حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا طراحی وان پلاس 8T به این صورت خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

اگر از من بپرسید، من پاسخ این پرسش را که این تصویر طراحی وان پلاس 8T است؟ را با یک نه ارایه می کنم. البته که نمی توان قطعی صحبت کرد اما تصاویر حداقل کاملا ساختگی هستند. اجازه بدهید این تصاویر را با هم مرور کنیم.

طراحی وان پلاس 8T

طراحی وان پلاس 8T

طراحی وان پلاس 8T

همانطور که می بینید، این یک تصویر مربوط به ثبت اختراع بوده است؛ این را منبع مطلب می گوید. هر چند که شاید چنین حق اختراعی ثبت شده باشد اما تغییری به این شکل کمی برای وان پلاس، رادیکال به نظر می رسد. البته که هیچ چیز بعید نیست و شاید واقعا وان پلاس 8T با هم طراحی ارایه شود.

به هر حال تا کنون هیچ برندی این طراحی مثلثی را برای موبایل های خود استفاده نکرده و این می تواند به یکتا بودن طراحی پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آن ها کمک شایانی کند. طراحی جلوی دستگاه با وان پلاس ۸ تفاوت زیادی ندارد. دوربین سلفی در سوراخ نمایشگر تکی قرار دارد.

این در حالی است که پیش از این خواندیم قسمت پشتی OnePlus 8T ممکن است از تنظیم دوربین چهارگانه بهره ببرد. ممکن است شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز زاویه دید عریض 16 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی باشد. OnePlus 8 همچنین دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است، اما انتظار می رود OnePlus 8T دارای یک سنسور تصویربرداری جدید باشد که امکان گرفتن عکس های بهتر را فراهم می کند.

وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به کدنام کباب ارایه خواهد شد

اوایل هفته جاری، یک رندر از OnePlus 8T به صورت آنلاین منتشر شده بود. این نشریه همچنین ادعا کرد که هیچ تغییر عمده ای در طراحی OnePlus 8T در مقایسه با OnePlus 8 رخ نخواهد داد. این تلفن هوشمند ممکن است با پلتفرم تلفن همراه Snapdragon 865 Plus با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی ارائه شود.

OnePlus 7T اولین گوشی هوشمندی بود که با سیستم عامل اندروید ۱۰ ارائه شد. OnePlus 8T جدید با جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۱ همراه با رابط کاربری OxygenOS 11 ارایه می شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی وان پلاس ۸ تی است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

در وسط چی میبینید؟ درسته یک مثلث
حالا 180 درجه بچرخونید چیشد؟ مثلث نماد فراماسونری صاف تو این گوشی قابل مشاهدست. حالا اون یک رو از داخل مرزع وردارید بزارید رو + چه اتفاقی میوفته؟ درسنه مثلث تکون نمیخوره. دیدید تو طراحی چ نفوذی دارند؟
فاز رائفی

Taha

طراحیش به دلم نمیشینه⁦☹️⁩😁

Mahdi

چه زشت

Pouya

اصلا خوب نیست
من طراحی دوربین آیفون ۱۱ رم دوست ندارم ولی از این خیلی بهتره

MohammadFarhaadi

دایره م مستطیل و مربع خیلی قشنگترن.

TheFreeCritic

بنده خدا اونایی که ترایپوفوبیا دارن ایفون 11 کم بود اینم اضافه شد

_V_

خیلی عجیبه ولی جالبه
به جورایی مثل بلک شارک ۳ پرو

Milad7

بلک شارک پرو =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)