حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ ایسر Spin 7 اولین دستگاه با Snapdragon 8cx Gen 2 5G خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | IFA، ایسر

ایسر جدیدترین نسخه Spin 7 خود را در نمایشگاه IFA 2020 اعلام کرده است و یک پیچیدگی وجود دارد: به جای پردازنده معمول اینتل ، مدل جدید اولین لپ تاپ با تراشه Snapdragon 8cx Gen 2 5G خواهد بود. همچنین لپتاپ ایسر Spin 7 اولین لپ تاپ 5G ایسر است.

لپتاپ ایسر Spin 7

لپتاپ ایسر Spin 7

لپتاپ ایسر Spin 7

از بیرون، به نظر می رسد ایسر اسپین ۷ جدید با گوشه های کمی مربع شکل و لهجه های طلایی، نسخه نسبتا به روز شده ای از مدل فعلی باشد. اما تغییرات قابل توجه تر است. پردازنده Snapdragon 8cx Gen 2 مبتنی بر ARM به این معنی است که Acer علاوه بر پشتیبانی از 5G (هم mmWave و هم فرکانس 6 گیگاهرتز)، همچنین امیدوار است که دوام باتری “چند روزه” را ارائه دهد.

علاوه بر این، ایسر یک قلم فعال Wacom اضافه کرده است که 4096 سطح حساسیت به فشار را تشخیص می دهد و می تواند برای شارژ در کنار کامپیوتر قرار گیرد. سایر مشخصات فنی کاملا پیش پا افتاده است. ایسر Spin 7 دارای صفحه نمایش لمسی IPS 14 اینچ 1080p با ضد میکروبی Corning Gorilla Glass، لولایی 360 درجه (برای استفاده بهتر از آن قلم Wacom) ، دو درگاه USB-C ، و یک پورت قدیمی USB-A برای کاربردی تر بودن دارد.

تراشه Snapdragon 8cx Gen 2 کوالکام با پشتیبانی از 5G برای لپتاپ ها رسما معرفی شد

هنوز چیزهای زیادی درباره Spin 7 نمی دانیم، از جمله جزئیات مشخصات بیشتر یا از همه مهمتر قیمت یا تاریخ انتشار. اما با فرض اینکه ایسر و کوالکام واقعا می توانند باتری و وعده های اتصال را ارائه دهند، هر زمان که ارایه شود یک لپ تاپ جالب خواهد بود.

نظر شما درباره ایسر اسپین ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایسر برند با کیفیت و بدون حواشی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)