حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ارایه آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی های شیائومی، اوپو، ریلمی و وان پلاس را اعلام کرد + روش دریافت

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اندروید ۱۱، برترین‌های ترنجی

گوگل اعلام کرد که اندروید ۱۱ برای گوشی های منتخب Pixel و همچنین مدل های پرچمدار گوشی های هوشمند شیائومی، اوپو ، وان پلاس و Realme عرضه شده است. تولیدکنندگان رام های بتا نهایی مبتنی بر Android 11 را برای رابط کاربر شخصی خود منتشر می کنند. به این ترتیب گوگل ارایه آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی های شیائومی، اوپو، ریلمی و وان پلاس را اعلام کرد.

آپدیت اندروید ۱۱

تاریخ عرضه اندروید ۱۱

اندروید ۱۱

این خبر توسط گوگل در وبلاگ خود به اشتراک گذاشته شده است و می افزاید که تولید کنندگان بیشتری اندروید ۱۱ را در ماه های آینده برای دستگاه های خود ارایه می کنند. برخی از تلفن های دارای نسخه بتا شامل سری Mi 10 ، سری Oppo Find X2 ، سری OnePlus 8 و موارد دیگر هستند.

گوگل گفت که این به روزرسانی تغییراتی را در جهت بهبود عملکرد چند وظیفه ای ایجاد می کند و با مجوزهای یکبار مصرف، کنترل بیشتری بر روی حریم خصوصی کاربران می دهد. همچنین ضبط صفحه (Screen record) داخلی را به اندروید می آورد.

شیائومی رام جهانی بتا پایدار مبتنی بر اندروید ۱۱ را به Mi 10 ، Mi 10 Pro و Poco F2 Pro ارایه می دهد. اوپو نسخه جدید بتا سیستم عامل رنگی مبتنی بر اندروید ۱۱ را برای سری های Oppo Find X2، Oppo Find X2 Pro، Oppo Reno Ace 2 در چین عرضه می کند. در هند و مناطق دیگر، سری Oppo Find X2 همان نسخه را تجربه می کند. وان پلاس از نسخه OxygenOS 11 beta مبتنی بر اندروید ۱۱ برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو خبر داده است. در آخر، کاربران Realme X50 Pro همچنین نسخه پیش نمایش اندروید ۱۱ را دریافت می کنند.

در حالی که شیائومی، اوپو و Realme به تعداد محدودی از کاربران ارایه می دهند، همه کاربران سری OnePlus 8 می توانند رام بتا OxygenOS 11 را بر اساس اندروید ۱۱ بارگیری و آزمایش کنند. اوپو اعلام کرده است که به روزرسانی بتا را به 2000 کاربر در حالی که Realme فقط برنامه را برای 100 کاربر باز می کند.

روش دریافت اندروید ۱۱ آزمایشی شیائومی

کاربران Mi 10 ، Mi 10 Pro و Poco F2 Pro رام جهانی بتا پایدار Mi Pilot MIUI را با MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ دریافت خواهند کرد. این کاربران باید یک فرم را در وب سایت جامعه جهانی Mi پر کنند و شماره IMEI خود را به اشتراک بگذارند، مهلت تعیین شده برای امروز یعنی ۱۹ شهریور ۹۹ سپتامبر است.

روش دریافت اندروید ۱۱ آزمایشی اوپو

کاربران واجد شرایط تلفن Oppo در هند می توانند با رفتن به تنظیمات> به روز رسانی نرم افزار، کلیک بر روی نماد تنظیمات، روی درخواست برای نسخه بتا و سپس به روزرسانی نسخه بتا برای نسخه بتا درخواست دهند. افرادی که انتخاب می شوند ظرف سه روز به روزرسانی می شوند.

روش دریافت اندروید ۱۱ آزمایشی وان پلاس

کاربران سری OnePlus 8 می توانند رام را از وب سایت جامعه بارگیری کرده و شروع به کار کنند.

روش دریافت اندروید ۱۱ آزمایشی ریلمی

کاربران Realme X50 Pro باید به قسمت تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار مراجعه کنند ، روی نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت راست> نسخه آزمایشی> جزئیات را وارد کنید> اکنون اعمال کنید.

تمام مدل های تلفن هوشمند فوق الذکر از جدیدترین ویژگی های Android 11 مانند Bubbles، حالت تاریک بهبود یافته، کنترل بیشتر مجوزها و حریم خصوصی و موارد دیگر برخوردار خواهند شد. با این حال، مدل های تلفن هوشمند Pixel 2 و بالاتر از برخی ویژگی های منحصر به فرد مانند “نمای در لحظه با اشتراک گذاری موقعیت مکانی در Google Maps”، “پاسخ هوشمند جدید” ، برخی از گزینه های شخصی سازی و موارد دیگر برخوردار می شوند.

شما هیچ کدام از این دستگاه ها را دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ برای شما ارایه شد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

گوشیم تو لیسته ولی از بتا میترسم و نمیزنم

m.b

بتا استیبل اندروید 11 برای خانواده mi 10 و k30 pro اومد… یه روز بعد از عرضه برای خام گوگل…

calantar

😂😐آدم میسوزه
گوشی من نوت۸هنوز اندروید ۱۰رو نگرفتع اندروید ۱۱سرتونو بخورع 😂😐
جالبیش اینع میگن اصلا قرار نیس به گوشیمون اندروید ۱۱بدن در صورتی که نوت۷ دو تا اندریود گرفت ولی نوت۸هنوز یکی هم نگرفت
پوف

The Destroyer

نوت ۷ هم ۱۱ رو نمیگیره احتمالاً
فقط تو خانواده ردمی نوت تا الان ردمی نوت ۵ پروی افسانه‌ای بوده که دو تا آپدیت اندروید گرفته😂

Mahdi

گوشیم آپدیتاش تموم شد

ممد بمولا

استیبلش واسه وان پلاس سری 8 و سری می10 و کی30 پرو عرضه شد 🙂

samouelkarter

برای گوشی های هواوی هم که کلا بنظر میرسه هیچ برنامه ای برای بروزرسانیشون وجود نداره!
بد به حال کسانی که کلی پول بابت p30 و p30pro داده اند و از اندروید جدید محروم میشوند خیلی نامردیه!

Milad7

ببینیم به نسبت اندروید 10 پیشرفت کرده یا درجا زده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)