حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن 5G سامسونگ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می رود Galaxy S20 Fan Edition به عنوان جانشین معنوی Galaxy S10 Lite به بازار عرضه شود. ما سه ماه پیش وجود تلفن را تأیید کرده بودیم. طراحی و مشخصات آن قبلا درز کرده است و به نظر می رسد این دستگاه در دو مدل LTE با شماره (SM-G780) و 5G با شماره (SM-G781) در دسترس است. به نظر می رسد قیمت گوشی برای مدل 5G در کنار انواع رنگ آن به بیرون درز کرده است. قیمت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن 5G سامسونگ لو رفته و اگر همه چیز را در نظر بگیرید و گلکسی نوت ۲۰ هم گوشه چشم شما باشد، قیمت بدی نیست.

قیمت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن 5G

با استفاده از این تصویر لو رفته، نسخه 5G گلکسی S20 Fan Edition ممکن است 1،148.65 دلار کانادا (حدود 878 دلار) هزینه داشته باشد. این دستگاه می تواند در حداکثر شش رنگ: اسطوخودوسی (!) ، سرمه ای ، نارنجی ، قرمز ، سبز آسمانی و سفید برای اولین بار ارائه شود. اینها همان رنگهایی هستند که در تصویری که توسط Evan Blass با شناسه توییتر (evleaks@) به بیرون درز کرده قابل مشاهده بود. اطلاعات مشخصی در مورد قیمت مدل LTE دستگاه و تاریخ راه اندازی وجود ندارد. البته ما پیش از این عدد ۷۵۰ دلار را برای آن شنیده بودیم.

گوشی Galaxy S20 Fan Edition می تواند از صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED Infinity-O با رزولوشن Full HD + و استاندارد HDR10 + در کنار رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره مند شود. همچنین می تواند از یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش، شبیه به بقیه دستگاه های سری Galaxy S20 ، بهره ببرد. این بسته به بازار می تواند از پردازنده Exynos 990 یا Snapdragon 865 استفاده کند. Galaxy S20 Fan Edition دارای 6 یا 8 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD است.

این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر است. این گوشی می تواند از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و درجه IP68 بهره مند شود. همچنین در بخش نرم افزار اندروید 10 با One UI 2 اجرا می شود. این تلفن توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی سامسونگ هستید؟ قیمت آن منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

چخبره 900 دلار.

نیما عرفانی

قیمتش جای تأمل داره اما سؤال من اینه ؛ با وجود این گوشی ، انگیزه ی سامسونگ از تولید نوت ۲۰ هزار دلاری چی بوده؟؟فقط داشتن یه قلم؟؟؟!

persepolis

خب 18 هزار دلار تخفیف داده بده!؟.😁

Pouya

راستی دوستان یه سوال این فست شارژ بالاخره ضرر داره یا نه؟ این طور که من فهمیدم گرمای بیشتری تولید میشه به خاطر همین توی طولانی مدت به باتری ضرر می زنه الان واجبه خواستم گوشی بخرم یه شارژر معمولی هم بخرم؟این سامسونگ یه قابلیت خوبی که داره اینه که میشه از توی تنظیمات فست شارژ رو فعال یا غیر فعال کرد منم هر وقت عجله داشتم برای بیرون رفتن فعالش می کردم در غیر این صورت غیر فعال بود ولی هواوی و شیائومی تا جایی که من می دونم این قابلیت رو ندارن نگران باتریشم هر کسی هم یه چیزی میگه یکی میگه مشکلی نداره یکی میگه تو طولانی مدت ضرر می زنه…

نیما عرفانی

اگه گوشی شارژ هوشمند داشته باشه ، ضرری نداره اگرم نداشته باشه خودتم میتونی کنترل و مدیریت کنی و بهترین نحوه ی شارژ کردن اینه که حداقل از ۱۰ درصد بزنی به شارژ و حداکثر تا ۹۰ درصد شارژ بشه مگر اینکه حواست نباشه بره تا فول شارژِ ۱۰۰ درصد اما در مجموع چرخه ی مفید شارژِ شارژرهای فست و سوپر فست شارژ حداقل تا ۲-۳ سال بدون مشکل جواب میده و نگرانی نه از بابت آسیب به سلول های باتری و نه از بابت تولید گرما نداشته باش.‌

Pouya

ممنونم ازت نیما جان لطف کردی بعد میگن دو ماه یک بار باتری رو کالیبره کنید تاثیری داره واقعا؟

نیما عرفانی

خواهش میکنم عزیز
راستش نه میشه گفت بی تأثیره نه میشه گفت تأثیر گذاره فقط یه توصیه میکنم ؛ تا میتونی صرفاً با شارژر فابریک گوشیت، گوشیتو شارژ کن و اگرم خواستی احیاناً از پاوربانک استفاده کنی سعی کن پاور بانک برند خودِ گوشیتو داشته باشی .
نرم افزارهای سنجش سلامت باتری هم موجوده که میتونی هر از گاهی ازش استفاده کنی تا از صحتش اطمینان پیدا کنی و نگرانیت برطرف بشه…
✓https://www.zoomit.ir/2020/4/8/347204/check-battery-health-android-iphone/
✓https://play.google.com/store/apps/details?id=com.digibites.accubattery

MohammadFarhaadi

بله پویا جان شارژ گوشی رو بین تقریبا ۱۰ تا ۹۰ درصد نگه دار و هر ۱۰ روز تا دو هفته یکبار بزار شارژ صفر بشه و بزن شارژ بزار تا ۱۰۰ درصد شارژ بشه.این برای اینه که گوشیها چون هوشمند شدن بر اساس میزان شارژ باقیمانده نسبت به کل دستگاه زمان باقیمانده از کارکرد هر قسمت از گوشی رو میتونه برات محاسبه کنه.اگر شما فقط بین ۱۰ تا ۹۰ نگه داری گوشی این رو بعنوان صفر و صد گوشیت در نظر میگیره و خطا میزنه تو محاسبه زمان کارکرد گوشیت.بخاطر همین هر چند وقت یکبار بزار صفر و صد بشه تا باطریت کالیبره بمونه.در ضمن وقتی همیشه ۱۰ تا نود نگه داری بعد از یه مدت بعلت شارژ نکردن طولانی مدت اون قسمت از باطری اون قسمت خراب میشه.

Mahdi

بنظر من که اصلا خوب نیست ، نهایتش باید تا ۳۰ وات باشه

Pouya

نه عزیز من هر چی بخرم بیشتر نمیشه احتمالا گوشی ای که بخرم 22.5 واتی باشه

Mahdi

خوبه پس چون واقعا احتیاجی به شارژر قوی نیست همین که یه ساعته پر بشه یا حتی یه ساعت و نیم کافیه

AŁɪ

اصلا ارزش خرید نداره یه اشغال به تمام معنا😶🙁

Mahdi

عاشق رنگ اسطوخودوسی شدم

ممد بمولا

چقد ارزونه بزرگوار
یاد ارزش خرید کی30 الترا افتادم

Taha

سامسونگ خاک بر سر گران‌فروش 🤭🤢🤬

Milad7

اصلا ارزش خرید نداره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)