حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی ولوت با مدیاتک Dimensity 1000C ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | ال‌جی

ال جی ولوت دستگاهی است که هم اکنون با دو تراشه در بازارهای مختلف دیده می شود. یک مدل 4G ال جی ولوت با اسنپدراگون ۸۴۵ وجود دارد که ما در ترنجی آن را به جهانیان نشان دادیم و یک مدل 5G که با اسنپدراگون ۷۶۵ ارایه می شود. این گوشی حالا با یک تراشه دیگر می خواهد نسخه 5G خود را ارزان تر از قبل به دست جهانیان برساند. به همین دلیل می بینیم که ال جی ولوت با مدیاتک Dimensity 1000C ارایه شده است. این تراشه به نوعی یکی از مشتقات دایمنسیتی ۱۰۰۰ است. تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ هم اکنون مدل های Plus و L را به جز نسخه پایه خود، دارد.

ال جی ولوت با مدیاتک Dimensity 1000C

پیش از این شایعه ای مبنی بر ارایه ال جی ولوت با دایمنسیتی ۸۰۰ شنیده بودیم. این دستگاه حالا با تراشه 5G قدرتمندتری از مدیاتک ارایه شده است.  اردیبهشت امسال، ال جی از LG Velvet به عنوان جایگزینی برای سری LG G امسال رونمایی کرد. این تلفن هوشمند جدید در سری گوشی های بالارده شناخته شده این شرکت تحول بزرگی را ایجاد کرد. خوب، بزرگترین تفاوت در این است که LG Velvet شجره نامه پرچمدار بودن را به نفع چیپست میان رده 5G مدل Snapdragon 765G پشت سر می گذارد. متاسفانه قیمت دستگاه بسیار گران بود و همه مشتریان از انتخاب این چیپست راضی نبودند. اکنون، ال جی در تلاش است تا با نسخه جدید T-Mobile از LG Velvet این مسئله را حل کند که از مدیاتک Dimensity 1000C استفاده می کند.

آقای RYAN SULLIVAN مدیر محسول T-Mobile گفت:

“از اولین استاندارد جهانی 5G جهان برای همکاری در اولین تراشه 5G خود در امریکا ، T-Mobile و مدیانک با یکدیگر همکاری کرده اند تا نوآوری 5G را به پیش ببرند” “این مرحله دیگری از 5GFORALL# در بزرگترین شبکه 5G در امریکا است.”

مدیاتک Dimensity 1000C

مدیاتک Dimensity 1000C

مدیاتک Dimensity 1000C

مدیاتک Dimensity 1000C یک چیپست کاملاً جدید است که بخشی از خانواده 5G سری Dimensity 1000 را تشکیل می دهد. پیگیری همه این نسخه ها کاملا گیج کننده است، ما در حال حاضر دایمنسیتی 1000 ، 1000L و 1000+ را داریم. چیپست جدید دارای چهار هسته پردازنده Arm-Cortex-A77 و چهار هسته Arm Cortex-A55 که تا 2 گیگاهرتز کار می کنند.

چیپست مدیاتک Dimensity 1000C 5G اولین بار در ایالات متحده عرضه می شود و LG Velvet جدید را در شبکه 5G سراسری T-Mobile تأمین می کند.  دکتر YENCHI LEE، معاون روباط عمومی مدیاتک وایرلس گفت:

“در مقایسه با سایر بخشهای جهان، مصرف کنندگان در ایالات متحده در هنگام ورود به تلفنهای هوشمند 5G، گزینه زیادی در سمت چیپست نداشته اند.” این حرکت در ارائه گزینه های بیشتر به مصرف کنندگان و گسترش دسترسی به دستگاه های 5G متمرکز است. به عنوان یک نتیجه، همه می توانند از ویژگی های برتر و سرعتهایی که در حال تعریف دوره بعدی رایانه های متحرک هستند لذت ببرند. “

وظایف گرافیکی توسط GPU Mali-G57 MC5 تضمین می شود. علاوه بر این با اتصال 5G یکپارچه همراه است و همچنین اولین تراشه Dimensity MediaTek است که از فناوری نمایش دوگانه پشتیبانی می کند. این یک ویژگی مهم برای تأمین انرژی LG Velvet با قاب لوازم جانبی دو صفحه است.

یکی از جالب ترین واقعیت ها این است که LG Velvet با 1000C اکنون به اولین گوشی هوشمند Dimensity تبدیل می شود که در خارج از چین ارایه می شود. تا کنون، مدیاتک و شرکای آن فقط در بازار چین تمرکز کرده اند. با ورود Velvet و پایان چارک سوم سال ۲۰۲۰، احتمالاً شاهد ارایه بیشتر تلفن های مجهز به Dimensity در غرب خواهیم بود.

