حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شمایل کلی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | موتورولا

یک ماه پیش بود که موتورولا Razr 2020 در تصویری لو رفت. همچنین دو هفته پیش دیدیم که تاریخ معرفی موتورولا ریزر ۲ رسما ۱۹ شهریور ۹۹ است. ما حدودا می دانیم که به چه دستگاهی روبه رو هستیم و امروز حتی دانسته های کامل تر می شود چرا که شمایل کلی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ لو رفته و اطلاعات بیشتری به ما می دهد.

موتورولا ریزر ۲۰۲۰

موتورولا Razr 2020 در حال نزدیک شدن به تاریخ معرفی است و جدیدترین اطلاعات درز شده توسط evleaks ارایه می شود. ما قبلا چندین بار گزارش Moto Razr 2020 را مشاهده کرده ایم و جدیدترین اطلاعات فاش شده موارد نادانسته ای را نشان نمی دهد. شمایل کلی تلفن احتمالا از کتابچه راهنمای کاربر تلفن مارک AT&T منتشر شده است.

کلید پاور در سمت چپ و بالای تلفن با دکمه های تنظیم صدا در سمت راست بالا نشان داده شده است. سنسور اثر انگشت تقریبا در همان مکان قبلی باقی مانده است اگرچه این بار لوگو M موتورولا اسکنر خواهد بود.

اولین تصاویر از Razr 2020 اواخر ماه جولای به دست آمد که تلفن را با بدنه دوباره طراحی شده و رنگ نقره ای تیره دیدیم. طبق گواهینامه اخیر TUV Rheinland ، نسل دوم Razr دارای یک باتری ۲۶۳۳ میلی آمپری است و از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند.

انتظار می رود Razr جدید در تاریخ ۱۹ شهریور ۹۹ با تراشه اسنپدراگون 765G و 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی معرفی شود. همچنین یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در ناچ بالای نمایشگر وجود دارد که انتظار می رود اندازه نمایشگر از 6.2 اینچی مدل قبلی به صفحه 6.7 اینچی تبدیل شود.

نظر شما چیست؟ منتظر موتورولا ریزر ۲۰۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

بنظرم زد فولد ٢ بهتر و جذاب تر اينه

Taha

زشت بی ریخت بد 😐

afsoon

من فولد رو بهش ترجیح میدم .موتو باید درک کنه بروز بودن رو .صرفا خم بشه فاکتور خرید نیست .حاشیه های کمتر هم خعلی مهمه

MohammadFarhaadi

خوب مقایسه کنید وینگ رو با این گوشی.خداوکیلی وینگ با ۱۰۰۰ دلار بهتر نیست نسبت به این گوشی که هیچ مزیتی غیر از کوچیک شدن نداره اونم با قیمت ۱۴۰۰ دلار؟!البته من با توجه به قیمتگذاذی نسل قبل موتورلا گفتم ۱۴۰۰ دلار.ممکنه همین قیمت باشه ممکنه باااتر یا پایینتر.البته با توجه به سابقه موتورلا و طمعش احتمااا بیشتر باشه.

Milad7

اصلا خوب نیست فولد2 اینا لوله میکنه 😐

چقدر هم پرحاشیه اس 😐 سخت افزار شاخی هم نداره در حد 300 دلار می ارزه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)