حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۱ برای سری پیکسل گوگل منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اندروید ۱۱، گوگل

شب گذشته بود که آپدیت مورد انتظار اندروید ۱۱ برای گوشی های پیکسل گوگل منتشر شد و حالا می خواهیم نگاهی داشته باشیم به برخی گوشی های گوگل که این به‌روزرسانی برای آن های منتشر شده است. همچنین امروز صبح در ترنجی برای شما نوشتیم که گوگل ارایه آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی های شیائومی، اوپو، ریلمی و وان پلاس را اعلام کرد و روش دریافت را هم برای شما نوشتیم.

اندروید ۱۱ از راه رسید

تقریباً شش ماه پیش بود که اولین نسخه از بتای توسعه دهندگان اندروید ۱۱ منتشر شد و همگان با قابلیت های جدید این سیستم عامل اعم از رابط کاربری جدید اسکرین شات، پیشنهاد هوشمند برنامه ها به کاربر، بهبود حفاظت از حریم شخصی و چند قابلیت کوچک دیگر آشنا شدند حالا بعد از این انتظار طولانی این آپدیت نه‌چندان بزرگ برای سری گوشی های پیکسل گوگل منتشر شده است.

اندروید ۱۱

گوشی هایی که این نسخه جدید اندروید را دریافت می کنند عبارتند از پیکسل ۲، پیکسل ۲ ایکس ال، پیکسل ۳، پیکسل ۳ ایکس ال، پیکسل 3a، پیکسل ۳a ایکس ال، پیکسل ۴، پیکسل ۴ ایکس ال و پیکسل ۴a. صاحبان این سری از گوشی ها نیازی به انتظار نیست و هم اکنون می توانند با مراجعه به بخش تنظیمات این آپدیت را مستقیماً دریافت کند البته خالی از لطف نیست که شده کنیم  در برخی نقاط این آپدیت به صورت منطقه‌ای و گزینشی منتشر می شود.

همچنین گوگل اعلام کرده برای برخی گوشی های منتخب شرکت های اوپو، وان پلاس، ریلمی و شیائومی این آپدیت را به صورت مستقیم منتشر می کند در نوع خود عجیب و جالب توجه است زیرا درگذشته آپدیت جدیدترین نسخه اندروید گوشی های شخص ثالث بسیار دیرتر می رسید.دیگر تولید کنندگان گوشی های اندرویدی هنوز از زمان انتشار این آپدیت برای گوشی های پرچمدار و میان رده شان حرفی به میان نیاورده اند و انتظار می‌رود در طی هفته های آینده برنامه رسمی این آپدیت توسط شرکت هایی مثل سامسونگ، ال‌جی، سونی و دیگران منتشر شود پس برای اطلاع بیشتر از زمان بندی انتشار این به‌روزرسانی با ترنجی همراه باشید.

نظر شما درباره آپدیت اندروید ۱۱ چیست؟ با ترنجی در میان بگذارد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هیچ فرقی با ۱۰ نداره

The MTest MT

کاربر اپل عزیز ای میلتو میدی بی زحمت داداش

The MTest MT

اگرم سختته به خودم یه ایم بزن matzoomit@gmail.com

Milad7

جونم گوگل 😇 پشتیانی عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی