حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک وان پلاس کلاور با Snapdragon 460 لو رفت، گوشی اقتصادی OnePlus

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تقریبا ۱۰ روز پیش برای شما نوشتیم وان پلاس یک گوشی ۲۰۰ دلاری با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و دوربین ۳ گانه خواهد ساخت. نام این دستگاه احتمالا وان پلاس کلاور / OnePlus Clover خواهد بود. امروز بنچمارک وان پلاس کلاور با Snapdragon 460 لو رفت و اولین نگاه به عملکرد گوشی اقتصادی وان پلاس را به ما می دهد.

بنچمارک وان پلاس کلاور

هفته گذشته، ما شاهد انتشار گزارشاتی در مورد گوشی هوشمند جدید OnePlus بودیم که این شرکت قصد دارد با نام OnePlus Clover منتشر کند. این اتفاق پس از معرفی OnePlus Nord یعنی یک تلفن هوشمند 349 یورویی با امکانات فراوان و پشتیبانی از 5G رخ می دهد.

بنچمارک وان پلاس کلاور

بنچمارک وان پلاس کلاور

جدیدترین اخبار مربوط به کلاور، نتایج Geekbench این گوشی است. این دستگاه دارای شماره مدل “OnePlus BE2012” است که از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴۶۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می کند. دستگاه وان پلاس در آزمون تک هسته ای امتیاز 245 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 1174 را کسب کرده است.

گزارش شده است که OnePlus Clover با صفحه نمایش 6.52 اینچی با رزولوشن HD+ و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارائه است. انتظار می رود دوربین سه گانه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دو دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی مجهز شود. همچنین خبری از باتری 6000 میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات است. شنیده هایی درباره استفاده از اسکنر اثر انگشت نصب شده در پشت و جک هدفون وجود دارد.

اگرچه Nord به بازار ایالات متحده (و دیگر بازارها) نمی آید، گزارش ها ادعا می کنند که کلاور ارزان تر در راه این بازارها است. ما تعجب می کنیم که OnePlus چقدر می تواند یک تلفن هوشمند را در بخش اقتصادی، ارزان قیمت تولی کند. رقبای زیادی در این بخش اقتصادی وجود دارد، اما آیا وان پلاس می تواند محصولی را ارائه دهد که بتواند گوشی های اقتصادی، شیائومی، هواوی، آنر، سامسونگ، ال جی، موتورولا و … را به چالش بکشد؟

برای مقایسه بد نیست بگویم شرکت هم خانواده وان پلاس یعنی ویوو، هفته گذشته گوشی های سری Y20 را با تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ و به قیمت ۱۵۴ و ۱۷۵ دلار رسما معرفی کرد. البته باتری این دستگاه ها ۵۰۰۰ میلی آمپری است و گوشی مورد نظر ما در وان پلاس شاید باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری داشته باشد.

گوشی های ویوو Y20 و ویوو Y20i با اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شدند

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی ستاری‌فر

چه جالب
پس فلافل اسنپ ۴۶۰ داره
من موندم کد نام خود ۴۶۰ چی بوده؟

ممد بمولا

به نظرم وان پلاس سراغ میان رده و پایین رده نیاد بهتره…

Taha

توی ایران آدم بخواد این گوشی رو بخره می‌تونه یه ذره بزاره روش realme v5 بگیره یا با قیمت کمتر realme v3 بگیره که خیلی بهترن

Dr.Nazer

نحوه‌ نام‌گذاری گوشی‌های غیرپرچمدار وان‌پلاس جالبه…

Milad7

همون فلگشیپ کیلر بزنه بهتره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)