPS یا دوربین شما استفاده می کند ، نماد نوار وضعیت به شما اطلاع می دهد.

EMUI 11 تجربه کاربر را اصلاح کرده و عناصر بصری زنده و پویایی را برای Always On Display یا (AOD) به ارمغان می آورد. اکنون AOD به شما امکان می دهد صفحه خود را سفارشی کرده و سبک شخصی خود را با متن و تصاویر حتی در حالت خاموش بودن صفحه نمایش دهید.

چند پنجره به شما امکان می دهد برنامه ها را در یک پنجره شناور برای چند وظیفه باز کنید. می توانید پنجره شناور را به مکان مورد نظر منتقل کرده و یا آن را به حباب شناور برسانید تا بعداً به راحتی دسترسی داشته باشید.

انیمیشن های کاملاً جدید و بصری در سراسر EMUI 11 هنگام لمس کردن موارد یا کشویی روی صفحه ، تجربه کاربری نرم و یکدست تری را ایجاد می کند و از نظر بصری دلپذیر است.

خواه سوئیچ را روشن یا خاموش کنید، جلوه های ظریف در سیستم عامل برای رضایت بیشتر بصری افزایش یافته است.

این یک ویژگی خاص است که دستگاه های شما را قادر می سازد برای دستیابی به پتانسیل کامل خود با هم کار کنند. با چندین ویندوز برنامه که به راحتی در دسترس هستند ، می توانید تلفن خود را روی صفحه لپ تاپ خود قرار دهید تا بهره وری خود را بهبود ببخشید. (این ویژگی به یک لپ تاپ هواوی با PC Manager نسخه 11.0 یا بالاتر نیاز دارد.)

هنگامی که تلفن خود را بر روی یک نمایشگر خارجی قرار می دهید ، پیام ها و تماس های دریافتی فقط در صفحه تلفن شما نمایش داده می شوند ، هم از حریم خصوصی شما محافظت می کنند و هم از تداوم طرح ریزی صفحه اطمینان حاصل می کنند

Notepad اکنون از ویرایش یادداشت ها به طور همزمان از چندین دستگاه هواوی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، می توانید عکسی را از تلفن خود به یادداشت در حال ویرایش در رایانه لوحی خود وارد کنید.

اکنون می توانید متن را به سرعت از تصاویر یا اسناد شناسایی و استخراج کرده ، متن را ویرایش کرده و سپس صادر و به اشتراک بگذارید. ایجاد نسخه دیجیتالی یک سند کاغذی هرگز آسان نبوده است.

EMUI 11 از این پس بر روی تمام گوشی های جدید هواوی از قبل نصب می شود در حالی که نسخه نهایی این نرم افزار به زودی به سری P40 و Mate 30 وارد می شود. تکرار مبتنی بر Android 11 ، به دلیل ممنوعیت تجارت در حال انجام ، به تأخیر می افتد. از آنجا که Huawei دسترسی زودهنگام به کد منبع آندروید 11 نداشته است ، از زمانی که گوگل آخرین سیستم عامل خود را در روز گذشته منتشر کرده است ، این شرکت فقط برای چند روز این وضعیت را داشته است.

نظر شما درباره رابط کاربری جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

جالبه تک تک آیکن های امیوی کپی برابر اصل ای او اسن!به تصویر پی چهل پرو در عکس اول دقت بنمایید

Amir.H

خود هواوی گفت در تمام تلاشه که بتواند تمام سیستم خودش رو مثل اپل بکنه (خود ژنگفی گفت من عاشق شرکت اپلم و تمام تلاشم رو میکنم که هواوی رو شبیه به اپل به بار بیارم که متاسفانه…..

The MTest MT

تتلوی قدیمی
البته جدیدی هم مایه ی فان و خنده است
فقط خواستگاریش از کلارک:))

TheFreeCritic

خودم ایرانی طرفدار : هیچکس, یاس و پیشرو
متنفر از : سیجل , جی جی , لیتو , تتلو , ام جی , خلسه , مونتیگو
خارجی طرفدار: توپاک امینم
راستی از تتلو به قدری بدم میاد که نمیتونم خالی کنم
بنویس توتول پیشرو گوش بده حسم نسبت به تتلو اونه

Taha

همه ی پیام ها پاک شدن🤔؟

Taha

عجب😬😶🙂

Milad7

سعی داره به خاطر موفقیت ios یه مقدار به اون محیط نزدیک بشه که اشکالی هم نداره و خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)