حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ال جی وینگ 5G را در یک ویدیو دیگر ببینید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

در اوایل هفته جاری، ویدئویی به بیرون درز شد که به نظر می رسد نسخه نزدیک به نهایی LG Wing آینده است. این فیلم یک شخص را نشان می دهد که از صفحه نمایش اولیه در بال برای مسیریابی استفاده می کند در حالی که از صفحه نمایش ثانویه برای پخش کننده موسیقی استفاده می کند و به تماس ها پاسخ می دهد. حالا اما می توانید گوشی ال جی وینگ 5G را در یک ویدیو دیگر ببینید. در این ویدیو کوتاه ۱۰ ثانیه ای نگاهی به دستاورد گیمینگ طراحی خاص ال جی خواهیم داشت.

ال جی وینگ 5G

اکنون، یک منبع قابل اعتماد که به نظر می رسد همان شخص قبلی است، یک ویدیوی دوم برای ارسال کرده است. در این ویدیو، سرنشین اتومبیل از ال جی Wing برای بازی یک بازی مسابقه ای با جهت گیری جدید دیگر ، این بار با صفحه دوم در بالای صفحه استفاده می کند. صفحه اصلی در حالت افقی، نمایشگر تمام صفحه و کنترل های روی صفحه را نشان می دهد، در حالی که صفحه ثانویه نقشه مسیر را نشان می دهد. گرچه چیزی برای تأیید آن ندیده ایم، اما منطقی به نظر می رسد که سایر عناصر درون بازی مانند آینه دید عقب نیز می توانند از این طریق در صفحه دوم نمایش داده شوند. البته این تماما نیاز به همکاری توسعه دهندگان دارد. مثلا این بازی که به نظر می رسد آسفالت باشد، توسط گیم لافت معمولا برای دستگاه های مختلف بهینه می شود و آن را می توان سازگارترین بازی با اکثر دستگاه ها دانست

ال جی در حال حاضر تلفن هایی را با نمایشگرهای ثانویه اختیاری، اخیراً LG V60 و LG Velvet روانه بازار کرده است. گیمرها این تلفن ها را به طور خاص برای ویژگی نمایشگر دوگانه در نظر گرفته اند، که به آنها امکان فضای بیشتری برای کنترل های روی صفحه و سایر عناصر ثانویه بازی های تلفن همراه می دهد.

اما با وجود LG Wing، فضای نمایشگر محدودتر از صفحه نمایش ثانویه است، زیرا به نظر می رسد نسبت 1:1 و تقریباً نیمی از اندازه صفحه نمایش اصلی است. با این حال، این ویدئو نشان می دهد که چگونه توسعه دهندگان بازی هنوز هم می توانند از آن صفحه کوچکتر استفاده خوبی داشته باشند. ایده قرار دادن نقشه یک بازی مسابقه ای روی نمایشگر بالا که باعث مسدود نشدن فضای ارزشمند در صفحه اصلی می شود، در اینجا کاملاً منطقی است.

 

 

ما می توانیم به بسیاری از روش های جالب دیگر برای استفاده از نمایشگر ثانویه فکر کنیم. یکی از این بازی ها، بازی های بتل رویال نبرد مانند Fortnite است، اما تمام آمار شخصیت و انتخاب سلاح های شما در صفحه نمایش ثانویه قرار دارند. برعکس، شما فقط می توانید minimap (که گوشه سمت چپ بالای نمایشگر در حال حاضر در Fortnite را اشغال می کند) به صفحه نمایش دوم LG Wing منتقل کنید. این به بازیکنان Fortnite یک مزیت جدی می بخشد زیرا آنها نقشه بزرگتری دارند و می توانند حریفان را در زمین بهتر ببینند.

جالب اینجاست که افرادی که از یک نینتندو 3DS در تلفن خود برای بازی الگوبرداری می کنند نیز این را دوست دارند، زیرا در واقع این گوشی را به یک 3DS موقت تبدیل می کند. باز هم، ما مطمئن نیستیم که چه میزان توسعه دهنده به این نیاز دارد (یا اگر LG بتواند آن را تأمین کند).

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم الجی

Mahdi

عکر باتری ردمجیک۵اس مشخص شد
۱۰۲ ساعت در حالت ۶۰ هرتز و ۸۳ ساعت در حالت ۱۴۴

Taha

آقای ال جی این چی بود🙄😣😕

TheFreeCritic

والپیپر های پشم ریزون mi 10

i.pinimg.com/originals/f5/bd/5c/f5bd5c7195876503b09737559ff84dbc.jpg
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image

اخرین والپیپر تیری بود بر مغزم پشمام ریخت

afsoon

ایده جالبی هست .واسه کسایی که دوست دارن گوشی خاص داشته باشن خوبن .هرچند واقعا کاربردی نیست

نیما عرفانی

همیشه برای نوآوری های الجی ارزش و احترام خاصی قائل بودم و هستم چون برند بی باکی هست . تو این ویدئو و ویدئوی قبلی که میزان حاشیه ها و درصد نمایشگر به بدنه در حد و اندازه ی بهترین های بازارِ حالا باید دید در عمل و زمان ارائه به بازار چی از آب درمیاد .
امیدوارم یه همچین گوشیِ خاصی ، چیپستش پرچمدار باشه .

online_wireless

الجي هميشه نوآور بوده و كيفيت ساختشم واقعا خوبه. هرچند من گوشي معمولي رو بيشتر ترجيح ميدم

Milad7

ال جی برند نوآور 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)