حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل HarmonyOS هواوی به زودی روی یک موبایل ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | هواوی

به دنبال تحریم هواوی که دسترسی کامل این شرکت به تمام ویژگی های اندروید را متوقف کرد، سال گذشته هواوی از سیستم عامل جایگزین خود رونمایی کرد. در ابتدا HarmonyOS لقب گرفته است، این سیستم عامل ابتدا در بلندگوهایی مانند بلندگوهای هوشمند و گجت های پوشیدنی ظاهر شده اما اکنون به نظر می رسد که شرکت آماده ارائه آن به گوشی ها است. گفته می شود که سیستم عامل HarmonyOS هواوی به زودی روی یک موبایل ارایه می شود.

این بر اساس اطلاعیه ای است که ریچارد یو (مدیر عامل کسب و کار مصرف کننده هواوی) در کنفرانس توسعه دهندگان شرکت هنگام رونمایی از نسخه دوم HarmonyOS اعلام کرد.

به گزارش The Verge ، یو اظهار داشت که نسخه هوشمند سیستم عامل در ماه دسامبر در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت و اشاره کرد که تلفن های دارای سیستم عامل ممکن است سال آینده به بازار بیایند.

هواوی P50 یک احتمال است

این می تواند به معنای این باشد که هواوی P50 پرچمدار برای اولین بار سیستم HarmonyOS را اجرا خواهد کرد، اگرچه ما گمان می کنیم این شرکت در ابتدا آن را روی دستگاه های با مشخصات پایین تر آزمایش می کند.

علاوه بر این، Huawei OpenHarmony را نیز ارایه کرده است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا نسخه متن باز HarmonyOS را بگیرند و آن را اصلاح کنند. در ابتدا OpenHarmony به دستگاه های بسیار کم با ۱۲۸ مگابایت رم یا کمتر محدود خواهد شد، اما ظاهراً در آوریل به 4 گیگابایت افزایش می یابد و محدودیت تا اکتبر 2021 برداشته خواهد شد.

راه اندازی یک سیستم عامل جدید تلفن هوشمند در این مرحله باید یک چشم انداز دلهره آور باشد و هواوی مطمئناً با مشکل سختی روبرو خواهد شد، اما اگر هر شرکتی – غیر از شاید سامسونگ – وظیفه بزرگ را تواند انجام دهد، این Huawei است. بنابراین جالب است که ببینید این چگونه بازی می شود.

منتظر سیستم عامل هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.t.o.r.m

بنظرم استفاده میکنه اما با دو سیستم عامل اون موبایل یا اون سری رو عرضه میکنه که در فروش موبایل مشکلی پیش نیاد و اتفاقاً قبلاً هم همچین خبری بود اما خوب احتمال اینکه سری mate باشه بیشتر هست چون هوآوی همیشه تقریباً همزمان با این سری نسخه جدید نرم افزاری خودش رو عرضه میکنه.
و اگه یادتون باشه پارسال گفت که با نسخه سوم موبایل معرفی میکنه که البته باید طبق برنامه هم باشه و تا یک سال وقت می زاره تا برنامه نویسان سیستم عامل هارمونی رو تقویت کنند و بعد در موبایل عرضه می‌کنه.

TheFreeCritic

اقا فروشگاه رایفون تو علاالدین نسخه ی 256 گیگ رم 8 پوکو اف دو پرو رو با گارانتی 18 ماهه میده 14100 اینستاگراشون هم raiphone1 ببین اقا پوریا اگه قصد خرید پوکو رو داری یه نگاه بنداز ولی خب من خودم به دیجی بیشتر اعتماد دارم

TheFreeCritic

پوکو اف دو پرو رنگ خاکستری برای فروشگاه کاوش تیم تموم شد تو دیجی فردا دوباره موجود میکنه

TheFreeCritic

دوباره موجود شد ولی 99 هزار تومن گرونتر

AŁɪ

فیمتاشونو دیدم یکم زیادی ارزونه😂 حتی بدون ریجستر هم بدن اینقدر ارزون نیست .
پی سی پرو ۱۰ میلیون‌‌
نوا پنج تی ۵ و نیم
اس ده لایت نه و نیم
نوت ده پلاس چهارده و هفتصد
اس ده پلاس دوازده و دویست

TheFreeCritic

قیمتای جدیدشو ببین پوکو رو میده رام 8 با گارانتی 18 ماهه 14100 تا چند روز پیشم پی سی پرو رو میفروخت شونزده هفده
اس ده لایت میفروشه 15 فک کنم قیمتای قبلیشو دیدی

AŁɪ

من داخل سایتش رفتم نمی‌دونم چرا اینقدر تفاوت قیمت داره .
بنظر نمیاد فروشگاه معتبری باشن.

TheFreeCritic

سایتشون رو خیلی وقته درگاهشو غیر فعال کردن خودشون قیمتاشون ثانیه ایه و سایت هم هر دقیقه باید بروز بشه
تو علاالدینه مغازشون اسمش رامینه

pooria

ممنون ☺️ خدم در حال حاضر p30 pro دارم و شاید بفروشمش و اگه فروختم یه poco میگیرم

The MTest MT

آقای عطایی لطفاً رندر های پیکسل ۵ اس رو منتشر کنید ممنون

The MTest MT

آقای عــطایی لطفاً رندر های پیکسل ۵اس رو منتشر کنید

علی ستاری‌فر

واقعا خبر خوبیه
اجبار رو دوست ندارم ولی دلم میخواد چین برندای چینی رو مجبور کنه برای گوشی های رام چینشون هارمونی استفاده کنم تا زودتر جون بگیره این سیستم عامل
و البته امیدوارم هواوی مثل مایکروسافت نشه تو سیستم عامل

Milad7

خیلی هم خوب موافقم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)