حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل بوک جدید گوگل با ۱۶ گیگابایت حافظه رم سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل ظاهرا در حال کار بر روی کروم بوک جدیدی از خود است که کد آن Halvor است. این می تواند جانشین Pixelbook Go این شرکت باشد و گفته می شود مدتی در سال ۲۰۲۱ وارد می شود. همچنین گفته شده است که پیکسل بوک جدید گوگل با ۱۶ گیگابایت حافظه رم سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد.

پیکسل بوک

طبق گزارش Chrome Unboxed، نام کد دستگاه جدید اخیرا در مخزن Chromium مشاهده شده است. به طور مشابه، یک گزارش 9to5Google همچنین نشان داد که Pixelbook بر روی “بُردی” به نام ” Volteer “- مرجع دیگر Spyro – ساخته شده است که از پردازنده های آینده نسل 11 Tiger Lake اینتل استفاده می کند. برای مقایسه، Pixelbook Go و Pixel Slate از پردازنده های نسل هشتم Intel Amber Lake استفاده می کنند.

علاوه بر این، گفته می شود که Halvor دارای صفحه کلید، تاچ پد و حتی صفحه نمایش لمسی است. این نشان می دهد دستگاه ممکن است از طرح تاشو که در گوگل Pixelbook Go ارائه شده است نیز پیروی کند، که بسته به کاربر می تواند آن را به لپ تاپ یا تبلت تبدیل کند. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد نسل آینده Pixelbook شناخته نشده است. با این حال، چند مشخصات دیگر نیز وجود دارد که به آنها اشاره شده است.

برای حافظه، جدیدترین نسل Chromebook از دو نوع حافظه پشتیبانی می کند که حداقل یکی از آنها تا ۱۶ گیگابایت رم دارد. علاوه بر این، اطلاعات دیگری که تشخیص داده شد این بود که این دستگاه از یک جک هدفون 3.5 میلی متری نیز برخوردار خواهد بود، چیزی که Pixel Slate فاقد آن است. Halvor همچنین دارای ۳ پورت USB Type C است که امکان پشتیبانی از USB 4 نیز وجود دارد. به این معنی که لپ تاپ احتمالاً به سمت بهره وری است.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید کروم بوک بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

پیکسل بوک گوگل , مک بوک پرو اپل, الین ویر دل, آر او جی ایسوس و …….
همشون آرزو شدن برام

Mahdi

یه سوال پرسیدی تو پستای قبلی که پوکو اف۱ رو چند گرفتم ، ۳۴۰۰

TheFreeCritic

مبارکت باشه
منه خاک بر سر همون موقع به شیا اعتماد نکردم ( میکفتن قطعاتش نیست) و 4700 دادم برا a50 اشغالی
ای کاش همون موقع پوکو اف وان رو میخریدم

Mahdi

کاش میگرفتی

Mahdi

شیفته طراحیش شدم

Pouya

خیلی زیباست😍

ممد بمولا

طراحیش لعنتی، طراحیش…

Milad7

خوشگله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)