طبق گفته T-Mobile گوشی LG Velvet آن از شبکه های 600 مگاهرتز و 2.5 گیگاهرتز Sub-6 5G پشتیبانی می کند. به غیر از چیپست، این گوشی باتری باتری متفاوت 4000 میلی آمپر ساعت نیز ارائه می شود. نسخه جهانی با Snapdragon 765G با باتری 4300 میلی آمپر ساعت ارائه می شود.

شرکت مخابراتی شبکه این گوشی را در 10 سپتامبر در رنگ های Aurora Gray و Pink White به فروش خواهد رساند. LG این گوشی را با قیمت کامل 588 دلار به فروش می رساند. با این وجود می توانید آن را از طریق T-Mobile در 24 قسط ماهانه 24.50 دلار تحویل بگیرید.

نظر شما درباره این حرکت اصلاحی ال جی در جهت کاهش قیمت گوشی 5G با اهمیت خود، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

خیلی هم عالی

The MTest MT

طراحیش خیلی خاصه
هم لومیاست،هم سونیه،همم یکم به ای ۵۰ و اس ۹ میزنه

AŁɪ

ای جان این مدیاتک واسه هر رده ای یه چیزی زده ⁦☺️⁩😍
طراحی همراه چیپست خوب.

TheFreeCritic

ال جی ولوت معمولی با قیمت 700 دلاریش چقدرررررررررر آشغال بود
نسخه دایمنسیتی خوبه ولی 588 دلار؟؟؟
با این قیمت انتخابم k30 pro .

Taha

حاجی بقول امیر گلکسی دیگه زخم کردی مارو .
هرچی میشه میگی k30 proانتخاب بهتریه.
خب شاید یکی با طراحی این گوشی حال کنه و یا با اسنپ حال نکنه.

AŁɪ

طاها بچه هست جدی نگیرش .یه لطیفه هست توی یه بحث جدی ⁦☺️⁩

Taha

👌👏👏😂

AŁɪ

والا از زمانی که تصمیم به خرید گوشی گرفته مارو سایید بخدا🙂 عقده ای هر روز به عناوینی میخواد بگه پوکو اف دو پرو خریده .
یه سوتی بزرگ هم داد تو اون پست اینجوری بود 😅(سوالی پرسید ) :
میگه g95 توان ۹۰ هرتز رو داره؟؟
مثل کی سی فورجی نشه یه وقت !
🤣 حتی اینو نمیدوسنت که کی ۳۰ فورجی ۱۲۰ هرتز هست و مقایسه اش با ۹۰ هرتز اشتباهه.
در ضمن چیپش هم از G90T ضعیف تره چه برسه G95 که یه بهبودایی نسبت به G90T داشته .
پی نوشت : اگه کی سی فورجی هم ۹۰ هرتز بود. مشکل لگ های ریز و درشت موقع اسکرول رو نداشت .

Taha

سا قی خوب کم شده بدبخت بی تقصیره🤣😂🤣😅

AŁɪ

حاجی اینا با چسب موکت نعشه میکنن ساقی ببینن با همون چسب موکت اوردوز میکنن🙂
بچه ان دیگه کاریشون نمیشه کرد .
حداقل برای امروز زیاد سوتی ازشون گرفتم 😅

m.b

همکاری خوب مدیاتک با تولید کننده های مختلف قابل ستایشه…

online_wireless

طراحي و امكاناتش خوبه ولي الجي خيلي اشتباه كرد بابت انتخاب پردازنده چون قيمتش كم نيست بايد حداقل از اسنپ ٨٥٥ استفاده ميكرد واقعا كار الجي عجيب بوده تو اين گوشي. تو الجي وي ٦٠ كه تفاوت قيمت زيادي با اين نداره از اسنپ ٨٦٥ استفاده كرد اونوقت اينجا يه همچبن كاري ميكنه.

علی رحیمی

خیلی گوشی باحالیه فقط حیف که تو ایران به قیمت خون پدر وارد کننده ها وارد میشه
مثل اینکه ال جی میخواد یه کارایی بکنه
شاید میخواد با هموطنش یعنی سامسونگ رقابت کنه 😂👌

MohammadFarhaadi

به مرور با این استفاده مداوم از مدیاتک و خروج از بازار چین باعث میشه یه خورده نزدیک بشه به کوالکوم و بتونه به مرور توسعه دهنده ها رو به خودش عااقه مند کنه.

Str

آقای عطایی یه سوال داشتم
ممکنه در آینده الجی ولوت رو بررسی کنید؟
چون مشخصه که نسخه ۴جی رو در اختیار دارید

Str

ممنون

Mahdi

بگم یا نه؟🙂🙂🙂
عاشقتم الجی

Milad7

گوشی خاص و دوست داشتنی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)