حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر EMUI 11 برای معرفی در HDC 2020 نشان از یک رابط کاربری برای همه دستگاه ها دارد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت

همه افرادی که از تلفن هواوی استفاده می کنند منتظر کنفرانس Huawei Developer امسال هستند زیرا غول فناوری در آستانه رونمایی از جدیدترین نسخه رابط کاربری برمبنای اندروید خود یعنی EMUI 11 است. امروز می بینیم که تیزر EMUI 11 برای معرفی در HDC 2020 نشان از یک رابط کاربری برای همه دستگاه ها دارد.

تیزر EMUI 11

به روزرسانی جدید بسیاری از ویژگی های جدید را دارد و همچنین یک رابط کاربری جدید را ارایه خواهد کرد. با این حال، جدیدترین تیزر نشان می دهد که یک اتفاق غافلگیر کننده نیز وجود دارد. تیزر EMUI 11 برای HDC 2020 ادغام برای یکپارچه با سایر دستگاه ها را نشان می دهد

“تلفن فقط یک تلفن نیست، اما چه چیز دیگری می تواند باشد؟”

تیزر EMUI 11

تیزر EMUI 11

پوستر تیزر منتشر شده در Weibo این نوشته را ارایه می کند. این پست همچنین اشاره دارد که تلفن های هوشمند مجهز به EMUI 11 به طور یکپارچه به جهان متصل می شوند. ما مطمئن نیستیم که چه کاری باید در این مورد انجام دهیم، اما احتمالاً می توانیم برخی از دستگاه های اینترنت اشیا را ببینیم که این رابط کاربری را اجرا می کنند یا ادغام عمیق تری با EMUI 11 هوآوی ارائه می دهند که مورد دوم قابل قبول تر است. مایکروویو، یخچال و برخی دیگر از لوازم خانگی در تصویر وجود دارد که نشان می دهد تلاش های اتوماسیون خانگی از طرف هواوی است.

فقط چند روز دیگر قبل از شروع HDC 2020 زمان باقی مانده است، بنابراین با ما همراه باشید تا ببینید چه چیزی Huawei برای ما ذخیره کرده است و آیا این کافی است که در خارج از چین در میان این ممنوعیت ها تلفن های آن زنده تر شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر رابط کاربری EMUI 11 جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samouelkarter

چه فایده وقتی نمیتونه دیگه برای دستگاه های با گوگل پلی سرویس آپدیت بده!
هرچقدر هم خوب باشه بدرد دستگاه های جدیدش میخوره و بس!
خداحافظ هواوی

The MTest MT

هیچ وقت از امیوی خوشم نیومد
خیلی خشکه

samouelkarter

اتفاقا یه کپی از روی رابط آیفون بود اون اوایل الان شخصیت خودش را داره و اصلا هم خشک نیست بنظرم اون اوایل از تاچ وایز سامسونگ بهتر بود

Mahdi

عاشقتم

Milad7

به شخصه با رابط کاربری شیا راحت ترم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)