حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت طراحی خانواده هواوی میت ۴۰ را با قاب های آن ها ببینید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

امروز در ترنجی دیدیم که بلندگوی استریو همسان هواوی میت ۴۰ پرو تایید شد. حالا اما تصویری منتشر شده که می توانید در آن تفاوت طراحی خانواده هواوی میت ۴۰ را با قاب های آن ها ببینید. در این تصویر هواوی Mate 40 در کنار هواوی Mate 40 Pro و Mate 40 Lite را می بینیم.

خانواده هواوی میت ۴۰

خانواده هواوی میت ۴۰

خانواده هواوی میت ۴۰

تصویری در وب ظاهر شده است که به وضوح تفاوت رویکردهای طراحی تلفن های هوشمند Huawei Mate 40 را نشان می دهد. یک تصویر سه قاب محافظ را برای هر سه مدل نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید، میت ۴۰ لایت کاملا متفاوت از میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو است.

اگر سنسورهای دوربین اصلی Mate 40 و Mate 40 Pro در یک برش دایره ای بزرگ قرار داشته باشند (مانند Huawei Mate 30 Pro)، حسگرهای Mate 40 Lite در یک ستون در گوشه قاب جمع می شوند، تقریبا مانند آنر 30 لایت است.

ما می دانیم که Mate 40 و Mate 40 Pro هر کدام چهار ماژول به عنوان بخشی از دوربین اصلی خواهند داشت، در حالی که Mate 40 Lite با توجه به شکل قاب، فقط سه سنسور دارد. سرانجام، شایعات صفحه لبه خمیده را به مدل های بزرگتر سری نسبت می دهند، در حالی که مدل کوچکتر صفحه کوچکتر و مسطح برخوردار است. با این حال میت ۴۰ لایت بزرگترین مدل این سری خواهد بود.

هوآوی غول تولید چینی در حال حاضر برای بقای خود در بازار گوشی های هوشمند می جنگد. ممنوعیت ایالات متحده زندگی را برای هواوی دشوار می کند و برای یافتن راه خود تلاش می کند. در حالی که همه ما انتظار داشتیم این شرکت Kirin 9000 را در IFA2020 اعلام کند، چنین نشد. با این حال، این شرکت هنوز تسلیم نشده است. طبق گزارشی که اخیراً از یک منبع قابل اعتماد منتشر شده است، سری Huawei Mate 40 به EE راه یافت. گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) نشان می دهد که هواوی هنوز از بازار اروپا منصرف نخواهد شد.

طبق گواهینامه، سری میت 40 پرچمدار دارای سه مدل شامل هواوی میت 40، میت 40 پرو و ​​میت 40 پرو + است. این دستگاه ها به ترتیب با شماره مدل های OCE-AN00 ، NOH-AN00 و NOP-AN00 ارائه می شوند. با این حال، گزارش هایی مبنی بر وجود Mate 40 Lite وجود دارد که همان  Huawei Enjoy 20 Plus است.

در حال حاضر، هنوز اطلاعات زیادی در مورد سری Huawei Mate40 وجود ندارد. با این وجود، می توانیم تأیید کنیم که این سری با پردازنده های جدید ۵ نانومتری سری Kirin 9000 ارائه می شود.

در این میان، میت 40 پرو ممکن است به صفحه آبشاری 6.4 اینچی با سوراخ بیضوی مجهز باشد. علاوه بر یک دوربین چهارگانه لایکا در عقب هم دارد. هنوز مشخص نیست که Huawei Mate 40 Pro Plus در مقایسه با Huawei Mate40 Pro چگونه در مشحصات ارتقا می یابد.

نظر شما چیست؟ منتظر سری هواوی میت ۴۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

فکر کن اگه تحریم نبود چقدر سرعت پیشرفتش زیاد بود !!
زمان پی سی پرو واقعا بی رقیب بود تا اینکه ⁦☹️⁩

Milad7

زوم اپتیکال 15x میخوایم یالا 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)