حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو آنباکسینگ مایکروسافت سریفیس دو | Microsoft Surface Duo

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، مایکروسافت

چندی پیش مایکروسافت از دستگاه خود با دو نمایشگر به طور تاشو پرده برداشت و نام آن را سرفیس دو یا Microsoft Surface Duo نهاد. این دستگاه که در تاریخ 20 شهریور ماه امسال به بازار عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان عرضه آن همگان منتظر هستند تا هرچه بیشتر به  منظر آرای عموم چطور خواهد بود. در این راستا بیش از هر چیز می‌تواند جعبه گشایی آن جذاب باشد که ما در ادامه به آن نگاهی خواهیم داشت. با ترنجی همراه باشید تا ویدیو آنباکسینگ مایکروسافت سریفیس دو | Microsoft Surface Duo را ببینیم.

آنباکسینگ مایکروسافت سریفیس دو

مارکس برانلی از افراد معروف فضای مجازی و با بررسی های جذابش به این دستگاه دست‌یافته است و نظر خود را درباره مایکروسافت دو منتشر کرده است. پیش از هر چیز اگر شما در مورد این دستگاه اطلاعاتی ندارید بگذارید تا شما را با آن آشنا کنیم.

 


مایکروسافت دو یک دستگاه اندرویدی با دو صفحه نمایش است که  به طور لولایی با حاشیه کم به هم متصل هستند. هر صفحه نمایش آن با اندازه 5.6 اینچ دارای رزولوشن 1800×1350 است و هنگامی که به طور کامل باز شده باشد در مجموع با یک صفحه نمایش 8.2 اینچی با رزولوشن 1800×2700 روبرو خواهید شد.

مایکروسافت سرفیس دو با یک پردازنده اسنپدراگون 855 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌گردد که قیمت آن برابر 1399 دلار خواهد بود. در ادامه شما را به تماشای آنباکسینگ مایکروسافت سرفیس دو دعوت می‌کنیم

 

نظر شما درباره سرفیس دو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چرا دستگاه را روشن نکرد؟

Dr.Nazer

یکی بیاد به کپی رایت گیر بده، کسی نیست؟!

MohammadFarhaadi

الان یکی میاد هنوز خبر رو ندیده!

david2arc

با احترام به کلیت کمپانی معظم ماکروسافت، من دوسش نداشتم

Milad7

اصلا خوب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی