حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا وان 5G با Snapdragon 765G و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت زیر ۵۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | شبکه 5G، موتورولا

همانطور که در اوایل سال گذشته وعده داده بود، موتورولا با معرفی گوشی Motorola One 5G که قیمت آن زیر 500 دلار است، یک تلفن میان رده 5G را به آمریکا می آورد. موتورولا وان 5G با Snapdragon 765G و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت زیر ۵۰۰ دلار رسما معرفی شده است که می تواند یک دستگاه وسوسه کننده، به خصوص برای بازار گران قیمت امریکا باشد.

موتورولا وان 5G

موتورولا One 5G پس از عرضه Moto G 5G Plus در اروپا در تابستان، از لحاظ فنی دومین تلفن 5G موتورولا است. موتورولا One 5G اما از دو جهت کلیدی متفاوت است: در واقع در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و یک مدل mmWave ویژه برای Verizon – که فقط 5G مبتنی بر mmWave ارائه می دهد – مانند سایر تلفن های میان رده اخیر مانند Galaxy A51 5G UW سامسونگ و Velvet 5G UW ال جی، ارایه می دهد.

مشخصات استاندارد یک میان رده موتورولا اما با 5G

بیشتر مشخصات One 5G تقریبا درون همه گوشی های میان رده موتورولا موجود در سال جاری مطابقت دارد: یک پردازنده Snapdragon 765G (مشابه موتورولا اج ۷۰۰ دلاری)، ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی (قابل ارتقا از طریق microSD)، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری، جک هدفون 3.5 میلی متری و NFC.

این دستگاه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، ۹۰ هرتز با رزلوشن FHD + دارد که با دو دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر ارایه شده است. یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی حاضر هستند. غیبت های قابل توجه نیز مشابه همان دستگاه های میان رده موتورولا است: شارژ بی سیم و گواهی ضد آب بودن وجود ندارد.

موتورولا وان 5G

موتورولا وان 5G

اما موتورولا وان 5G در حال حاضر از 5G پشتیبانی می کند، چیزی که هیچکدام از دستگاه های Moto G یا Moto E منتشر نشده در ایالات متحده ارائه داده اند. همانند سامسونگ و موتورولا، ناامیدکننده است که بدانید مشخصات سریعتر mmWave فقط به نسخه Verizon محدود خواهد شد (فقط پرچمداران این شرکت با قیمت ۱۰۰۰ دلار مانند موتورولا Edge Plus امسال پشتیبانی از 5G زیر 6 گیگاهرتز و mmWave 5G را ارائه داده اند). این واقعیت که موتورولا شروع به گنجاندن 5G در گوشی های ارزان قیمت خود کرده است، نکته دلگرم کننده ای برای آینده استاندارد شبکه است.

همچنین یک دکمه “Power Touch” در کنار دستگاه حاضر است که دارای یک حسگر اثر انگشت یکپارچه است و برخی ژست های لمسی را فراهم می کند که عملکردی مشابه “Edge Touch” در سری Motorola Edge را دارند. به عنوان مثال، می توانید دو بار ضربه بزنید تا یک نوار ابزار برنامه قابل تنظیم ظاهر شود یا برای دیدن نوار نوتیفیکیشن ها، روی دکمه سوایپ کنید.

آخرین نکته مورد توجه در Motorola One 5G دوربین های اصلی است. موتورولا وان 5G دارای چهار عدد است که اکثر آنها نیز گزینه استاندارد میان رده هستند: یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که می تواند عکس هایی با رزولوشن ترکیبی ۴ پیکسل در ۱ پیکسل در اندازه های 12 مگاپیکسلی، یک فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را ارایه کند.

همانطور که برای دستگاه های موتورولا وان به یک سنت تبدیل شده است، One 5G همچنین از ویژگی های دوربین منحصر به فردی برخوردار است: یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی اختصاصی با یک فلاش حلقه ای دوم که در اطراف لنزهای ماکرو قرار گرفته است. ایده برای حل مسئله اصلی عکاسی ماکرو یعنی عکاسی از اشیاء بسیار نزدیک است. در این شرایط شما اغلب سوژه خود را در سایه قرار می دهید. موتورولا با ادغام یک فلاش به طور مستقیم در لنز ماکرو، امیدوار است که بتواند به کاهش این مسئله کمک کند و عکس های ماکرو حتی بهتر و واضح تری را فراهم کند.

موتورولا One 5G از طریق AT&T و Verizon در ایالات متحده به فروش می رسد (هم اکنون موتورولا هیچ برنامه ای را برای نسخه بدون قرارداد اعلام نمی کند) و هنوز قیمت دقیقی یا تاریخ انتشار آن وجود ندارد، اگرچه موتورولا تأیید کرد که One 5G زیر 500 دلار هزینه خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ موتورولا وان 5G را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

آقا من از گارانتی هماتلکام گوشی خریدم گوشی مشکل داشت اتفاقا تو همون 7 روز اول این مشکل بود گارانتی گفت ببرید نمایندگی هواوی اونجا بردیم قبول نکردند هماتلکامم که اصلا هیچ مجبور شدم گوشی رو یک و خورده ای ملیون زیر فی ردش کنم اینو گفتم تا به شرکت های گارانتی کننده اعتماد نداشته باشید هماتلکام به صورت انحصاری گوشی های موتورولا رو هم وارد میکنه و همین باعث میشه تا من تو ایران دستگاه های موتورولا رو نخرم

Pouya

انر ویو 20؟ چه مشکلی داشت؟ از دیجی کالا خریده بودی؟ متاسفم…امیدوارم دیگه به مشکل نخوری🌹😊

AŁɪ

نه نوا پنج تی داشت می‌گفت مصرف باتریش زیاده .والا من از هرکی پرسیدم میگفتن در حد ۴۰۰۰ شیا اسکرین میده.

TheFreeCritic

مال من مث بنز خالی میشد

Pouya

علی جان نوا 5 تی همون انر 20 عه دیگه امتیاز جی اس ام ارناش که بد نبود (نوا 5 تی رو جی اس ارنا براش باتری لایف منتشر نکرده) انر 20 از انر 9 ایکس هم وب گردی هم بخش فیلم هم تماس بیشتری داشت البته امتیاز 89 اورد که انر 9 ایکس 99 بود منم تعریف باتریشو زیاد شنیدم رو کاغذ که باید خوب عمل کنه نمایشگر 6.2 اینچی فول اچ دی با تراشه ی کم مصرف 7 نانومتری کایرین 980 نباید با 3750 میلی امپر عمر باتری بدی داشته باشه تو تست work battery life همش بیست دقیقه کمتر از انر 9 ایکس با باتری 4000 بود البته در کل انر 9 ایکس به خاطر تراشه کایرین 710 که 12 نانومتریه مصرفش زیاده

TheFreeCritic

نه ویوو 20 رو نخریدم
میخوام برم ببینم 9t pro پیدا میکنم تو بازار یا نه
اون نوا 5t مشکل داشت یک قسمتی از فریمش تاب داشت باتریشم که بعد اپدیت از قبل نابود تر شده بود
گارانتی هم قبول نمیکرد میگفت گوشی مشکلی نداره

نیما عرفانی

ای جان

Mb.Pcr

حاجی پس بگو
گوشیت از همون اول مشکل داشته
الکی به گوشی انگ نچسبون
والا هر جا رو که میبینی چه تو زومیت چه تو دیجیاتو تو راهنمای خریدشون نوا ۵تی رو پیشنهاد دادن

TheFreeCritic

تو برو تست های باتری نوا 5t رو توی یوتوپ ببین از بیشتر گوشیا کم میاورد
یارو تو یوتوپ نوشته بود من دارم با نوا 5t خودم این ویدیو رو میبینم در جواب بهش نوشته بودن باتریت که تموم نشده با کنایه
نوا باتریش نسبت به گوشی های همردش بده انر ویو 20 باتریش باز از نوا باز بهتره

Mb.Pcr

یوتیوب معتبر دیدی یا الکی دیدی؟
چون تو یوتیوب از هر تر و خشکی وجود داره
یارو اومده تست سرعت سامسونگ a10رو با آیفون ۱۱ پرو گذاشته
به نظرت جذاب 🤩😐نیس؟
نوا کلا ۲۵۰ میلی آمپر کم داره که عدد زیادی نیس !
نوا حداقلش از ای۵۱ باتریش بهتره

Mahdi

تیتر چه جالبه نوشته زیر ۵۰۰ دلار ، انگار کی۳۰پرو و کی۳۰الترا بالای ۵۰۰ دلارن😂

TheFreeCritic

شما پوکو اف وان داری ؟ چند گرفتی اون زمان؟

Mahdi

من ۳۴۰۰ گرفتم

afsoon

قیمتش بالاست .حاشیه هایش زیاده

Milad7

قیمت زیر ۵۰۰ دلار ….

نه تو را خدا بیا بالای 500 دلار قیمت بذار 😐 کیه که بخره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)