حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عضو جدید خانواده هواوی Mate 40 به زودی ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی در گذشته هم تعدادی دستگاه جدید را از سری تلفن های هوشمند موجود خود به بازار عرضه کرده است. این موارد مثل هواوی Mate 30E Pro ، Mate 40E و … هستند. تعدادی از آنها مدل 4G دستگاه های موجود هستند مانند Huawei P40 4G هستند. با این وجود به نظر نمی رسد هواوی همینجا متوقف شود زیرا این شرکت در بخش چیپست های جدید 5G با کمبود مواجه است. بنابراین در حال استفاده از چیپست های 4G است و مدل های 4G تلفن های هوشمند معروف خود را دوباره رونمایی می کند. امروز در گزارشی می شنویم که عضو جدید خانواده هواوی Mate 40 به زودی ارایه می شود. این احتمالا همان عضو 4G جدید باید باشد.

عضو جدید خانواده هواوی Mate 40

امروز یک منبع خبری معروف در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که هواوی قصد دارد دستگاه های جدیدی به سری Huawei Mate 40 اضافه کند. خانواده پرچمداری که سال گذشته معرفی شد.

به جز این، منبع خبری مذکور اطلاعات زیادی در مورد این موضوع ارایه نمی دهد. انتظار می رود این دستگاه ها بتوانند بی سروصدا از طریق فروشگاه آنلاین رسمی هواوی معرفی شوند.

هواوی میت۴۰ پرو با سیستم عامل HarmonyOS

گزارش قبلی نشان می دهد که هواوی Mate 40 Pro با سیستم عامل HarmonyOS در وب سایت TENAA رصد شده است. این موضوع جدیدی است که طرفداران هواوی علاقه مند به دیدن آن هستند.

علاوه بر این، کل سری Mate 40 هواوی بخشی از آزمایش بتا توسعه دهنده HarmonyOS 2.0 است. همچنین انتظار می رود که این مدل ها نیز بخشی از دسته اول دستگاه هایی باشند که به روزرسانی نرم افزار HarmonyOS 2.0 پایدار را دریافت می کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل های 4G پرچمدارهای 5G هواوی هستید؟ در سال ۲۰۲۱ تصمیم به خرید پرچمدار 4G دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M H

باز این میخاد گوشی بزنه😭

ali karimi

سلام،والا نمیشه گفت گوشیه بدیه اونم بخصوص که هنوز پرچمداره هواویه، ولی خب چیپش 4جیه تنها بدیش اینه فقط همین، ای خدا لعنتت کنه ترامپ که مرگ لشتو رفتی ولی خرابکاریت گریبانگیر خیلی ها شده و هستش یکیش همین بدبخت هوآویه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)