حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر ZTE Axon 20 5G خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | ZTE

بسیاری از تولیدکننده های گوشی های هوشمند در حال کار بر روی دستگاه هایی هایی با فناوری دوربین زیر نمایشگر هستند. گمانه زنی شده است که تلفن های پرچمدار در سال ۲۰۲۱ می توانند از فناوری دوربین زیرنمایشگر استفاده کنند تا تجربه کاملی را بدون استفاده از ناچ یا سوراخ نمایشگر به کاربران ارائه دهد. امروز خبر می رسد که اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر ZTE Axon 20 5G خواهد بود. دستاورد قابل توجهی برای ZTE به شمار می رود.

اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر

در حالی که چندین تولید کننده تلفن های هوشمند در حال کار بر روی این فناوری هستند، ZTE برای تأیید این که به زودی اولین گوشی هوشمند دوربین زیر صفحه نمایش جهان را به بازار عرضه خواهد کرد، یک اعلانیه منتشر کرده است. به نظر می رسد ZTE Axon 20 5G اولین گوشی است که از این فناوری استفاده می کند.

نی فی که در ماه ژوئن به عنوان رئیس بخش موبایل ZTE منصوب شد، امروز به Weibo رفت تا تأیید کند که ZTE اولین تلفن هوشمند جهان را با فناوری دوربین نمایشگر به بازار عرضه خواهد کرد. فی نام و تاریخ ارایه گوشی هوشمند را مشخص نکرده است. با این حال، یک منبع معروف چینی فاش کرده است که فناوری پیشرفته دوربین سلفی برای اولین بار در ZTE A20 5G مشاهده می شود.

این منبع تصویری را به اشتراک گذاشت تا نشان دهد تلفن ZTE A2021 که مجوز تنظیم مقررات رادیویی دولتی چین (SRRC) را دریافت کرده است، با عنوان ZTE A20 5G آغاز به کار خواهد کرد. به نظر می رسد که این گوشی در واقع می تواند به عنوان تلفن سری آکسون وارد شود.

پرچمدار ZTE Axon 10 Pro 5G که اوایل امسال به طور ارایه آغاز شد، دارای شماره مدل A2020 است. از این رو SRRC دارای گواهینامه A2021 می تواند تلفن Axon 20 5G باشد. در حال حاضر هیچ کلمه ای درباره مشخصات دستگاه وجود ندارد.

با توجه به فناوری دوربین زیر نمایشگر Axon 20 5G احتمالا ZTE از فناوری Visionox استفاده خواهد کرد. ماه گذشته، Visionex تأیید کرد که تولید انبوه فناوری دوربین تحت نمایشگر خود را آغاز کرده است و تلفن های مجهز به آن به زودی در حال عرضه هستند.

منتظر گوشی پیشرو ZTE هستید؟ من از بابت فناوری نوین آن کنجکاو هستم.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

میگم فنچ تو دوربین سلفی کی۳۰الترا رو می پسندی؟ فکر کنم پاپ اپ مد نیست و فقط چرخان مده

SHREK

همه شرکتها: دوربین سلفی باید کوچکتر شه یا بره زیر نمایشگر.
اپل: ناچ برای همیشه!

Mahdi

موافق نیستم البته اگه بشه سیستم تشخیص چهره اپل رو زیر نمایشگر برد فرق میکنه ، الان بنظرت حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و تشخیص چهره دوبعدی امنیت زیادی دارن؟ نمایشگر تمام صفحه خوبه اما نه به قیمت کم شدن امنیت

SHREK

شاید خیلی دقیق نباشن اما فریب دادنشون هم اونقدر راحت و کار هرکسی نیست. حداقل اپل میتونه مثل P40pro یه کپسول برای دوربین و IRو… استفاده کنه. این ناچ بزرگ دیگه تکراری شده.

AL1K1NG

خو الان پاپ اپ عریض ک فیس ای دی داشته باشه یا مثه آ80 و یا کشویی مثه میکس 3 هم تمام صفحس و هم امنیت عالی میتونه باشه
التبته اثر انگشت رو هم خب بزارن یا زیر صفحه و یا پشت گوشی
دوتا روش امنیتی خفن با هم دیگه

ARMTIN

آقای عطایی
انباکسینگ پرچمدار شیاومی منتشر شد
قند شکن وارد بشید
https://m.ithome.com/html/502859.htm

Mahdi

خب یه چیز تکراری ، یه شارژر یه کابل یه قاب و یه گوشی و در نهایت یه سوزن😂

ArmanBgold

آیا در کیفیت نهایی فرقی میکنه ؟؟🤔

m.b

بله قطعاً… حتی من شنیدم یه سری از lcd برای دوربین زیر صفحه دارن استفاده میکنن… هم در کیفیت صفحه و هم دوربین تاثیر داره… اما اینکه اولین باشی خیلی خوبه…

samin-73

خیلی جذابه

Milad7

zte گوشی های خوبی میزنه اوایل محصولاتش کیفیت خوبی نداشتن ولی الان خیلی پیشرفت کرده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)